Ervaringen met Xeplion

paliperidon

Schizofrenie (11 meningen)
Bipolaire stoornis (2 meningen)

27-04-2023 | Vrouw | 55
paliperidon (100mg)
Schizoaffectieve stoornis
Ik had eerst 75 ml xeplion. Daar kreeg ik 50 bovenop dus 125 ml (mg) daarna de volgende maand 50 mg. !!!!!! De overgang leidde tot een opname. Nu 5 mnd later nog steeds stemmen. Ik zit op 100 mg ( ml) ze d'r glazen eergisteren wil verhogen naar 150 mg( ml) op 75 ml deed ik het heeeeeel goed. Ik was toe aan dingen die niet gingen..winkelen enzo. Nu met 100 ml heb ik stemm[lees meer...]en. Die zijn soms heel hevig aanwezig. Ik vind het middel een 0. Heb gevraagd om semap. Maar daar willen mevrouw eergisteren niet, ik heb daar om een middelburg niets van weten haal xeplion uit de handel! (RED: Aangepast te tekst)

12-05-2022 | Man | 37
Schizoaffectieve stoornis
Ik voel er geen kloten van en neem een injectie 1 keer in de maand en boel me kip lekker. Ik slaap goed. Ik verdik bijna niet andere midicatie verzwaar je die niet en hep niks van bijwerkingen en is veel gemakkelijker ik moet Nie elke dag medicatie nemen 1 keer in de maand een spuit van 100 mg en ben er van af

27-10-2021 | Man | 35
Schizoaffectieve stoornis
Enorm veel zijeffecten, maakt je leven kapot, raad het aan nooit te nemen. Het duurt gemiddeld 9 maanden voordat het je lichaam uit is. duizenden negatieve recensies zijn online te vinden als je goed zoekt. Enorm schandalig dat dit legaal is en wordt toegepast door GGZ. Puur vergif... na de injectie kon ik niks anders dan op bed liggen met zware klachten zoals spierkrampen[lees meer...], spasmes, brandende hoofdpijn, incontinentie en nog veel meer klachten. Na de injectie is ook mijn persoonlijkheid weg, gedachtes, emoties... alles wat je mensen maakt is mij afgenomen door dit spul. Vergeet je geheugen/herinneringen en libido die worden uitgewist door xeplion. Dit spul nemen is de slechte keuze van mijn leven... of wat er nog van over is. Gevaarlijk Gevaarlijk Gevaarlijk het lijkt op iets wat ze in concentratie kampen of gulags geven. Als je een injectie hebt gehad zorg dan meteen voor advocaat of een groep van derden die jouw belangen verdedigen, ga niet zelf aan de slag als je ziek bent van de injectie. Het ergste zijn de constante zorgen dat dit permanent kan zijn want er zijn mensen die permanent ziek zijn van de injecties. Instanties moeten xeplion echt verbieden, ik hoop dat het van de markt gehaald wordt en de fabrikant wordt aangeklaagd.

18-07-2018 | Man | 32
Schizoaffectieve stoornis
Helpt goed tegen de psychose en manie in combinatie met depakine. Ben nu net uit opbouwfase en het middel is aan het stabiliseren. wel merk ik een vervelende afvlakking van het gevoel en ik ben iemand die levensvreugde voelen belangrijk vind. afgezien hiervan heeft het geen bijwerkingen. Ik heb dit gekregen omdat ik niet medicatietrouw ben. hoop snel af te kunnen bouwen n[lees meer...]aar Xeplion 75.