Etumine

clotiapine

Schizoaffectieve stoornis (0 meningen)
Gedragsstoornis (0 meningen)

Seroquel (516 meningen)
Abilify (227 meningen)
Zyprexa (177 meningen)
Risperdal (155 meningen)
Quetiapine (149 meningen)

11-09-2019

Bovenmatige slaperigheid

Ik neem nu ruim een jaar etumine ben opgestart met drie handjes per dag nu neem ik er elke dag 4 om te slapen en ik slaap als een roos geen bijwerkingen of zo ik ben daar zeer tevreden over
13-08-2019

Borderline persoonlijkheidsstoornis

Momenteel zit ik in opname en krijg ik etumine voorgeschreven als indien nodig wanneer ik niet kan slapen. Ik neem ook nog Nestrolan en Risperdal, maar dit heeft weinig effect. Hier bovenop neem ik dan meestal ‘s nachts nog eens etumine wanneer ik niet kan slapen. Het duurt lang voordat etumine inwerkt en ‘s ochtends ben ik precies een wandelende zombie. Het voelt alsof ik[lees meer...] gewoon rechtop sta te slapen met mijn ogen open. Ik slaap er wel heel goed door, maar de bijwerkingen ‘s ochtends zijn minder. Gelukkig gaan ze wel redelijk snel weg.
03-04-2019

Chronische depressie

Dat medicijn heeft me echt geholpen dankzij god ben ik er vanaf mijn stress die in mijn lijf met pijn bleef ronddraaien En ik wil ook zeggen mensen nooit u medicijnen stoppen zonder dokter advies
29-01-2019

ADD

speciale ervaring. Inslapen doe je, maar wakker worden... zat goed niet goed meer in mijn vel, Achteraf een dagje uitkateren door deze pil. Gehandicapt lijken, Onvermogen om te denken, sloom, Afkeer van sociale contacten, geen emoties toonbaar tijdens het praten. Duracel konijnen kunne hier mee geholpen zijn Één keer en nooit nemeer, altans... wens u alsnog (en dit[lees meer...] is zeker en vast mogelijk!) een goede werking toe.
19-10-2018

Etumine (clotiapine)

ik ben er juist mee opgestart ik slaap veel vergeetachtig sloom ik denk niet teveel aan te raden aan anderen mensen ligt heel zwaar ik neem er halve van elke dag ik raad het niet aan of je moet er echt tegen kunnen ??
02-10-2018

Etumine (clotiapine)

Door trauma’s in mijn verleden zit ik momenteel in opname en krijg ik Epumine als ik weer met te veel slechte gedachten zit en niet kan slapen. Werkt snel en effectief enkel de dag nadien heel suf en moe. Ook last van vergetelheid.
06-02-2018

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase