ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

03-08-2017

Xeplion (paliperidon)

niet normaal nadenken over eventuele gevolgen, de hele tijd
02-07-2017

Psychose

Ik krijg deze inspuitingen omdat ik een gevoeligheid zou hebben voor psychoses, door cannabisgebruik veroorzaakt. Deze psychoses komen niet terug zonder cannabisgebruik, wordt je gewoon aangesmeerd door je psychiater, je gaat er volledig mee achteruit en hebt er niks aan. psychoses blijven wel onderdrukt, zo lijkt het. Maar echt beter ben je er niet mee. de bijwerkingen ma[lees meer...]ken je leven veel meer kapot dan af en toe een psychose hebben. 1 keer per jaar gebeurde het bij mij. Werken lukt niet meer, van ook maar de minste stress kan je niet slapen en dan ga je wel stemmen horen, zonder deze medicatie nooit eerder last van gehad. Je wordt er gewoon extra ziek van. je cholesterol, bloedklonters, diabetes enzovoort. geen aanrader.
11-06-2017

Psychose

Ik raad niemand xeplion aan. Kan ik niet normaal leven, werken, genieten en ontspannen. Mijn leven was een hel. Sowieso raad ik antipsychotica af. Praten, therapie werkt beter. Of eventueel natuurlijke medicijnen. Iedereen heeft recht om te slapen te werken en te genieten, daarvoor ben je hier op aarde. Maar dat werd mij niet gegund. Overigens ben ik van mening dat ik geen[lees meer...] psychose had, maar kreeg ik "straf "van iemand. Bijwerkingen: ernstige bewegingsdrang, ernstige slaapstoornis, overgevoelig voor stemmen en geluiden, kan bijna niks verdragen, onrust, droge mond, daardoor veel gaatjes in tanden, droge ogen, tranende ogen, zwaar overgewicht, moeilijk daglicht verdragen.
31-05-2017

Schizofrenie

Van de injectie merk je vrijwel niks en het is maar 1x per maand.
05-11-2016

Schizofrenie

Ik gebruikte eerst Haldol toen aan mij gevraagd werd of ik Xeplion wilde gebruiken heb ik daarmee ingestemd.. En ik voel me er verder best oké bij.. Ik gebruik het nu al bijna vijf jaar. Het eerste jaar had ik veel last van krampachtige ogen.. Dan trokken ze veel naar boven en zochten het licht op. Dat had ik vaak met uitgaan en dat voelt heel raar en je wordt er heel o[lees meer...]nzeker van. Na één dosis verminderd te hebben van 100 naar 75 mg is dit probleem helemaal verholpen. Ik heb er de afgelopen jaren misschien nog maar twee of drie keer last van gehad terwijl dat voorheen bijna elke week was. Dat was voor mij eigenlijk de enige bijwerking. Misschien dat je wat extra suf bent en minder gevoel ervaart. Dat weet ik niet want daar let ik allemaal niet zo op.
17-08-2016

Xeplion (paliperidon)

Gebruik het niet, je sexleven gaat eraan, ik ken nog vele jongens en mannen die er last van hebben.
08-06-2016

Psychose

21 jaar lang nooit geen psychose gehad, wist ook nauwelijks wat een psychose was en altijd veel vrienden gehad. Ze hebben me medicatie gegeven in 2009 en sindsdien is er iets gekrakt. Omdat ik me niet wou voegen naar de normen (kwas nogal stoer en opgefokt vroeger), vertelden ze me ook dat ik op spraaktherapie moest gaan. Ik heb 5 verschillende medicijnen gekregen in 40 d[lees meer...]agen collocatie en ben buitengegaan met een onwaarschijnlijke kater. Er vertelde me een ergotherapeut helemaal op het einde dat ze met mij iets geprobeerd hadden, maar dat het mislukt was. Omdat ik maar bleef klagen over die kater die maar niet wegging. Ik kwam thuis en plots hoorde ik in het midden van mijn living. He psst, psst, smeerlapke... Wat dacht je dat je er van af was na 40 dagen? -Er stond echter niemand bij me, ik ga er dus van uit dat ik gebugd ben. Sinds die dag heb ik last van onwaarschijnlijke vermoeidheid en de zogezegde stemmenpsychose. Ik neem nu Xeplion en leef zoals een plant. Enkel alcohol, drugs maakt me weer tot leven. Met relatine kan je btw je focus terugkrijgen, maar er was me al beloofd dat het nooit meer hetzelfde zou zijn... Aldus Sint Jan Baptist Zelzate Ik heb mijn focus terug door veel te veel pillen relatine door te snuiven... de 4 pilletjes per dag doorbraken de roes niet die antipsychotica geeft. Waardoor je alle keren terugvalt als je stopt. Let wel op dat ze je geen glopixol geven want dan ben je trapsgewijs gezegend. Deze medicatie nemen zonder bijmedicatie (drank, drugs, en apotherwijs==>de familie van de amfetamines. Meer weet ik ook niet)
04-06-2016

Schizofrenie

Ik kreeg dit middel per injectie ingediend eind 2013 tot met januari 2014. Ik kreeg ademhalings problemen, kwam kilo's aan in korte tijd en ging ervan zweten. Nu 3 jaar later ondervind ik nog steeds hinder van dit spul. Het zweten is nooit meer overgegaan. Ik vind dit grote troep wat ze in me gespoten hebben, had nooit gebeurd moeten zijn.
Pagina 1 van 2

Mirena (1989) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (811) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (418) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (415) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!