ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3

02-04-2017

Semap (penfluridol)

Het legt je gedachtewereld plat. Ik kreeg er erge hoofdpijn van zodat ik moest gaan liggen. Het voelde alsof iemand mij met een plank op mijn kop had geslagen en het werkte drukkend pijnlijk op de oogboldruk. Waarschijnlijk kun je er op lange termijn ook nog glaucoom van krijgen. Het werkt wel voor weken. Het is een antipsychotica. Met de moderne antipsychotica hoef je g[lees meer...]een antiparkinsonmiddelenen te gebruiken tegen spierspasmen. De bijwerkingen zijn niet mis. Zo kun je er op lange termijn dikker van worden, en het lichaam kan meer vocht vast houden. Verder kun je er darmpoliepen van krijgen als bijwerkingen, en het metabolisme verandert. De bijwerkingen zijn niet mals.
06-09-2016

Schizofrenie

de psychiater denkt dat ik schietzofreen ben. maar ik ben dat niet! ik kreeg 2 keer medicijnvergifteging van de psychiatrie. ik was alleen maar aan het rouwen! rouwen meer niet. nu heb ik een verkeerde diagnose boven mijn naam. en daar ben ik heel erg boos over. mijn lichaam gaat achteruit door het gebruik van semap! de psychiatrie zou afgeschaft moeten worden.
04-06-2016

Schizofrenie

ik kom wat aan van semap, verder vallen de bijwerkingen mee en ook wat vermoeidheidsgevoelens. Ik kan niet meer zo goed sporten.
18-12-2013

Psychische klachten

Semap is een wondermiddel wat meestal in weekdosis wordt ingenomen, in ieder geval bij mezelf. Maar tegenwoordig is de fabriek overgenomen in mmedio ong. 2010 en merkte dat de laatste maand te 1november 2013 dat dit medicijn weer van vorm en inhoud weer is veranderd ( denk aan vulmiddelen). Tegenwoordig zit er weer een kruis in dit medicijn (Acemap) verwerkt wat vervolgens[lees meer...] over nagedacht is, maar jammer genoeg merk ik bij mijzelf dat ik tegenwoordig een allergische reactie krijg, de reactie is dat ik galbulten krijg met vocht erin dit is een beginstadia het kriebelt voornamelijk en is bij mij de volgende dag weer verdwenen. Was blijer met Semap in het begin die namelijk kleiner is en blauw/groen van kleur en waar ook toen een kruis in heeft gezeten, later werd hetzelfde medicijn met een - aangebracht en nu tegenwoordig heet het Acemap en is groter maar minder betrouwbaar, vanwege allergieen en tevens dus ook bijwerking. Helaas Semap ik zal je waarschijnlijk moeten verlaten, had vertrouwen in je, maar kreeg geen medewerking en laat alles maar over je zeggen, je was een topper. GRT JBx
31-03-2013

Hoofdluis

Semap is een vuil vies klotemedicijn. Ik heb het vanmorgen ingenomen en ik ben er verschrikkelijk van in de war geraakt. Ze weten bij de GGZ niet waar ze mee bezig zijn. Ik ben woest dat ze mij deze kutpillen voorschrijven. Het zijn een stelletje klootzakken bij de Riagg. Ze weten totaal niet hoe ze problemen moeten oplossen. Het is nogal gemakkelijk om te zeggen: "neem di[lees meer...]t pilletje"en dan gaat alles over. Dit is geen manier van dingen oplossen. Als je een trauma hebt en je bent mishandeld, dan heb je een andere vorm van hulp nodig en niet zo'n kutpil waar je volledig van in de war raakt. Ik kan niet eens meer een gesprek volgen of het nieuws. Laat staan een film. Het is rotzooi en ze stoppen het maar lekker in hun eigen reet van mij part. Stelletje klootzakken!
24-06-2012

Psychose

Ik slik dit medicijn nu 3 jaar en heb geen last meer van randpsychoses. Ik heb wel last van mn ogen van het licht en daartegen neem ik artane 2 mg. De dag van de inname legt het wel al je gedachten stil. Dat vind ik wel vervelend. De dag erna gaat het stukken beter gelukkig. Ik ben er tevreden over en vind het een goed medicijn.
23-06-2012

Psychose

De semap legt heel mijn gedachtenwereld plat en ik kan helemaal niet meer denken of redeneren. Ik vind dit een zeer slechte zaak. Ik baal weer als een stekker dat ik een halve semap heb ingenomen.
17-04-2012

Psychose

Reeds in mij jonge jaren maakte ik veel associaties tussen onderwerpen die totaal niets met elkaar te maken hadden. Je voelt je niet op je gemak, onrustig en je denkt niet duidelijk meer. Na het innemen van semap is dit volledig veranderd. Momenten dat ik zonder val wakkert dit gevoel weer op, na verloop van tijd leer je er een beetje mee omgaan maar toch probeer ik met re[lees meer...]gelmaat de medicatie in te nemen want dan voel ik mij op men best. Concentratie is eveneens veel hoger bij inname van de medicatie.
Pagina 1 van 3

Mirena (1965) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (795) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (408) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (403) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (342) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!