Slapeloosheid (22 meningen)

Melatonine (152 meningen)
Dormicum (47 meningen)

15-05-2016 | Man | 64
lormetazepam (2mg)
neem 1/2 als ik naar bed ga, slaap ik na een uur nog niet dan neem ik het andere halfje in. Dan word ik heel dikwijls wakker rond het zelfde uur (tussen 4u en 5u). Blijf dan in bed liggen en op mijn ademhaling letten zodanig dat ik soms terug insoes, maar meestal niet, wacht op op te staan tot wekker afloopt. Soms (ik werk niet meer) val ik tijdens de dag in slaap, maar pr[lees meer...]obeer dit te vermijden. Ga geregeld buiten wandelen om me moe te maken, op zelfde uur (23u) slapen en kom om 8u30 uit bed. Ik hoop ooit terug zonder slaappil in te kunnen slapen. Ik moet Keppra nemen-2x per dag 500mg. Daar een bijwerking van is slapeloosheid en nog enkele andere dingen zoals rusteloosheid, wazige ogen, vlug vermoeid, onstabiele gang, evenwichtsstoornissen niet constant (hangt van de vorige nacht af), ook vergeet ik makkelijk dingen en moet alles noteren en geregeld op kalender gaan kijken wat ik ga doen. Doe ook mee aan activiteiten mee in drie dienstencentra om het vervelende van het alleen zitten te doorbreken, heb 5j veel last gehad met gezondheid, 2x kanker(Waldenström-2 stamceltransplantaties binnen een tijdsspanne van 2 en epileptische aanval en in coma g5j). Werd in diepere coma gebracht die eerste 14 dagen om hersenschade te vermijden, geraakte nadien (pas na 5weken) uit de coma. Kon niet meer spreken, bewoog niet, soort verlamdheid. Soms ook schokkende bewegingen. Na 7 maanden kinétherapie en Ergotherapie doe ik nu terug buitenactiviteiten enzo in 3 dienstencentra in de buurt. Door de Keppra en Topamax te nemen slapeloosheid als bijwerking. Ik hoop dat het stilaan betert en probeer de lormetazepam te laten of terug te dringen maar momenteel geen pos resultaat, veel wakker liggen vanaf +- 4u 's nachts.

12-05-2012 | Vrouw | 58
lormetazepam
erg veel pijn. straalt uit. Al jaren op zoek naar verlichting.

08-01-2019 | Vrouw | 22
Depressief

26-02-2017 | Vrouw | 17
lormetazepam (10mg)
Psychische klachten

27-12-2016 | Man | 64
lormetazepam (2mg)
Lormetazepam werkt goed bij mij (in combinatie met Trazodone)

25-11-2016 | Man | 61
lormetazepam (1mg)
Het middel werkt goed, gebruik een half tablet per nacht Bijwerking is optredend geheugenverlies en moeite met focussen Durf niet de frequentie en /of de dosering aan te passen, vanwege de angst in de oude kwaal terug te vallen(slapeloosheid )

26-10-2015 | Vrouw | 56
lormetazepam (1mg)
ik realiseer dat het verslavend is, ik zit nu in de slechtste tijd van mijn leven. ik ben zelf dokters assistente en overleg om de 2 weken met mijn huisarts, ik hoop het in de toekomst te kunnen afbouwen , ik ben veelste blij dat ik daardoor nu 5 uurtjes slaap soms 6.Uitgeput zou ik anders zijn.

27-02-2015 | Man | 60
Angina pectoris
In het begin was ik gerustgesteld, en sliep er wel van, maar nu voel ik mij geruster, ook denk ik dat het een psychologisch affect heeft op langere termijn! maar als ik het niet neem...word ik er wel tijdens de nacht wakker van en dat maakt van mij verder een slapeloze nacht... Als ik mag zeggen werkt lormetazepam ( 2 mg. ) een genetiris medicijn! voldoende slaap heb ong[lees meer...]eveer 6-8 uur per nacht, wat overdag een goed gevoel geeft! Fabrikant is NV. - Veedijk 59 - 2300 Turnhout.

04-02-2012 | Vrouw | 55
lormetazepam
De eerste keer dat ik het middel innam, deed het helemaal niets. De daarop volgende keren werkte het soms redelijk, soms goed. Ik doseer de tabletten en gebruik ze 3x per week om niet afhankelijk te worden. Wel hou ik rekening met de tijd die ik die nacht heb om te slapen. Als ik minder dan 8 uur heb tussen het naar bed gaan en opstaan (i.v.m. werk), neem ik geen lorme[lees meer...]tazepam. Het viel we wel tegen dat ik de tabletten zelf moest betalen, omdat ze niet vergoed worden.

08-09-2010 | Vrouw
lormetazepam
Ik gebruik lormetazepam al enkele jaren 3 of 4 keer per week. Het effect blijft goed, en ik geloof niet dat dat suggestie is. Ik vraag me wel af er bijwerkingen zijn op langere termijn.

10-08-2021 | Vrouw | 57
lormetazepam (1mg)
Ik gebruik het al 10 jaar lang. 0,5 mg per nacht en nooit meer dan dit. Ik slaap als een os, word fris wakker, geen enkele bijwerkingen. Top molecule.

20-02-2019 | Vrouw | 63
lormetazepam (2mg)
ik heb al ruim 2 maanden last van slapeloosheid, ben voorbij moe. Hiervoor temazepam gehad, hiep helemaal niet. Gisteren eindelijk de juiste medicatie Blijkt. Ben super blij, dat ik eindelijk na maanden de hele nacht heb geslapen.

26-01-2017 | Man | 28
lormetazepam (2mg)
Heb eerst Lormetazepam van Apotex gehad en hier viel ik als een blok van in slaap. De dag erna flinke hoofdpijn, maar dat neem ik voor lief. Nu heb ik de Sandoz gekregen en deze heeft aanzienlijk minder bijwerkingen. Geen hoofdpijn of slaperigheid bij het wakker worden. Gewoon standaard zes uur slapen en wakker worden. Heerlijk!

27-11-2016 | Man | 64

07-04-2016 | Man | 53
lormetazepam (2mg)
Ik heb, na een langdurige verslaving aan andere middelen slapeloosheid gekregen en Lormetazepam heeft een goede slaapwerking, soms om en om de dag innemen is het beste en bij ernstige slapeloosheid iedere dag 1 van 2 mg. Goed middel.

18-02-2015 | Vrouw | 53
COPD
Sinds ik begin 2014 na een traumatische ziekenhuisopname bijna een volle week op de IC gelegen heb en daar de dood in de ogen gekeken heb, heb ik geregeld moeite met inslapen. Daarvoor heb ik van de huisarts Lormetazepam voorgeschreven gekregen. Met de waarschuwing dat als ik die te lang achter elkaar zou nemen, de kans groot was dat ik daar verslaafd aan kon raken. Ik ben[lees meer...] begonnen het een paar avonden achter elkaar te nemen en telkens als ik dacht dat ik zonder kon, het ook zonder geprobeerd. Dat lukte niet meteen de eerste keren, maar gelukkig is het steeds vaker en langere periodes zo dat ik er geen extra medicatie meer voor nodig heb. Ik heb ze nu dus voor 'zo nodig' in huis. En nu, als ik erg gespannen ben en niet kan slapen maak ik er ook dankbaar gebruik van. Bijwerkingen heb ik zo ver ik weet niet.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum