Fluanxol

Bij  PsychoseX

Schizofrenie (6 meningen)

04-04-2019

Psychose

Gebruik dit medicijn +- 5 jaar, met 1 tussentijdse stop onder begeleiding. Toen hervallen in psychoses. 3mg werkte meer effectief dan 2mg, geen angsten meer hierdoor. Heb totaal geen energie meer, slaap bijna de hele dag. Soms uit het niets een energieke dag. Eet super gezond en alle vitamines, daglicht lampen gekocht ect. het helpt maar het neemt de oververmoeid[lees meer...]heid niet weg. Dus proberen andere medicijn te krijgen en hopen dat die beter aanslaat. Want bij de ene kan het een wonder zijn en bij een ander een verwoesting. Het helpt top voor psychoses, alleen verder ben je niks meer waard. Hopelijk werkt Abilify bij mij meer, waarschijnlijk krijg ik die.
26-12-2017

Psychose

5 jaar lang abilify and lorazepam gebruikt om nieuwe psychotische episodes te voorkomen. Van boven genoemde medicijnen had ik veel bijwerkingen. Daardoor stopte ik met mijn medicatie omdat ik ze beu was, en ging het weer mis. Vorig jaar na mijn derde episode toch maar Fluanxol in depot (spuit) vorm geprobeerd, in mijn been. 20 mg/ per 2 weken. De positieve symptonen waren[lees meer...] bijna allemaal weg na eerste gebruik. Dus werkt goed om psychotische klachten te verhelpen. Plus ik heb veel meer energie en sta steviger in mn schoenen. Bijwerkingen: ik heb niet zo'n honger gevoel meer, dus ben afgevallen. Verder energie te over. En de eerste & laatste paar dagen na & voor het depot slaap ik slechter
16-04-2017

Psychose

Ik heb om mijn 18e een psychose gehad. Sinds mijn psychose gebruik ik fluanxol. Sinds dat ik fluanxol gebruik zijn mijn psychotische klachten weg. Maar er zijn een paar bijwerkingen die ik vreselijk vind. Ik ben heel erg moe en ik eet ook heel veel. Het hongergevoel knaagt aan me. Verder kan ik amper actief bewegen, ik ben heel de dag moe. Ik vind het niet normaal dat ik [lees meer...]als jong volwassene niet kan functioneren. Ik lijk wel een bejaarde. Natuurlijk wil ik niet terug naar de psychose, maar ik wil ook niet dat ik mijn hele leven liefst in mijn bed blijf liggen. Ik wil weer kunnen functioneren. In het begin hadden de pillen een positief effect op me: Ik had geen psychotische klachten meer.. ik had zelf vertrouwen, ik was sportief, maar hoe vaker ik de fluanxol neem hoe minder ze worden en hoe negatiever ik het leven bekijk. Ik hoop dat iemand dezelfde ervaring met mij kan delen.
14-10-2014

Psychose

Voel mij emotioneel intelligenter/beter. Klachten zijn weg. Korte termijn geheugen wordt er wel wat slechter door zolang je middel gebruikt. Heb ook Risperdal gebruikt en voelde mij lang niet zo goed.
11-03-2014

09-01-2013

Psychose

1 x Psychose gehad in 10-2007 later manisch depressief geconstateerd Slik Priadel 3 pilletjes 1en 1 mg Fluanxol. Eerst ipv Fluanxol Zyprexa. Werd daarvan Zombie, kwam 15 kg aan en altijd doodmoe. Nu Fluanxol echt super. Ben in 6 weken 10 kilo afgevallen!! Ben fit. etc. echt een aanrader.
20-01-2012

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum