Lormetazepam

Zolpidem (129 meningen)
Dormicum (41 meningen)

20-02-2019

Lormetazepam (lormetazepam)

ik heb al ruim 2 maanden last van slapeloosheid, ben voorbij moe. Hiervoor temazepam gehad, hiep helemaal niet. Gisteren eindelijk de juiste medicatie Blijkt. Ben super blij, dat ik eindelijk na maanden de hele nacht heb geslapen.
16-05-2017

Lormetazepam (lormetazepam)

Dit medicijn voorgeschreven gekregen door de neuroloog, ivm slecht slapen, het was zeer effectief en ik merkte dat mijn hoofdpijn die ik dagelijks heb minder werd. Dus kreeg ik een hogere dosis, in het begin milde bijwerkingen, hoe langer ik het gebruik hoe meer mijn geheugen slecht word, het begon met een blackout elke avond. De volgende dag ben ik een uur kwijt voor het[lees meer...] slapen gaan. nu 10 jaar verder geheugenproblemen, alles vergeten (35jaar). Het middel ontspant lekker, je wordt rustig, slaapt goed. maar je hebt er steeds meer van nodig en je bouwt een flinke tolorantie op.
26-01-2017

Lormetazepam (lormetazepam)

Heb eerst Lormetazepam van Apotex gehad en hier viel ik als een blok van in slaap. De dag erna flinke hoofdpijn, maar dat neem ik voor lief. Nu heb ik de Sandoz gekregen en deze heeft aanzienlijk minder bijwerkingen. Geen hoofdpijn of slaperigheid bij het wakker worden. Gewoon standaard zes uur slapen en wakker worden. Heerlijk!
05-01-2017

Lormetazepam (lormetazepam)

voor een slaapmiddel werkt dit, maar maximum voor 2 uur bij mij.
27-12-2016

Lormetazepam (lormetazepam)

Lormetazepam werkt goed bij mij (in combinatie met Trazodone)
27-11-2016

08-07-2016

16-06-2016

Lormetazepam (lormetazepam)

Ik kreeg dit van mijn psychiater voorgeschreven omdat ik de laatste tijd heel slecht in slaap kan komen lig veel te piekeren. Ze zei dit zou je kunnen helpen maar dan niet elke dag nemen. Ik kon er nog steeds niet door slapen. Had op mijn geen effect.
15-05-2016

Lormetazepam (lormetazepam)

neem 1/2 als ik naar bed ga, slaap ik na een uur nog niet dan neem ik het andere halfje in. Dan word ik heel dikwijls wakker rond het zelfde uur (tussen 4u en 5u). Blijf dan in bed liggen en op mijn ademhaling letten zodanig dat ik soms terug insoes, maar meestal niet, wacht op op te staan tot wekker afloopt. Soms (ik werk niet meer) val ik tijdens de dag in slaap, maar pr[lees meer...]obeer dit te vermijden. Ga geregeld buiten wandelen om me moe te maken, op zelfde uur (23u) slapen en kom om 8u30 uit bed. Ik hoop ooit terug zonder slaappil in te kunnen slapen. Ik moet Keppra nemen-2x per dag 500mg. Daar een bijwerking van is slapeloosheid en nog enkele andere dingen zoals rusteloosheid, wazige ogen, vlug vermoeid, onstabiele gang, evenwichtsstoornissen niet constant (hangt van de vorige nacht af), ook vergeet ik makkelijk dingen en moet alles noteren en geregeld op kalender gaan kijken wat ik ga doen. Doe ook mee aan activiteiten mee in drie dienstencentra om het vervelende van het alleen zitten te doorbreken, heb 5j veel last gehad met gezondheid, 2x kanker(Waldenström-2 stamceltransplantaties binnen een tijdsspanne van 2 en epileptische aanval en in coma g5j). Werd in diepere coma gebracht die eerste 14 dagen om hersenschade te vermijden, geraakte nadien (pas na 5weken) uit de coma. Kon niet meer spreken, bewoog niet, soort verlamdheid. Soms ook schokkende bewegingen. Na 7 maanden kinétherapie en Ergotherapie doe ik nu terug buitenactiviteiten enzo in 3 dienstencentra in de buurt. Door de Keppra en Topamax te nemen slapeloosheid als bijwerking. Ik hoop dat het stilaan betert en probeer de lormetazepam te laten of terug te dringen maar momenteel geen pos resultaat, veel wakker liggen vanaf +- 4u 's nachts.
07-04-2016

Lormetazepam (lormetazepam)

Ik heb, na een langdurige verslaving aan andere middelen slapeloosheid gekregen en Lormetazepam heeft een goede slaapwerking, soms om en om de dag innemen is het beste en bij ernstige slapeloosheid iedere dag 1 van 2 mg. Goed middel.
26-10-2015

Lormetazepam (lormetazepam)

ik realiseer dat het verslavend is, ik zit nu in de slechtste tijd van mijn leven. ik ben zelf dokters assistente en overleg om de 2 weken met mijn huisarts, ik hoop het in de toekomst te kunnen afbouwen , ik ben veelste blij dat ik daardoor nu 5 uurtjes slaap soms 6.Uitgeput zou ik anders zijn.
13-01-2015

Lormetazepam (lormetazepam)

Sinds de Wietpas er is gekomen, heb ik mijn geprefereerde slaapmiddel/kalmeringsmiddel moeten opgeven. Door de belangrijkheid van mijn job wil ik niet tot een crimineel herleidt worden. ( Ik rookte 1à3 joints per dag, afhankelijk hoe fit ik moet staan de volgende dag) Dit deed ik gedurende een jaar of 15 zonder enig problemen Hierna heb ik dus de in mijn ogen volgend vr[lees meer...]ijblijvend product gebruikt dwz bier (alle soorten en sterktes) maar hier heb ik een enorme gewenning en gewichtstoename aan overgehouden, samen met geheugenverlies; Aangezien ik soms (meestal) een bak (24fl) van 33cl/ avond opdronk. Hier is mijn risico tot alcoholisme enorm verhoogd. Ook het ontwaken is enorm moeilijk en gevaarlijk want bij een vroege ochtend bobcampagne kan ik nog steeds positief testen op alcohol.Wat niet alleen mijn leven in het gevaar brengt maar ook van de mensen die er toevallig in de buurt zijn. Ben recentelijk begonnen met een mix van Lormetazepam12mg, alprazolam 0.5mg en deze in combinatie met 3g paracetamol. En om heel eerlijk te zijn doet dit me niets, de rust die ik meteen voelde na het roken van een joint, de sufheid, het positieve gevoel dat alles wel in orde gaat komen (zorgen voor morgen) dat heb ik niet bij deze "gespecialiseerde" medicijnen. Maar aangezien ik in België woon zal ik na verloop van tijd met een cocktail van 20verschillende medicijen een vleugje van dezelfde rust kan vinden die 1 jointje mij kan brengen. Ik zal jullie je op de hoogte houden van mijn zoektocht
17-04-2013

Lormetazepam (lormetazepam)

Ben gestart met 1 tablet van 2 mg i.c.m.promethazine. Na een maand geen baat meer. Dosering is daarna verhoogd naar 2 tabletten.Geen noemenswaardige verbetering.Afgelopen 2 maanden helemaal NIETS meer.Voel me alléén gedurende de nacht erg rustig.Schakel deze week over naar Stilnoct 10 (zolpidem).Ik heb wel het idee dat ik Lormetazepam af moet bouwen.Overleg met arts of[lees meer...] apotheker.
28-10-2012

Lormetazepam (lormetazepam)

Ik neem sinds een week Lormetazepam 2mg. Volgens de apotheker mocht ik maar 1mg nemen, maar zelf als ik 2.5mg slik voel ik hier écht NIETS van en slaap hier dus ook niet op. Weet iemand hoe dit komt? Ik slikte hiervoor enkele maanden Zolpidem 10 en 15mg.
04-02-2012

Lormetazepam (lormetazepam)

De eerste keer dat ik het middel innam, deed het helemaal niets. De daarop volgende keren werkte het soms redelijk, soms goed. Ik doseer de tabletten en gebruik ze 3x per week om niet afhankelijk te worden. Wel hou ik rekening met de tijd die ik die nacht heb om te slapen. Als ik minder dan 8 uur heb tussen het naar bed gaan en opstaan (i.v.m. werk), neem ik geen lorme[lees meer...]tazepam. Het viel we wel tegen dat ik de tabletten zelf moest betalen, omdat ze niet vergoed worden.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (510) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum