Slapeloosheid (22 meningen)

Melatonine (152 meningen)
Dormicum (47 meningen)

18-04-2021 | Vrouw | 36
lormetazepam (1mg)
Gezien ik door zolpidem soms begon te slaapwandelen vroeg ik de arts naar een alternatief. Zo ben ik op Lormetazepam gekomen. Al van de eerste nacht echter moest ik zoveel zweten s nachts dat ik al midden in de nacht wakker werd van natte lakens en hoofdkussen. Echt heel vies. Ik ging dan op de andere droge helft van mijn bed liggen, tegen ik moest opstaan was dus het hele[lees meer...] bed nat, mijn haar ook en mijn huid voelde alsof ik te lang in bad had gezeten. Ik heb erna nog een paar dagen geprobeerd het te nemen in de hoop dat het zou weggaan, maar dat gebeurde niet. Ik ben ermee gestopt, zo smerig wakker worden en de lakens kletsnat, dat is geen optie. Maar volgens de bijsluiter is dat zelden, misschien ligt het dus enkel aan mij.

05-01-2017 | Man | 52
lormetazepam (2mg)
voor een slaapmiddel werkt dit, maar maximum voor 2 uur bij mij.

22-02-2015 | Vrouw | 52
Artrose
Ik heb al verschillende rug operatie's gehad, neem pijn medicatie en Lormetazepam om te slapen. Ik nam ook morfine stickers van 50 mg en toen ging het slapen behoorlijk, maar na 15 jaar morfine ben ik nu afgekickt en neem niets meer waar ik erg trots op ben, want het is echt afzien om er vanaf te komen.. Moet wel nog mijn oxi-contine 40mg nemen anders is de pijn ondraagli[lees meer...]jk, maar slapen lukt me niet meer, voel me wel ontspannen maar kan de slaap niet vatten dus voor mij is Lormetazepam geen oplossing meer en hoop op dat mijn huisdokter een beter middel vind zodat ik mijn nachtrust heb..Ik wil iedereenbij deze ook veel sterkte toewensen!!! Grtjes Linda

07-04-2016 | Man | 53
lormetazepam (2mg)
Ik heb, na een langdurige verslaving aan andere middelen slapeloosheid gekregen en Lormetazepam heeft een goede slaapwerking, soms om en om de dag innemen is het beste en bij ernstige slapeloosheid iedere dag 1 van 2 mg. Goed middel.

18-02-2015 | Vrouw | 53
COPD
Sinds ik begin 2014 na een traumatische ziekenhuisopname bijna een volle week op de IC gelegen heb en daar de dood in de ogen gekeken heb, heb ik geregeld moeite met inslapen. Daarvoor heb ik van de huisarts Lormetazepam voorgeschreven gekregen. Met de waarschuwing dat als ik die te lang achter elkaar zou nemen, de kans groot was dat ik daar verslaafd aan kon raken. Ik ben[lees meer...] begonnen het een paar avonden achter elkaar te nemen en telkens als ik dacht dat ik zonder kon, het ook zonder geprobeerd. Dat lukte niet meteen de eerste keren, maar gelukkig is het steeds vaker en langere periodes zo dat ik er geen extra medicatie meer voor nodig heb. Ik heb ze nu dus voor 'zo nodig' in huis. En nu, als ik erg gespannen ben en niet kan slapen maak ik er ook dankbaar gebruik van. Bijwerkingen heb ik zo ver ik weet niet.

04-02-2012 | Vrouw | 55
lormetazepam
De eerste keer dat ik het middel innam, deed het helemaal niets. De daarop volgende keren werkte het soms redelijk, soms goed. Ik doseer de tabletten en gebruik ze 3x per week om niet afhankelijk te worden. Wel hou ik rekening met de tijd die ik die nacht heb om te slapen. Als ik minder dan 8 uur heb tussen het naar bed gaan en opstaan (i.v.m. werk), neem ik geen lorme[lees meer...]tazepam. Het viel we wel tegen dat ik de tabletten zelf moest betalen, omdat ze niet vergoed worden.

26-10-2015 | Vrouw | 56
lormetazepam (1mg)
ik realiseer dat het verslavend is, ik zit nu in de slechtste tijd van mijn leven. ik ben zelf dokters assistente en overleg om de 2 weken met mijn huisarts, ik hoop het in de toekomst te kunnen afbouwen , ik ben veelste blij dat ik daardoor nu 5 uurtjes slaap soms 6.Uitgeput zou ik anders zijn.

10-08-2021 | Vrouw | 57
lormetazepam (1mg)
Ik gebruik het al 10 jaar lang. 0,5 mg per nacht en nooit meer dan dit. Ik slaap als een os, word fris wakker, geen enkele bijwerkingen. Top molecule.

12-05-2012 | Vrouw | 58
lormetazepam
erg veel pijn. straalt uit. Al jaren op zoek naar verlichting.

08-01-2018 | Man | 59
lormetazepam (2mg)
ik neem om 10uur mijn slappil en een uur nadien val ik int slaap werkt 8uur zanderdags ben ik niet senuuwwachtig ben kalm en rustig goede medicatie.

27-02-2015 | Man | 60
Angina pectoris
In het begin was ik gerustgesteld, en sliep er wel van, maar nu voel ik mij geruster, ook denk ik dat het een psychologisch affect heeft op langere termijn! maar als ik het niet neem...word ik er wel tijdens de nacht wakker van en dat maakt van mij verder een slapeloze nacht... Als ik mag zeggen werkt lormetazepam ( 2 mg. ) een genetiris medicijn! voldoende slaap heb ong[lees meer...]eveer 6-8 uur per nacht, wat overdag een goed gevoel geeft! Fabrikant is NV. - Veedijk 59 - 2300 Turnhout.

17-04-2013 | Man | 60
lormetazepam
Ben gestart met 1 tablet van 2 mg i.c.m.promethazine. Na een maand geen baat meer. Dosering is daarna verhoogd naar 2 tabletten.Geen noemenswaardige verbetering.Afgelopen 2 maanden helemaal NIETS meer.Voel me alléén gedurende de nacht erg rustig.Schakel deze week over naar Stilnoct 10 (zolpidem).Ik heb wel het idee dat ik Lormetazepam af moet bouwen.Overleg met arts of[lees meer...] apotheker.

25-11-2016 | Man | 61
lormetazepam (1mg)
Het middel werkt goed, gebruik een half tablet per nacht Bijwerking is optredend geheugenverlies en moeite met focussen Durf niet de frequentie en /of de dosering aan te passen, vanwege de angst in de oude kwaal terug te vallen(slapeloosheid )

04-08-2019 | Man | 62
lormetazepam (2mg)
Pak het nu 10 dagen heb er een slecht gevoel bij Neerslachtig moe in mijn lichaam en hoofdpijn als ik wakker word. Nam voorheen Bromazepam 3mg al jaren nooit geen last of bijwerkingen gehad.Is nu niet meer te verkrijgen zegt de Apotheker Dit is niet goed, ga morgen uitleg vragen

20-02-2019 | Vrouw | 63
lormetazepam (2mg)
ik heb al ruim 2 maanden last van slapeloosheid, ben voorbij moe. Hiervoor temazepam gehad, hiep helemaal niet. Gisteren eindelijk de juiste medicatie Blijkt. Ben super blij, dat ik eindelijk na maanden de hele nacht heb geslapen.

27-12-2016 | Man | 64
lormetazepam (2mg)
Lormetazepam werkt goed bij mij (in combinatie met Trazodone)

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum