lormetazepam

Melatonine (158 meningen)
Dormicum (49 meningen)

02-12-2022 | Vrouw | 28
lormetazepam (2mg)
Door een moeilijke periode slikte ik lormetazepam een week achter elkaar. Na die week wilde ik ermee stoppen, maar kon vervolgens een paar dagen totaal niet meer zonder pil in slaap komen. Zo snel went lormetazepam dus. Voor mij een teken dat het troep is.

21-07-2022 | Vrouw | 34
lormetazepam (2mg)
Ik had 2mg. Nu 3 nachten geprobeerd. Elke nacht wakker. Ik slaap er 1 a 2 uurtjes van. In slaap vallen lukt wel. Maar doorslapen niet. Ik werd wakker in zweet en kon niet meer in slaap komen. Veel angst gevoelens weer. Ik stop ermee, hopelijk zijn er betere.

10-08-2021 | Vrouw | 57
lormetazepam (1mg)
Ik gebruik het al 10 jaar lang. 0,5 mg per nacht en nooit meer dan dit. Ik slaap als een os, word fris wakker, geen enkele bijwerkingen. Top molecule.

18-04-2021 | Vrouw | 36
lormetazepam (1mg)
Gezien ik door zolpidem soms begon te slaapwandelen vroeg ik de arts naar een alternatief. Zo ben ik op Lormetazepam gekomen. Al van de eerste nacht echter moest ik zoveel zweten s nachts dat ik al midden in de nacht wakker werd van natte lakens en hoofdkussen. Echt heel vies. Ik ging dan op de andere droge helft van mijn bed liggen, tegen ik moest opstaan was dus het hele[lees meer...] bed nat, mijn haar ook en mijn huid voelde alsof ik te lang in bad had gezeten. Ik heb erna nog een paar dagen geprobeerd het te nemen in de hoop dat het zou weggaan, maar dat gebeurde niet. Ik ben ermee gestopt, zo smerig wakker worden en de lakens kletsnat, dat is geen optie. Maar volgens de bijsluiter is dat zelden, misschien ligt het dus enkel aan mij.

08-05-2020 | Vrouw | 30
lormetazepam (2mg)
Ik gebruik het middel al vrij lang. In het begin werkte het wel aardig. Maar ik had steeds meer nodig om te kunnen slapen. Bij 2 mg werd ik standaard rond 3 uur wakker. Ik moest dan eerst mijn bed verschonen door ernstig nachtzweten, En begon dan snachts vanalles te eten. Maar daar kwam ik vaak sochtends pas achter. Ik was het vergeten. Nu bij 4 mg wat inmiddels al niet me[lees meer...]er genoeg is ga ik overstappen op een ander middel. Al zal dat wel een tijdje duren ivm zoeken naar een goede vervanger en het moeten afbouwen van de medicatie. Ik neem nu het tablet (4mg) om half elf in en begin ik met ‘Spoken’ vanalles eten (Brood, crackers, koekjes maar ook drinken van thee tot sterker (alcohol) dan rond 11/12 uur word ik ineens moe en lig ik in bed.( gebruik geluidsopnames om dit na te volgen omdat ik niet goed meer weet wat ik savonds en snachts heb gedaan. In het begin kon ik aardig doorslapen maar inmiddels word ik Midden in de nacht wakker en val pas in de ochtend in slaap. Ik wil niet nog meer gebruiken met al deze bijwerkingen. Het werkt kortdurend maar zeker niet aan te raden voor langer termijn. Ik voel me ontoerekeningsvatbaar na inname ga gekke dingen doen / eten terwijl ik dat niet wil. ( soort dronkenschap lijkt het op) En zit vaak heel de nacht op na 3 uur slaap. Geheugen is enorm verslechterd En concentratie vermogen is slecht kan bijna niet meer lezen. NachtZweten ook groot probleem Enorm verslavend. Steeds meer nodig en zonder niet kunnen slapen.

04-12-2019 | Vrouw | 22
lormetazepam (2mg)
Hoop dat ik geen 4 5 .8...8...uur lig te wachten. In de donker, in het niets ...tot (als) ik slaap , want dan kan ik enkel piekeren . Maar ik blijf piekeren en analyseren over van alles en nog wat terwijl ik ergens wel al geloof dat mijn angtsten ongegrond zijn. krop ik dat gevoel echter opkomk helemaal gek ! En mijn vriend kan ni altijd na mij luistere he midden in de nac[lees meer...]ht heeft ook een job en is moe. hoop dat deze pil werkt . (Mijnmedicijn.nl: tekst verkort tot ervaring)

20-02-2019 | Vrouw | 63
lormetazepam (2mg)
ik heb al ruim 2 maanden last van slapeloosheid, ben voorbij moe. Hiervoor temazepam gehad, hiep helemaal niet. Gisteren eindelijk de juiste medicatie Blijkt. Ben super blij, dat ik eindelijk na maanden de hele nacht heb geslapen.

16-05-2017 | Man | 35
lormetazepam (1mg)
Dit medicijn voorgeschreven gekregen door de neuroloog, ivm slecht slapen, het was zeer effectief en ik merkte dat mijn hoofdpijn die ik dagelijks heb minder werd. Dus kreeg ik een hogere dosis, in het begin milde bijwerkingen, hoe langer ik het gebruik hoe meer mijn geheugen slecht word, het begon met een blackout elke avond. De volgende dag ben ik een uur kwijt voor het[lees meer...] slapen gaan. nu 10 jaar verder geheugenproblemen, alles vergeten (35jaar). Het middel ontspant lekker, je wordt rustig, slaapt goed. maar je hebt er steeds meer van nodig en je bouwt een flinke tolorantie op.

26-01-2017 | Man | 28
lormetazepam (2mg)
Heb eerst Lormetazepam van Apotex gehad en hier viel ik als een blok van in slaap. De dag erna flinke hoofdpijn, maar dat neem ik voor lief. Nu heb ik de Sandoz gekregen en deze heeft aanzienlijk minder bijwerkingen. Geen hoofdpijn of slaperigheid bij het wakker worden. Gewoon standaard zes uur slapen en wakker worden. Heerlijk!

05-01-2017 | Man | 52
lormetazepam (2mg)
voor een slaapmiddel werkt dit, maar maximum voor 2 uur bij mij.

27-12-2016 | Man | 64
lormetazepam (2mg)
Lormetazepam werkt goed bij mij (in combinatie met Trazodone)

27-11-2016 | Man | 64

08-07-2016 | Man | 77

16-06-2016 | Vrouw | 18
lormetazepam (1mg)
Ik kreeg dit van mijn psychiater voorgeschreven omdat ik de laatste tijd heel slecht in slaap kan komen lig veel te piekeren. Ze zei dit zou je kunnen helpen maar dan niet elke dag nemen. Ik kon er nog steeds niet door slapen. Had op mijn geen effect.

15-05-2016 | Man | 64
lormetazepam (2mg)
neem 1/2 als ik naar bed ga, slaap ik na een uur nog niet dan neem ik het andere halfje in. Dan word ik heel dikwijls wakker rond het zelfde uur (tussen 4u en 5u). Blijf dan in bed liggen en op mijn ademhaling letten zodanig dat ik soms terug insoes, maar meestal niet, wacht op op te staan tot wekker afloopt. Soms (ik werk niet meer) val ik tijdens de dag in slaap, maar pr[lees meer...]obeer dit te vermijden. Ga geregeld buiten wandelen om me moe te maken, op zelfde uur (23u) slapen en kom om 8u30 uit bed. Ik hoop ooit terug zonder slaappil in te kunnen slapen. Ik moet Keppra nemen-2x per dag 500mg. Daar een bijwerking van is slapeloosheid en nog enkele andere dingen zoals rusteloosheid, wazige ogen, vlug vermoeid, onstabiele gang, evenwichtsstoornissen niet constant (hangt van de vorige nacht af), ook vergeet ik makkelijk dingen en moet alles noteren en geregeld op kalender gaan kijken wat ik ga doen. Doe ook mee aan activiteiten mee in drie dienstencentra om het vervelende van het alleen zitten te doorbreken, heb 5j veel last gehad met gezondheid, 2x kanker(Waldenström-2 stamceltransplantaties binnen een tijdsspanne van 2 en epileptische aanval en in coma g5j). Werd in diepere coma gebracht die eerste 14 dagen om hersenschade te vermijden, geraakte nadien (pas na 5weken) uit de coma. Kon niet meer spreken, bewoog niet, soort verlamdheid. Soms ook schokkende bewegingen. Na 7 maanden kinétherapie en Ergotherapie doe ik nu terug buitenactiviteiten enzo in 3 dienstencentra in de buurt. Door de Keppra en Topamax te nemen slapeloosheid als bijwerking. Ik hoop dat het stilaan betert en probeer de lormetazepam te laten of terug te dringen maar momenteel geen pos resultaat, veel wakker liggen vanaf +- 4u 's nachts.

07-04-2016 | Man | 53
lormetazepam (2mg)
Ik heb, na een langdurige verslaving aan andere middelen slapeloosheid gekregen en Lormetazepam heeft een goede slaapwerking, soms om en om de dag innemen is het beste en bij ernstige slapeloosheid iedere dag 1 van 2 mg. Goed middel.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum