lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 1

14-11-2016

Solian (amisulpride)

Ik ben in 2013 begonnen met 200mg amisulpride per dag, omdat ik ernstige paniekaanvallen kreeg, omwille ik in een vechtscheiding zit met mijn kinderen die zijn ontnomen door ex-man. Ik had ook nog te kampen met een burn-out van 2009 (de scheiding). Ik nam toen paroxetine, maar dat was niet genoeg om mijn zelfmoordgedachten te laten verdwijnen, omwille ik mijn kinderen al [lees meer...]4 jaar niet meer heb gezien. De amisulpride heeft mij goed geholpen, mijn angsaanvallen zijn verdwenen en zelfmoord gedachten ook, ook hysterische huilbuien, onbegrepen voelen. Nu gaat dat beter en ben ik sterker om mijn ex-man aan te kunnen. Alsook de dagelijkse dingen doen, en ik denk eraan terug te gaan werken, dat zou mij ook goed doen denk ik. Het is een goed product al moet ik zeggen dat ik van maatje 40_42 naar 46 ben gegaan en ondertussen over de 100kg weeg zonder veel of ongezond te eten, alsook snoepen doe ik ook niet veel. Verder heb ik vaak het gevoel dat ik niet meer vanuit mijn diepste binnenste leef, maar eerder word geleefd, gelijk een robot. Maar als het helpt om mijn angstaanvallen weg te halen dat is veel waard anders ben ik geen mens.
15-02-2015

Psychische klachten

Een lage dosis van 12,5 mg werkt het best voor me. (1/4 tablet van 50mg) Klachten:-oorsuizen- (fluister)stemmen horen. Een onmiddellijke en duidelijke verbetering van de klachten.
19-01-2015

Solian (amisulpride)

ik neem nu al bijna 5 jaar solian en ik heb na een paar maanden geen paniekaanvallen meer. eerst werd ik ziek bij eerste innamen, maar met een kleine dosis te beginnen heb ik het opgebouwd. de neveneffecten niet over te spreken. ik ben 50kilo bijgekomen. ik heb geen lust meer in seks, als het voorkomt, kan ik niet meer klaarkomen. ik kan niet huilen ( is nog al genant op[lees meer...] begrafenis) ik voel me net een zombie die iets grappigs doet mij niets meer. ik zou het niemand aanraden om dit medicijn te pakken ik zelf ben bezig met afbouwen en andere medicatie aant proberen
15-11-2013

Afslanken - overgewicht

ik krijg daar borsten van als jongen is dat niet leuk een je werd dik
11-08-2012

Solian (amisulpride)

ik gebruik solian sinds een maand ter toevoeging bij mijn medicatie, ik heb een hele rare bijwerking. ik maak namelijk borstvoeding aan. Ik ben niet zwanger en mijn jongste kind is 4 jaar oud.Ik gebruik het in een lage dosering, maar toch heb ik dit bijwerking. En in het algemeen maakt het maakt me rustiger en het help mijn gedachte op orde te brengen. Ik ben meer in de [lees meer...]realiteit.
26-11-2011

Psychose

als ik solian neem veel ik mij angstig en moe. Enerzijds helpt het wel mijn gedachtegang onder controle te houden en helpt het om van mijn koppijn vanaf te geraken, maar anderzijds voel ik mij moe, helemaal niet betrokken tot iets, veel doen zonder nadenken. Ik vind het wel goede medicatie, maar het blokkeert wel veel van mijne emoties en gedachten. Ik neem solian al 3 jaa[lees meer...]r en ik ben de medicatie zo beu eerlijk gezegd. Volgende keer als ik bij de dokter kom ga ik tog vragen offem die medicatie nie wilt afbouwen, of mss iets voorschrijven tege angsten...want mijn leven is zo niet langer genietbaar....
14-10-2011

Achterdocht, onrust

Paranoia is misschien veel gezegd maar achterdocht en algemene onrust had ik wel. Ben er snel vanaf geraakt sinds ik dit geneesmiddel nam. Het enigste bijverschijnsel is dat ik redelijk ben aangekomen sinds ik het neem. Voor de rest werkt het naar behore, ben helemaal van mijn probleen verlost.
10-02-2011

Borderline - innerlijke onrust

Het eerste medicijn dat me binnen enkele uren van mijn eeuwige onrust afhielp. Geweldig, ben de koning te rijk, na een zoektocht van jaren. Bijwerkingen (hoofdpijn) zijn na twee weken weg, wel toegenomen eetlust. Heel erg tevreden!
Pagina 1 van 1

Mirena (1955) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (791) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (407) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (401) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (340) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (292) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!