Ervaringen met Solian

Psychose (5 meningen)
Schizofrenie (0 meningen)
Bipolaire stoornis (0 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (0 meningen)

15-11-2013 | Man | 41
Afslanken - overgewicht
ik krijg daar borsten van als jongen is dat niet leuk een je werd dik

26-11-2011 | Man | 26
Psychose
als ik solian neem veel ik mij angstig en moe. Enerzijds helpt het wel mijn gedachtegang onder controle te houden en helpt het om van mijn koppijn vanaf te geraken, maar anderzijds voel ik mij moe, helemaal niet betrokken tot iets, veel doen zonder nadenken. Ik vind het wel goede medicatie, maar het blokkeert wel veel van mijne emoties en gedachten. Ik neem solian al 3 jaa[lees meer...]r en ik ben de medicatie zo beu eerlijk gezegd. Volgende keer als ik bij de dokter kom ga ik tog vragen offem die medicatie nie wilt afbouwen, of mss iets voorschrijven tege angsten...want mijn leven is zo niet langer genietbaar....

14-10-2011 | Man | 47
Achterdocht, onrust
Paranoia is misschien veel gezegd maar achterdocht en algemene onrust had ik wel. Ben er snel vanaf geraakt sinds ik dit geneesmiddel nam. Het enigste bijverschijnsel is dat ik redelijk ben aangekomen sinds ik het neem. Voor de rest werkt het naar behore, ben helemaal van mijn probleen verlost.