ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3

18-03-2018

Psychose

...(Redactie MijnMedicijn: review ging niet over ervaring met het medicijn)
02-01-2018

Psychose

ik slik dit middel nu al enige tijd,en om de zoveel tijd viel een smerige smaak in de mond me op. door goed op te letten kwam ik er al snel achter dat deze smaak van het middel afkomstig was. niet erg fijn om daar de hele dag mee rond te lopen,de mond spoelen of tanden te poetsen blijkt niet te werken. ook blijf ik er bij dat mijn gedachten niet beïnvloed kunnen worden [lees meer...]door deze pillen,want een pil veranderd mijn mening niet. tegen een psychose werkt slapen nog steeds het best,simpel weg door het resetten van de gedachten,er is geen beter medicijn dan dat. ook ben ik van mening dat het niet uitmaakt of je ze neemt of niet,het is een preventie middel door het dopamine niveau laag te houden zijn de psychoses minder heftig...maar beleven zal je ze alsnog.
16-06-2017

Psychose

Ik raad niemand antipsychotica aan. De bijwerkingen zijn te heftig. Je leidt geen normale leven meer. Probeer natuurlijke medicatie of therapieën, gesprekken met deskundigen en zoek iemand om mee te praten, wie je vertrouwd. Ik slaap regelmatig niet meer en als ik slaap, dan is het maar maximaal 1 uurtje. Slapen is erg belangrijk voor je lichaam, daardoor rust je lichaam u[lees meer...]it en krijg je weer energie. Doordat ik niet slaap, droom ik niet en dat vind ik heel erg. Ik ben van mening dat dromen je kunnen vertellen hoe ver je spiritueel ontwikkelt ben en ik merk dat dat achteruit gegaan is. Niemand heeft het recht om je spirituele ontwikkeling van je af te pakken , je welzijn en je gezondheid. Vroeg of laat wordt je er zelf mee geconfronteerd, als het niet in dit leven is dan wel in je volgende leven! Ik heb namelijk geen psychose.
02-04-2017

Semap (penfluridol)

Het legt je gedachtewereld plat. Ik kreeg er erge hoofdpijn van zodat ik moest gaan liggen. Het voelde alsof iemand mij met een plank op mijn kop had geslagen en het werkte drukkend pijnlijk op de oogboldruk. Waarschijnlijk kun je er op lange termijn ook nog glaucoom van krijgen. Het werkt wel voor weken. Het is een antipsychotica. Met de moderne antipsychotica hoef je g[lees meer...]een antiparkinsonmiddelenen te gebruiken tegen spierspasmen. De bijwerkingen zijn niet mis. Zo kun je er op lange termijn dikker van worden, en het lichaam kan meer vocht vast houden. Verder kun je er darmpoliepen van krijgen als bijwerkingen, en het metabolisme verandert. De bijwerkingen zijn niet mals.
06-09-2016

Schizofrenie

de psychiater denkt dat ik schietzofreen ben. maar ik ben dat niet! ik kreeg 2 keer medicijnvergifteging van de psychiatrie. ik was alleen maar aan het rouwen! rouwen meer niet. nu heb ik een verkeerde diagnose boven mijn naam. en daar ben ik heel erg boos over. mijn lichaam gaat achteruit door het gebruik van semap! de psychiatrie zou afgeschaft moeten worden.
04-06-2016

Schizofrenie

ik kom wat aan van semap, verder vallen de bijwerkingen mee en ook wat vermoeidheidsgevoelens. Ik kan niet meer zo goed sporten.
18-12-2013

Psychische klachten

Semap is een wondermiddel wat meestal in weekdosis wordt ingenomen, in ieder geval bij mezelf. Maar tegenwoordig is de fabriek overgenomen in mmedio ong. 2010 en merkte dat de laatste maand te 1november 2013 dat dit medicijn weer van vorm en inhoud weer is veranderd ( denk aan vulmiddelen). Tegenwoordig zit er weer een kruis in dit medicijn (Acemap) verwerkt wat vervolgens[lees meer...] over nagedacht is, maar jammer genoeg merk ik bij mijzelf dat ik tegenwoordig een allergische reactie krijg, de reactie is dat ik galbulten krijg met vocht erin dit is een beginstadia het kriebelt voornamelijk en is bij mij de volgende dag weer verdwenen. Was blijer met Semap in het begin die namelijk kleiner is en blauw/groen van kleur en waar ook toen een kruis in heeft gezeten, later werd hetzelfde medicijn met een - aangebracht en nu tegenwoordig heet het Acemap en is groter maar minder betrouwbaar, vanwege allergieen en tevens dus ook bijwerking. Helaas Semap ik zal je waarschijnlijk moeten verlaten, had vertrouwen in je, maar kreeg geen medewerking en laat alles maar over je zeggen, je was een topper. GRT JBx
31-03-2013

Hoofdluis

Semap is een vuil vies klotemedicijn. Ik heb het vanmorgen ingenomen en ik ben er verschrikkelijk van in de war geraakt. Ze weten bij de GGZ niet waar ze mee bezig zijn. Ik ben woest dat ze mij deze kutpillen voorschrijven. Het zijn een stelletje klootzakken bij de Riagg. Ze weten totaal niet hoe ze problemen moeten oplossen. Het is nogal gemakkelijk om te zeggen: "neem di[lees meer...]t pilletje"en dan gaat alles over. Dit is geen manier van dingen oplossen. Als je een trauma hebt en je bent mishandeld, dan heb je een andere vorm van hulp nodig en niet zo'n kutpil waar je volledig van in de war raakt. Ik kan niet eens meer een gesprek volgen of het nieuws. Laat staan een film. Het is rotzooi en ze stoppen het maar lekker in hun eigen reet van mij part. Stelletje klootzakken!
Pagina 1 van 3

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (443) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!