Temazepam (199 meningen)
Melatonine (152 meningen)
Dormicum (47 meningen)

16-06-2016 | Vrouw | 18
lormetazepam (1mg)
Ik kreeg dit van mijn psychiater voorgeschreven omdat ik de laatste tijd heel slecht in slaap kan komen lig veel te piekeren. Ze zei dit zou je kunnen helpen maar dan niet elke dag nemen. Ik kon er nog steeds niet door slapen. Had op mijn geen effect.

28-10-2012 | Vrouw | 20
lormetazepam
Ik neem sinds een week Lormetazepam 2mg. Volgens de apotheker mocht ik maar 1mg nemen, maar zelf als ik 2.5mg slik voel ik hier écht NIETS van en slaap hier dus ook niet op. Weet iemand hoe dit komt? Ik slikte hiervoor enkele maanden Zolpidem 10 en 15mg.

04-12-2019 | Vrouw | 22
lormetazepam (2mg)
Hoop dat ik geen 4 5 .8...8...uur lig te wachten. In de donker, in het niets ...tot (als) ik slaap , want dan kan ik enkel piekeren . Maar ik blijf piekeren en analyseren over van alles en nog wat terwijl ik ergens wel al geloof dat mijn angtsten ongegrond zijn. krop ik dat gevoel echter opkomk helemaal gek ! En mijn vriend kan ni altijd na mij luistere he midden in de nac[lees meer...]ht heeft ook een job en is moe. hoop dat deze pil werkt . (Mijnmedicijn.nl: tekst verkort tot ervaring)

26-01-2017 | Man | 28
lormetazepam (2mg)
Heb eerst Lormetazepam van Apotex gehad en hier viel ik als een blok van in slaap. De dag erna flinke hoofdpijn, maar dat neem ik voor lief. Nu heb ik de Sandoz gekregen en deze heeft aanzienlijk minder bijwerkingen. Geen hoofdpijn of slaperigheid bij het wakker worden. Gewoon standaard zes uur slapen en wakker worden. Heerlijk!

08-05-2020 | Vrouw | 30
lormetazepam (2mg)
Ik gebruik het middel al vrij lang. In het begin werkte het wel aardig. Maar ik had steeds meer nodig om te kunnen slapen. Bij 2 mg werd ik standaard rond 3 uur wakker. Ik moest dan eerst mijn bed verschonen door ernstig nachtzweten, En begon dan snachts vanalles te eten. Maar daar kwam ik vaak sochtends pas achter. Ik was het vergeten. Nu bij 4 mg wat inmiddels al niet me[lees meer...]er genoeg is ga ik overstappen op een ander middel. Al zal dat wel een tijdje duren ivm zoeken naar een goede vervanger en het moeten afbouwen van de medicatie. Ik neem nu het tablet (4mg) om half elf in en begin ik met ‘Spoken’ vanalles eten (Brood, crackers, koekjes maar ook drinken van thee tot sterker (alcohol) dan rond 11/12 uur word ik ineens moe en lig ik in bed.( gebruik geluidsopnames om dit na te volgen omdat ik niet goed meer weet wat ik savonds en snachts heb gedaan. In het begin kon ik aardig doorslapen maar inmiddels word ik Midden in de nacht wakker en val pas in de ochtend in slaap. Ik wil niet nog meer gebruiken met al deze bijwerkingen. Het werkt kortdurend maar zeker niet aan te raden voor langer termijn. Ik voel me ontoerekeningsvatbaar na inname ga gekke dingen doen / eten terwijl ik dat niet wil. ( soort dronkenschap lijkt het op) En zit vaak heel de nacht op na 3 uur slaap. Geheugen is enorm verslechterd En concentratie vermogen is slecht kan bijna niet meer lezen. NachtZweten ook groot probleem Enorm verslavend. Steeds meer nodig en zonder niet kunnen slapen.

13-01-2015 | Man | 32
lormetazepam (2mg)
Sinds de Wietpas er is gekomen, heb ik mijn geprefereerde slaapmiddel/kalmeringsmiddel moeten opgeven. Door de belangrijkheid van mijn job wil ik niet tot een crimineel herleidt worden. ( Ik rookte 1à3 joints per dag, afhankelijk hoe fit ik moet staan de volgende dag) Dit deed ik gedurende een jaar of 15 zonder enig problemen Hierna heb ik dus de in mijn ogen volgend vr[lees meer...]ijblijvend product gebruikt dwz bier (alle soorten en sterktes) maar hier heb ik een enorme gewenning en gewichtstoename aan overgehouden, samen met geheugenverlies; Aangezien ik soms (meestal) een bak (24fl) van 33cl/ avond opdronk. Hier is mijn risico tot alcoholisme enorm verhoogd. Ook het ontwaken is enorm moeilijk en gevaarlijk want bij een vroege ochtend bobcampagne kan ik nog steeds positief testen op alcohol.Wat niet alleen mijn leven in het gevaar brengt maar ook van de mensen die er toevallig in de buurt zijn. Ben recentelijk begonnen met een mix van Lormetazepam12mg, alprazolam 0.5mg en deze in combinatie met 3g paracetamol. En om heel eerlijk te zijn doet dit me niets, de rust die ik meteen voelde na het roken van een joint, de sufheid, het positieve gevoel dat alles wel in orde gaat komen (zorgen voor morgen) dat heb ik niet bij deze "gespecialiseerde" medicijnen. Maar aangezien ik in België woon zal ik na verloop van tijd met een cocktail van 20verschillende medicijen een vleugje van dezelfde rust kan vinden die 1 jointje mij kan brengen. Ik zal jullie je op de hoogte houden van mijn zoektocht

16-05-2017 | Man | 35
lormetazepam (1mg)
Dit medicijn voorgeschreven gekregen door de neuroloog, ivm slecht slapen, het was zeer effectief en ik merkte dat mijn hoofdpijn die ik dagelijks heb minder werd. Dus kreeg ik een hogere dosis, in het begin milde bijwerkingen, hoe langer ik het gebruik hoe meer mijn geheugen slecht word, het begon met een blackout elke avond. De volgende dag ben ik een uur kwijt voor het[lees meer...] slapen gaan. nu 10 jaar verder geheugenproblemen, alles vergeten (35jaar). Het middel ontspant lekker, je wordt rustig, slaapt goed. maar je hebt er steeds meer van nodig en je bouwt een flinke tolorantie op.

18-04-2021 | Vrouw | 36
lormetazepam (1mg)
Gezien ik door zolpidem soms begon te slaapwandelen vroeg ik de arts naar een alternatief. Zo ben ik op Lormetazepam gekomen. Al van de eerste nacht echter moest ik zoveel zweten s nachts dat ik al midden in de nacht wakker werd van natte lakens en hoofdkussen. Echt heel vies. Ik ging dan op de andere droge helft van mijn bed liggen, tegen ik moest opstaan was dus het hele[lees meer...] bed nat, mijn haar ook en mijn huid voelde alsof ik te lang in bad had gezeten. Ik heb erna nog een paar dagen geprobeerd het te nemen in de hoop dat het zou weggaan, maar dat gebeurde niet. Ik ben ermee gestopt, zo smerig wakker worden en de lakens kletsnat, dat is geen optie. Maar volgens de bijsluiter is dat zelden, misschien ligt het dus enkel aan mij.

05-01-2017 | Man | 52
lormetazepam (2mg)
voor een slaapmiddel werkt dit, maar maximum voor 2 uur bij mij.

07-04-2016 | Man | 53
lormetazepam (2mg)
Ik heb, na een langdurige verslaving aan andere middelen slapeloosheid gekregen en Lormetazepam heeft een goede slaapwerking, soms om en om de dag innemen is het beste en bij ernstige slapeloosheid iedere dag 1 van 2 mg. Goed middel.

04-02-2012 | Vrouw | 55
lormetazepam
De eerste keer dat ik het middel innam, deed het helemaal niets. De daarop volgende keren werkte het soms redelijk, soms goed. Ik doseer de tabletten en gebruik ze 3x per week om niet afhankelijk te worden. Wel hou ik rekening met de tijd die ik die nacht heb om te slapen. Als ik minder dan 8 uur heb tussen het naar bed gaan en opstaan (i.v.m. werk), neem ik geen lorme[lees meer...]tazepam. Het viel we wel tegen dat ik de tabletten zelf moest betalen, omdat ze niet vergoed worden.

26-10-2015 | Vrouw | 56
lormetazepam (1mg)
ik realiseer dat het verslavend is, ik zit nu in de slechtste tijd van mijn leven. ik ben zelf dokters assistente en overleg om de 2 weken met mijn huisarts, ik hoop het in de toekomst te kunnen afbouwen , ik ben veelste blij dat ik daardoor nu 5 uurtjes slaap soms 6.Uitgeput zou ik anders zijn.

10-08-2021 | Vrouw | 57
lormetazepam (1mg)
Ik gebruik het al 10 jaar lang. 0,5 mg per nacht en nooit meer dan dit. Ik slaap als een os, word fris wakker, geen enkele bijwerkingen. Top molecule.

17-04-2013 | Man | 60
lormetazepam
Ben gestart met 1 tablet van 2 mg i.c.m.promethazine. Na een maand geen baat meer. Dosering is daarna verhoogd naar 2 tabletten.Geen noemenswaardige verbetering.Afgelopen 2 maanden helemaal NIETS meer.Voel me alléén gedurende de nacht erg rustig.Schakel deze week over naar Stilnoct 10 (zolpidem).Ik heb wel het idee dat ik Lormetazepam af moet bouwen.Overleg met arts of[lees meer...] apotheker.

20-02-2019 | Vrouw | 63
lormetazepam (2mg)
ik heb al ruim 2 maanden last van slapeloosheid, ben voorbij moe. Hiervoor temazepam gehad, hiep helemaal niet. Gisteren eindelijk de juiste medicatie Blijkt. Ben super blij, dat ik eindelijk na maanden de hele nacht heb geslapen.

27-12-2016 | Man | 64
lormetazepam (2mg)
Lormetazepam werkt goed bij mij (in combinatie met Trazodone)