Invega

paliperidon

Bipolaire stoornis (4 meningen)

23-08-2018

Schizofrenie

Het is best een goed medicijn, alleen kunnen de injecties ongelooflijk veel pijn doen een paar dagen. Ik ga nu aanvragen of ik over op zuigtabletten mag want m'n arm is helemaal lam van de pijn als ik wil draaien. Heb al een klacht ingediend maar hielp niks. Oh ja, het is niet altijd zo geweest, het is iets van het laatste jaar en gebruik het al 6 jaar.
13-08-2014

Schizofrenie

In het begin dat ik die medicatie nam had ik wel het gevoel dat het echt hielp na een paar maand heeft het nauwelijks nog effect en zijn de dingen slechter dan voorheen. Ik neem het alleen nog omdat het moet. Ook heb ik een vervelende bijwerking namelijk melkproductie een dat kan soms vervelend zijn.
21-03-2013

Schizofrenie

Ik leef weer mijn eigen normaal leven als een mens
20-05-2012

Schizofrenie

Ik had een paar maanden een psychose en gebruikte Abilify, het bleek niet effectief genoeg tegen de pos. symptomen. Na staken Abilify en na gebruik van ongeveer 7 weken Invega zijn alle pos. symptomen verdwenen. Nu wel vaak slaperig en ietwat neerslachtig. Maar heel fijn is de rust die ik nu in mijn hoofd heb. Ik heb nu ook niet dat "cocon/harnas" gevoel (wig tussen mij en[lees meer...] de wereld) dat ik met het "zusje" Risperdal wel heb gehad. Daarnaast gebruik ik ook Lexapro.
22-01-2012

Schizofrenie

Ik ervaar geen klachten mbt het krijgen van een psychose en heb een lage dosering. Ook ervaar ik geen bijwerkingen itt Risperdal of Abilify, maar met een hoge dosering zou dat waarschijnlijk wel anders zijn vermoed ik.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum