lormetazepam

Dormicum (47 meningen)

27-11-2016 | Man | 64

15-05-2016 | Man | 64
lormetazepam (2mg)
neem 1/2 als ik naar bed ga, slaap ik na een uur nog niet dan neem ik het andere halfje in. Dan word ik heel dikwijls wakker rond het zelfde uur (tussen 4u en 5u). Blijf dan in bed liggen en op mijn ademhaling letten zodanig dat ik soms terug insoes, maar meestal niet, wacht op op te staan tot wekker afloopt. Soms (ik werk niet meer) val ik tijdens de dag in slaap, maar pr[lees meer...]obeer dit te vermijden. Ga geregeld buiten wandelen om me moe te maken, op zelfde uur (23u) slapen en kom om 8u30 uit bed. Ik hoop ooit terug zonder slaappil in te kunnen slapen. Ik moet Keppra nemen-2x per dag 500mg. Daar een bijwerking van is slapeloosheid en nog enkele andere dingen zoals rusteloosheid, wazige ogen, vlug vermoeid, onstabiele gang, evenwichtsstoornissen niet constant (hangt van de vorige nacht af), ook vergeet ik makkelijk dingen en moet alles noteren en geregeld op kalender gaan kijken wat ik ga doen. Doe ook mee aan activiteiten mee in drie dienstencentra om het vervelende van het alleen zitten te doorbreken, heb 5j veel last gehad met gezondheid, 2x kanker(Waldenström-2 stamceltransplantaties binnen een tijdsspanne van 2 en epileptische aanval en in coma g5j). Werd in diepere coma gebracht die eerste 14 dagen om hersenschade te vermijden, geraakte nadien (pas na 5weken) uit de coma. Kon niet meer spreken, bewoog niet, soort verlamdheid. Soms ook schokkende bewegingen. Na 7 maanden kinétherapie en Ergotherapie doe ik nu terug buitenactiviteiten enzo in 3 dienstencentra in de buurt. Door de Keppra en Topamax te nemen slapeloosheid als bijwerking. Ik hoop dat het stilaan betert en probeer de lormetazepam te laten of terug te dringen maar momenteel geen pos resultaat, veel wakker liggen vanaf +- 4u 's nachts.

08-07-2016 | Man | 77

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum