Ervaringen met Xeplion

paliperidon

Schizofrenie (11 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (4 meningen)
Bipolaire stoornis (2 meningen)

02-07-2017 | Man | 26
Psychose
Ik krijg deze inspuitingen omdat ik een gevoeligheid zou hebben voor psychoses, door cannabisgebruik veroorzaakt. Deze psychoses komen niet terug zonder cannabisgebruik, wordt je gewoon aangesmeerd door je psychiater, je gaat er volledig mee achteruit en hebt er niks aan. psychoses blijven wel onderdrukt, zo lijkt het. Maar echt beter ben je er niet mee. de bijwerkingen ma[lees meer...]ken je leven veel meer kapot dan af en toe een psychose hebben. 1 keer per jaar gebeurde het bij mij. Werken lukt niet meer, van ook maar de minste stress kan je niet slapen en dan ga je wel stemmen horen, zonder deze medicatie nooit eerder last van gehad. Je wordt er gewoon extra ziek van. je cholesterol, bloedklonters, diabetes enzovoort. geen aanrader.

11-06-2017 | Vrouw | 45
Psychose
Ik raad niemand xeplion aan. Kan ik niet normaal leven, werken, genieten en ontspannen. Mijn leven was een hel. Sowieso raad ik antipsychotica af. Praten, therapie werkt beter. Of eventueel natuurlijke medicijnen. Iedereen heeft recht om te slapen te werken en te genieten, daarvoor ben je hier op aarde. Maar dat werd mij niet gegund. Overigens ben ik van mening dat ik geen[lees meer...] psychose had, maar kreeg ik "straf "van iemand. Bijwerkingen: ernstige bewegingsdrang, ernstige slaapstoornis, overgevoelig voor stemmen en geluiden, kan bijna niks verdragen, onrust, droge mond, daardoor veel gaatjes in tanden, droge ogen, tranende ogen, zwaar overgewicht, moeilijk daglicht verdragen.

17-08-2016 | Man | 46
paliperidon (100mg/ml)
Gebruik het niet, je sexleven gaat eraan, ik ken nog vele jongens en mannen die er last van hebben.

08-06-2016 | Man | 28
Psychose
21 jaar lang nooit geen psychose gehad, wist ook nauwelijks wat een psychose was en altijd veel vrienden gehad. Ze hebben me medicatie gegeven in 2009 en sindsdien is er iets gekrakt. Omdat ik me niet wou voegen naar de normen (kwas nogal stoer en opgefokt vroeger), vertelden ze me ook dat ik op spraaktherapie moest gaan. Ik heb 5 verschillende medicijnen gekregen in 40 d[lees meer...]agen collocatie en ben buitengegaan met een onwaarschijnlijke kater. Er vertelde me een ergotherapeut helemaal op het einde dat ze met mij iets geprobeerd hadden, maar dat het mislukt was. Omdat ik maar bleef klagen over die kater die maar niet wegging. Ik kwam thuis en plots hoorde ik in het midden van mijn living. He psst, psst, smeerlapke... Wat dacht je dat je er van af was na 40 dagen? -Er stond echter niemand bij me, ik ga er dus van uit dat ik gebugd ben. Sinds die dag heb ik last van onwaarschijnlijke vermoeidheid en de zogezegde stemmenpsychose. Ik neem nu Xeplion en leef zoals een plant. Enkel alcohol, drugs maakt me weer tot leven. Met relatine kan je btw je focus terugkrijgen, maar er was me al beloofd dat het nooit meer hetzelfde zou zijn... Aldus Sint Jan Baptist Zelzate Ik heb mijn focus terug door veel te veel pillen relatine door te snuiven... de 4 pilletjes per dag doorbraken de roes niet die antipsychotica geeft. Waardoor je alle keren terugvalt als je stopt. Let wel op dat ze je geen glopixol geven want dan ben je trapsgewijs gezegend. Deze medicatie nemen zonder bijmedicatie (drank, drugs, en apotherwijs==>de familie van de amfetamines. Meer weet ik ook niet)

04-06-2016 | Man | 35
Schizofrenie
Ik kreeg dit middel per injectie ingediend eind 2013 tot met januari 2014. Ik kreeg ademhalings problemen, kwam kilo's aan in korte tijd en ging ervan zweten. Nu 3 jaar later ondervind ik nog steeds hinder van dit spul. Het zweten is nooit meer overgegaan. Ik vind dit grote troep wat ze in me gespoten hebben, had nooit gebeurd moeten zijn.

24-04-2016 | Man | 44
paliperidon (150)
Psychische klachten
nav een valse aangifte van een psychotische kennis, ben ik opgenomen en mijn huis kwijtgeraakt. Door mijn boosheid over de gedwongen opname en daarnaast vele leugens van behandelaars over zaken die niet gebeurt zijn, krijg ik dwangdepot, welke een zeer kwalijke zaak is en mijn leven op het moment totaal waardeloos maakt en vooral zinloos is, aangezien ik hier totaal niet m[lees meer...]ee gebaat, laat staan geholpen ben.

14-03-2016 | Man | 60
Schizofrenie
problemen met de huid, met de ademhaling/energie/vermoeidheid, met plassen en dan de gewone: niet slapen rusteloos enz. volgens bijsluiter; half jaar geleden gestopt.

10-12-2019 | Man | 30
paliperidon (75mg/ml)
Schizofrenie
Ik ben met dwang opgenomen en kreeg xeplion depot 150mg paar dagen later 100mg daarna 75mg om de 4 weken begin merkte ik niet veel alleen dat het brand op de injectie plaats en na 4maanden begon de nachten heel zwaar te worden krijg maar geen rust ze zeggen wel dat ik spigoose vrij ben maar de bijwerkingen zijn echt drama je kom niet meer fatsoenlijk aan je normaal rust

15-01-2018 | Man | 41
paliperidon (50mg/ml)
Psychose
Mijn libido is helemaal in gestort. Impotentie... Het werkt goed om psychose te voorkomen. Lusteloosheid veel in bed liggen ook kenmerk van terugval na psychose.

03-08-2017 | Man | 34
paliperidon (150)
niet normaal nadenken over eventuele gevolgen, de hele tijd

21-09-2022 | Vrouw | 38
paliperidon (100mg/ml)
Kan moeilijk mijn nonverbale en verbale comunicatie gelijkwaardig uitvoeren. Contact onderhoud moeizaam. Hart problemen. Te veel om op te noemen. Ik krijg na depot 1x in de 3 weken 100 mg depot.

28-02-2019 | Vrouw | 39
Manisch-depressieve stoornis
Ik gebruik dit middel nu 3 jaar in combinatie met lithium 800 mg. Ik ervaar psychisch heel goede resultaten ben stabiel en rustig wel wat afgevlakt. Lichamelijke bijwerkingen zijn niet leuk. Mentaal prima. Ik ervaar verlaagd libido verdubbeling bloedsuikers en cholestrol en ernstige psoriases maar dat kan ook bijwerking van lithium zijn. Slik nu veel medicatie lithium voor[lees meer...] psyche en xeplion injectie en medicatie tegen suikerziekte cholestrol en psoriases.

18-07-2018 | Man | 32
Schizoaffectieve stoornis
Helpt goed tegen de psychose en manie in combinatie met depakine. Ben nu net uit opbouwfase en het middel is aan het stabiliseren. wel merk ik een vervelende afvlakking van het gevoel en ik ben iemand die levensvreugde voelen belangrijk vind. afgezien hiervan heeft het geen bijwerkingen. Ik heb dit gekregen omdat ik niet medicatietrouw ben. hoop snel af te kunnen bouwen n[lees meer...]aar Xeplion 75.

13-04-2023 | Man | 23
Psychose
Hoevaak heb je dit al als spuit ingekregen bij mij werkt het nog niet helemaal heb af entoe last van stemmen en paniek en angstaanvallen?

12-05-2022 | Man | 37
Schizoaffectieve stoornis
Ik voel er geen kloten van en neem een injectie 1 keer in de maand en boel me kip lekker. Ik slaap goed. Ik verdik bijna niet andere midicatie verzwaar je die niet en hep niks van bijwerkingen en is veel gemakkelijker ik moet Nie elke dag medicatie nemen 1 keer in de maand een spuit van 100 mg en ben er van af

06-04-2019 | Man | 36
Schizofrenie
Was vroeger in de war geraakt door drugs en alchol enz nu ik medicijnen gebruik blijf ik stabiel en ben ik niet meer pschotisch