Gynomyk

butoconazol

01-05-2018

Schimmelinfectie van de huid

Voorgeschreven gekregen door de huisarts. Moest het aanbrengen en inbrengen, was onduidelijk aangegeven hoeveel crème er in de ‘inbrenger’ moest. Na 4 dagen terug gegaan naar de huisarts omdat het nog steeds niet goed voelde. Nog steeds een infectie en heeft 0.0 geholpen. Nu gyna datarin gekregen en hopen dat dat wel werkt.
14-03-2018

Vaginale schimmelinfectie

Ik gebruik dit product nooit weer, wat een pijn! Ik bracht (op advies van de dokter) het ‘s avonds voor het slapen gaan uitwendig aan. Na enkele secondes begon het ontzettend te branden en te jeuken! Het werd nog 20 keer zo erg na een tijdje, ik lag te huilen van de pijn. Dit product zouden ze niet meer mogen verkopen. Zelfs de assistente van de dokter raadde het af!!
12-11-2017

Vaginale schimmelinfectie

Dit jeukt 's nachts en overdag veel te hard naar mijn zin. Ik zie er tegenop naar buiten te gaan zelfs. Benieuwd of er middelen bestaan die niet dit effect hebben. Gynodaktarin doet geloof ik hetzelfde met me. Heel vervelend.
17-09-2017

Vaginale schimmelinfectie

Ik heb nu al een week last van een schimmelinfectie, na 3 dagen toch maar naar de huisarts gegaan. Hij had me GynoMyk voorgeschreven. 4 tabletten en een créme. Die tabletten zijn moeilijk erin te doen, willen maar niet diep blijven zitten. De créme is verschrikkelijk, na het aanbrengen hele erge jeuk, branderig gevoel en irritatie. Dit na 3 dagen gebruik nog steeds! Als he[lees meer...]t morgen niet verminderd, toch maar weer langs de huisarts voor een nieuw middel, dit is niet meer vol te houden...
28-08-2017

Vaginale schimmelinfectie

In één woord, verschrikkelijk. Ongelooflijk erge irritatie. Jeuk en branden, niet om uit te houden. Kon er niet van slapen zo erg het irriteerde. Heb het proberen vol te houden maar uiteindelijk er af gewassen. Alles was nog meer rood en opgezet. Hoe kan dit spul nog verkocht worden op de markt!
09-03-2017

Vaginale schimmelinfectie

Ik gebruik deze crème omwille van een schimmelinfectie in en aan de vagina. Op zich niet zo ernstig, maar wel heel vervelend. Ik heb van mijn gyneacoloog deze crème voorgeschreven gekregen. Het inbrengen is niet moeilijk, maar de dag na het inbrengen kwam het er alweer uit. Is dit normaal? En zijn er nog mensen die dit hebben gehad?
02-11-2016

Vaginale schimmelinfectie

Wat een drama! Omdat ik toch al ruim een week klachten had van een vaginale schimmelinfectie huisarts gebeld met het verzoek om gyno daktarin. Helaas was deze niet leverbaar dus ik kreeg Gyno-Myk applicators. Gisteravond 22.00u ingebracht en gaan slapen. 2.00u weer wakker geworden van extreem branderig gevoel in mijn vagina, steken in de onderbuik en bloedverlies. Ik hoop [lees meer...]dat dit snel minder wordt want dit is een drama, dit gebruik ik nooit meer.
01-07-2014

Vaginale schimmelinfectie

Als je de medicijnen inneemt brandt het een tijdje, maar hier moet je even doorheen want deze medicijnen helpen echt goed(bij mij in ieder geval).
12-01-2014

Vaginale schimmelinfectie

Had een schimmelinfectie waar ik zelf eigenlijk minder last van had dan eerdere schimmelinfecties, maar vanwege zwangerschap toch maar naar de arts. Kreeg normaal altijd Canestentabletten en Miconazolnitraat mee, maar nu naar huis gestuurd met Gynomyk en Gynodaktarin tabletten. Na behandeling van 3 dagen wil ik nu (notabene zondag) het huis niet meer uit omdat het zo brand[lees meer...], jeukt en mijn vaginale afscheiding verveelvoudigd is. Wat een rotzooi en kwaad op de huisarts. Morgen meteen bellen en oude behandeling terug en hopen dat dat de (verergerde) symptomen verhelpt.
21-03-2013

Gynomyk (butoconazol)

Dit medicijn krijg ik in zetpilvorm in een kuur van 3 dagen. Dit is het enige middel wat mij altijd snel van de schimmel afhelpt(helaas heel wat keren gehad in mijn leven). De jeuk en het branderige gevoel herken ik wel maar bij inname voor de nacht valt dat in het niet met het effect! Zonder veel geklieder ben ik er in 3 a 4 dagen echt vanaf! Op dit gebied heb ik al h[lees meer...]eel veel geprobeerd maar ik zweer bij dit middel.
13-12-2011

Gynomyk (butoconazol)

Hallo, ik heb gisteravond mijn eerste ovule ingenomen en heb nu ontzettende jeuk en branderigheid. Gaat dit nog weg? Ik kan me namelijk nergens anders op concentreren. Ik heb dit al eens eerder gehad maar toen moest ik pillen slikken, voor mijn gevoel was dit veel betere en leed ik niet met dit gevoel
13-10-2011

Vaginale schimmelinfectie

Ik gebruik dit middel al jaren (helaas elk jaar wel een keer last van). Ik ben er erg tevreden over, het is erg effectief. Mijn bijwerkingen zijn verergering jeuk en last van branderigheid. Verder vanaf tweede dag enkele dagen een lichte bloeding.
01-05-2011

Schimmelinfectie

Effect is minimaal na vier dagen aanbrengen, terwijl het al snel zou moeten werken. Daarnaast na aanbrengen anderhalf uur enorme jeuk en branderig gevoel dat bijna ondragelijk is! Morgen maar weer de dokter bellen voor advies!
19-04-2011

Schimmel/ontsteking

Enige bijwerking: lichte bloeding gedurende 3 dagen
28-04-2009
Vrouw

Vaginale infectie

Jeuk nog erger, niet alleen na onmiddellijke toepassing 's avonds, ook de hele dag erna. Lichte bloeding. Gyne heeft aangeraden behandeling stop te zetten.
11-01-2009
Vrouw

Gynomyk (butoconazol)

ik gebruik het nu 3 dagen en de jeuk is erger geworden en het irriteert verschrikkelijk...

Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum