Ervaringen met Xeplion

paliperidon

Schizofrenie (11 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (4 meningen)
Bipolaire stoornis (2 meningen)

04-06-2016 | Man | 35
Schizofrenie
Ik kreeg dit middel per injectie ingediend eind 2013 tot met januari 2014. Ik kreeg ademhalings problemen, kwam kilo's aan in korte tijd en ging ervan zweten. Nu 3 jaar later ondervind ik nog steeds hinder van dit spul. Het zweten is nooit meer overgegaan. Ik vind dit grote troep wat ze in me gespoten hebben, had nooit gebeurd moeten zijn.

06-04-2019 | Man | 36
Schizofrenie
Was vroeger in de war geraakt door drugs en alchol enz nu ik medicijnen gebruik blijf ik stabiel en ben ik niet meer pschotisch

12-05-2022 | Man | 37
Schizoaffectieve stoornis
Ik voel er geen kloten van en neem een injectie 1 keer in de maand en boel me kip lekker. Ik slaap goed. Ik verdik bijna niet andere midicatie verzwaar je die niet en hep niks van bijwerkingen en is veel gemakkelijker ik moet Nie elke dag medicatie nemen 1 keer in de maand een spuit van 100 mg en ben er van af

21-09-2022 | Vrouw | 38
paliperidon (100mg/ml)
Kan moeilijk mijn nonverbale en verbale comunicatie gelijkwaardig uitvoeren. Contact onderhoud moeizaam. Hart problemen. Te veel om op te noemen. Ik krijg na depot 1x in de 3 weken 100 mg depot.

28-02-2019 | Vrouw | 39
Manisch-depressieve stoornis
Ik gebruik dit middel nu 3 jaar in combinatie met lithium 800 mg. Ik ervaar psychisch heel goede resultaten ben stabiel en rustig wel wat afgevlakt. Lichamelijke bijwerkingen zijn niet leuk. Mentaal prima. Ik ervaar verlaagd libido verdubbeling bloedsuikers en cholestrol en ernstige psoriases maar dat kan ook bijwerking van lithium zijn. Slik nu veel medicatie lithium voor[lees meer...] psyche en xeplion injectie en medicatie tegen suikerziekte cholestrol en psoriases.

15-09-2023 | Man | 40
paliperidon (100mg/ml)
Ik lees veel mensen die klachten hebben en terrecht. Alle zorginstellingen praten dingen aan, de ernst van de bijwerkingen nemen ze niet te harte . Ik voel mij een ongelukkig mens, te weinig dopamine leid tot stress , ook de factoren van de mentaliteit in de zorginstelling draagt geen steentje bij tot ontspanning, dit medicijn helpt wel om agressie tegen te gaan, de la[lees meer...]atste week voor de injectie voel ontspannender .

15-01-2018 | Man | 41
paliperidon (50mg/ml)
Psychose
Mijn libido is helemaal in gestort. Impotentie... Het werkt goed om psychose te voorkomen. Lusteloosheid veel in bed liggen ook kenmerk van terugval na psychose.

31-01-2020 | Man | 44
paliperidon (75mg)
Schizofrenie
ik heb adhd maar ggnet heeft mij schiezofreen verklaart omdat ik mensen op afstand hoor en met ze praat ik krijg xeplion omdat ik daar rustig van moet worden maar met die bijwerkingen wordt ik iedere keer hartstikke wild.ik heb geen ene reet aan dit medicijn want de stemmen gaan niet weg ik wordt niet rustig en heb alleen last van de bijwerkingen,de stemmen gaan niet weg w[lees meer...]ant ik ben niet schizofreen ben maar heb goede oren heb,dan heb ik ook nog 's een waardeloze psichiater die allang door had moeten hebben dat ik adhd heb en niet schizofreen ik heb wel psichische problemen omdat ik sexueel misbruikt ben voor deze behandeling heb ik 15 jaar op moeten wachten en krijg ik t eindelijk wordt mijn psycholoog die me emdr terapie moet geven ziek en breekt hij zijn elleboog als hier iets van waar is.waarom behandelt mijn psychiater me zo omdat hij van iemand heeft gehoord dat ik hem verkracht heb waar geen zak van waar is misbruikt door X, X die iedereen voorliegt over dat ik hem verkracht en worden behandelt door psychiater waarvan 1 van die j's ook wel voor X zal staan.uit eindelijk nog maar 1 ding xeplion is geen goed medicijn kijk maar naar de %ten van de tevredenheid en o ja gevaarlijk met tromboses in de familie mijn moeder had trombose en mijn vader en broer hebben allebij een herseninfarct gehad dat is toch ook een trombose een bloedpropje dat de aders verstopt maar dan in de hersenen andere medicijnen die ik hiervoor heb gehad ,risperdahl en ace map hebben ook geen enkel effect gehad op de stemmen, mvg,

24-04-2016 | Man | 44
paliperidon (150)
Psychische klachten
nav een valse aangifte van een psychotische kennis, ben ik opgenomen en mijn huis kwijtgeraakt. Door mijn boosheid over de gedwongen opname en daarnaast vele leugens van behandelaars over zaken die niet gebeurt zijn, krijg ik dwangdepot, welke een zeer kwalijke zaak is en mijn leven op het moment totaal waardeloos maakt en vooral zinloos is, aangezien ik hier totaal niet m[lees meer...]ee gebaat, laat staan geholpen ben.

15-04-2020 | Vrouw | 45
paliperidon (3mg)
Psychose
2 weken onder dwang voorgeschreven, ik zou psychotisch en paranoïde zijn?!? Helaas, realistische oorzaken, gevolgen via nitwits uitgezocht, geconcludeerd! Echter vrijwillig al jaren hulp gevraagd ivm stoornis buiten psychotisch of persoonlijkheidsstoornis kader. (….) Dus gebruik gemaakt van mijn ontwikkelingsstoornis om vrijwillig op gesloten afdeling te gaan zitten en[lees meer...] de gevolgen van dien, ziek volk hier ernstig ziek (…). Slik al 2 weken niet die medicatie, complimenten en meer. Sinds gisteren slik ik het middel, ben benieuwd wat en doet maar vooral laat. Verder voor realiteit is geen pilletje maar ASS toch handig. Komt goed.

11-06-2017 | Vrouw | 45
Psychose
Ik raad niemand xeplion aan. Kan ik niet normaal leven, werken, genieten en ontspannen. Mijn leven was een hel. Sowieso raad ik antipsychotica af. Praten, therapie werkt beter. Of eventueel natuurlijke medicijnen. Iedereen heeft recht om te slapen te werken en te genieten, daarvoor ben je hier op aarde. Maar dat werd mij niet gegund. Overigens ben ik van mening dat ik geen[lees meer...] psychose had, maar kreeg ik "straf "van iemand. Bijwerkingen: ernstige bewegingsdrang, ernstige slaapstoornis, overgevoelig voor stemmen en geluiden, kan bijna niks verdragen, onrust, droge mond, daardoor veel gaatjes in tanden, droge ogen, tranende ogen, zwaar overgewicht, moeilijk daglicht verdragen.

17-08-2016 | Man | 46
paliperidon (100mg/ml)
Gebruik het niet, je sexleven gaat eraan, ik ken nog vele jongens en mannen die er last van hebben.

08-08-2017 | Vrouw | 47
paliperidon (3mg)
Schizofrenie
En wat `is schizofrenie? Waar zijn de wetenschappelijke bewijzen dat ik dat heb? Ik moet gedwongen aan de medicatie en ik wil er af. Maar dan krijg ik enge afkickverschijnselen waar men van maakt dat ik mijn psychoses weer terug zou hebben: dat zijn dus afkickverschijnselen. Ik heb nooit psychoses gehad. Maar door de Xeplion worden psychoses opgewekt zodra men er van af wi[lees meer...]l.

15-01-2024 | Vrouw | 48
paliperidon (75mg)
Bipolaire stoornis
Moet dit produkt gebruiken tegen mijn wil , ben helemaal niet tevreden ervan , zie der geen positieve dingen van

05-01-2024 | Man | 48
paliperidon (50ml)
Ik ben nooit psychotisch geweest of psychofreen maar moet dit middel tegen mijn wil innemen ondanks de zeer ernstige bijwerkingen. Het is zeer schandalig dat men het DSM boek gebruikt om mensen ziek te kunnen verklaren want het DSM boek is niet tot stand gekomen na gedegen wetenschappelijk onderzoek maar na consensus en stemmen afgeven door psychiaters onderling. Chemische[lees meer...] onbalans is nog nooit bij iemand aangetoond wat het zo maakt dat de middelen die daar tegen zouden helpen logischer wijs kwakzalverij zijn. Er vinden ernstige mensenrechtenschendingen plaats binnen de psychiatrie maar niemand doet er wat aan van de overheid. Wat er werkelijk gebeurd is te walgelijk voor woorden. ////RED mijnmedicijn.nl: Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd. /////

31-05-2017 | Man | 52
paliperidon (50mg)
Schizofrenie
Van de injectie merk je vrijwel niks en het is maar 1x per maand.