pipamperon

Risperdal (168 meningen)

26-04-2021 | Man | 29
pipamperon (40mg)
Onrust
De pillen hebben mijn ontwikkeling tegengehouden in de puberteit voor 5-6 jaar lang. Ik ben nu gestopt. Ik heb ze 5 jaar lang geslikt. Mentaal loop ik nu 5 jaar achter, dan normale leeftijdsgenoten. De pillen zijn net zo slecht als blowen, drinken, game of andere verslavingen. Het verzacht de pijn alleen maar, maar het lost niks op. Stress en onrust hebben een reden e[lees meer...]n moeten verwerkt worden. in mijn geval moest ik gezonder gaan leven. Gezond eten en heel veel sporten, maar daar komen ze bij de GGZ niet mee. Ze geven me gewoon die pillen waardoor ik 5 jaar niks deed met mijn leven. Dat had ik zelf niet door, omdat ik in een soort zombie werd veranderd. Ik ging langzaam praten. Ik had 10 uur slaap nodig per dag etc.. Er was weinig motivatie om iets te doen met mijn leven, omdat ik minder stress had. Ik waardeer het stress mechanisme nu van het lichaam. Het heeft een reden en het zet mij juist toe tot dingen ondernemen. De agressie aanvallen heb ik nu onder controle door een ijsbad te nemen. Ik heb ook zo leren huilen samen dankzij ademhalingsoefeningen van Wim Hof methode. Ik raad iedereen aan om een natuurlijk alternatief te zoeken voor je mentale problemen, want die pillen nemen een hap uit je leven weg. Achteraf nadat je bent gestopt krijg je vervolgens weer extra stress, omdat je alles moet inhalen wat je al die jaren hebt gemist. Het is voor mij een moeilijk proces geweest. Ze mogen van mij die psychofarmaca opsluiten. Wat een rot industrie. Het had allemaal niet zo gehoeven als ik vanaf het begin af aan al was wezen sporten in plaats dat psychiaters die pillen geven. Het gaat steeds beter met mij, maar die pillen hebben wel een kreukel gegeven wat waarschijnlijk nooit glad te strijken valt.

15-06-2020 | Man | 15
pipamperon (8mg)

16-06-2016 | Vrouw | 18
pipamperon (40mg)
Onrust
Ik ben met dit medicijn begonnen toen ik in de afzondering zat, heel onrustig en boos was. Het heeft me in het begin heel goed geholpen om weer wat rustiger te worden. Kreeg 3 x per dag 40 mg. Nu gebruik ik het al een tijdje en merk ik niet veel effect meer. Ik had als bijwerking dat ik spierverkrampingen in mijn arm kreeg wat ik als storend ervaarde. Ik vind ook de smaak [lees meer...]van de pil heel bitter.

08-02-2014 | Vrouw | 42
pipamperon
Onrust
na 16 jaar braaf dipiperon slikken, besloot ik 2 nov 2013 er mee te kappen. rustig afbouwen? nee hoor bats in 1 keer ( tip niet slim) Gevolgen, lichamelijk best wel ziek geweest, net of je heel heftig de griep hebt niet slapen, benen die alle kanten uitvliegen, natuurlijk snachts pijn in mijn kaken, van het krampachtig je tanden op elkaar drukken en doorzetten he, nie[lees meer...]t toegeven nu toch zo blij dat ik volgehouden heb, wat ontdek ik weer veel ik begrijp de dingen veel sneller, kan helderder denken het wordt ineens allemaal zo duidelijk Gevolg is wel dat er veel informatie op je afkomt en moet leren dit te verwerken op een natuurlijke manier Al met al ben ik tot nu toe heel blij met mijn besluit en ben ik heel nieuwsgierig waar dit toe leidt liefs esther