Perfenazine

perfenazine

10-04-2018

Perfenazine (perfenazine)

Op mijn 18de ben ik gedwongen opgenomen geweest in een psychiatrisch ziekenhuis ter observatie gedurende 3 weken. Daarna volgde geen begeleiding. Op mij 22ste heb ik een stressvolle relatie gehad met een getrouwde vrouw. Vanaf toen trad katatonie op. Het uit zich in het moeilijk kunnen bewegen en kwam door een intern conflict. Dat had met de relatie te maken. Op mij 28ste [lees meer...]was de katatonie nog niet over. Toen heb ik hulp gezocht en heeft de psychiater perfenazine voorgeschreven. Mijn bewegen (en paten) verloopt sindsdien soepel. Belangrijk is de dosis zo laag mogelijk te houden. Anders is een middel nodig tegen de extrapyrimidale bijwerking oftewel rusteloosheid en niet stil kunnen zitten. Akineton heet dat middel.
16-08-2016

Perfenazine (perfenazine)

perfenazine gebruik ik nu 6j en de klachten, angsten zijn zo goed als verdwenen. Heb nog wel last van bijwerkingen. Trillingen in hoofd en handen.
16-06-2011

Schizoaffectieve stoornis

na jaren gedacht te hebben dat ik een depressie had kreeg ik van mijn nw psych een nw diagnose omdat ik de stemmen altijd al was het licht was bleef horen kreeg dit middel vvoorgeschreven en de klachten verdwenen heerlijk was dat en bijna geen bijwerkingen kleine pilletjes ideaal

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum