ISO 27001

16-04-2018

Traumatisch hersenletsel

15-01-2018

Psychose

Mijn libido is helemaal in gestort. Impotentie... Het werkt goed om psychose te voorkomen. Lusteloosheid veel in bed liggen ook kenmerk van terugval na psychose.
08-08-2017

Schizofrenie

En wat `is schizofrenie? Waar zijn de wetenschappelijke bewijzen dat ik dat heb? Ik moet gedwongen aan de medicatie en ik wil er af. Maar dan krijg ik enge afkickverschijnselen waar men van maakt dat ik mijn psychoses weer terug zou hebben: dat zijn dus afkickverschijnselen. Ik heb nooit psychoses gehad. Maar door de Xeplion worden psychoses opgewekt zodra men er van af wi[lees meer...]l.
03-08-2017

Xeplion (paliperidon)

niet normaal nadenken over eventuele gevolgen, de hele tijd
02-07-2017

Psychose

Ik krijg deze inspuitingen omdat ik een gevoeligheid zou hebben voor psychoses, door cannabisgebruik veroorzaakt. Deze psychoses komen niet terug zonder cannabisgebruik, wordt je gewoon aangesmeerd door je psychiater, je gaat er volledig mee achteruit en hebt er niks aan. psychoses blijven wel onderdrukt, zo lijkt het. Maar echt beter ben je er niet mee. de bijwerkingen ma[lees meer...]ken je leven veel meer kapot dan af en toe een psychose hebben. 1 keer per jaar gebeurde het bij mij. Werken lukt niet meer, van ook maar de minste stress kan je niet slapen en dan ga je wel stemmen horen, zonder deze medicatie nooit eerder last van gehad. Je wordt er gewoon extra ziek van. je cholesterol, bloedklonters, diabetes enzovoort. geen aanrader.
11-06-2017

Psychose

Ik raad niemand xeplion aan. Kan ik niet normaal leven, werken, genieten en ontspannen. Mijn leven was een hel. Sowieso raad ik antipsychotica af. Praten, therapie werkt beter. Of eventueel natuurlijke medicijnen. Iedereen heeft recht om te slapen te werken en te genieten, daarvoor ben je hier op aarde. Maar dat werd mij niet gegund. Overigens ben ik van mening dat ik geen[lees meer...] psychose had, maar kreeg ik "straf "van iemand. Bijwerkingen: ernstige bewegingsdrang, ernstige slaapstoornis, overgevoelig voor stemmen en geluiden, kan bijna niks verdragen, onrust, droge mond, daardoor veel gaatjes in tanden, droge ogen, tranende ogen, zwaar overgewicht, moeilijk daglicht verdragen.
31-05-2017

Schizofrenie

Van de injectie merk je vrijwel niks en het is maar 1x per maand.
05-11-2016

Schizofrenie

Ik gebruikte eerst Haldol toen aan mij gevraagd werd of ik Xeplion wilde gebruiken heb ik daarmee ingestemd.. En ik voel me er verder best oké bij.. Ik gebruik het nu al bijna vijf jaar. Het eerste jaar had ik veel last van krampachtige ogen.. Dan trokken ze veel naar boven en zochten het licht op. Dat had ik vaak met uitgaan en dat voelt heel raar en je wordt er heel o[lees meer...]nzeker van. Na één dosis verminderd te hebben van 100 naar 75 mg is dit probleem helemaal verholpen. Ik heb er de afgelopen jaren misschien nog maar twee of drie keer last van gehad terwijl dat voorheen bijna elke week was. Dat was voor mij eigenlijk de enige bijwerking. Misschien dat je wat extra suf bent en minder gevoel ervaart. Dat weet ik niet want daar let ik allemaal niet zo op.
Pagina 1 van 2

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (444) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!