valeriaan

Melatonine (151 meningen)
Dormicum (44 meningen)

07-10-2020 | Vrouw | 61
valeriaan (125mg)
al vanaf mijn 30e levensjaar (ik bn nu 61 jaar) moest ik veeeeel te veel denken over alles, negatieve en positieve dingen, het hield nooit op. kreeg er soms ook angst en paniekgevoelens bij. ik probeerde veel om van al die drukte af te komen, doch was huiverig voor de echte geneesmiddelen. 2 jaar geleden ben ik met zelf dokteren met valdispert begonnen. jee dat had ik[lees meer...] veel eerder moeten doen, dat had mijn leven echt veel meer kwaliteit van leven gegeven. enfin ik gebruik het ongeveer om de 4 a 5 uur. ik merk echt weer wanneer het uit begint te werken., dan begint het vele malen en denken me weer te overvallen. ik neem overdag om de 4 a 5 uur 3 tabletjes van valdispert extra sterk ‘Rust”. 1 uur voor het slapen gaan 1 tablet van de Valdispert “Nacht” extra sterk ook met valeriaan en o.a. met 1 mg melatonine en passiebloemextract. deze combinatie heb ik zelf een beetje uitgezocht, werkt uitstekend , werkelijk heel fijn! en ik heb geen bijwerkingen! tenzij je wat minder gestresst en minder snel geïrriteerd een bijwerking kunt noemen. ik zie minder beren op de weg, maak me minder zorgen en ga heerlijk makkelijker door het leven! het heeft mijn leven echt makkelijker gemaakt!

07-09-2020 | Vrouw | 33
valeriaan (450mg)
In het begin werkte het maar zodra je het langer als 3 dagen gebruikt en stopt krijg je nare bijwerkingen. De paniekaanvallen worden erger, zelfs tot trillen aan toe en zweten, lijkt net op afkicken. Dit is de 2de keer dat ik deze bijwerkingen heb gekregen dat ik zelfs op de huisartsenpost ben beland. De bijwerkingen of na werking als je stopt waren o.a. Niet kunnen[lees meer...] slapen hoofdpijn Trillen Nog meer paniek ervaren Totaal ontregeld zijn Ik raad het af dit te gebruiken!

28-07-2018 | Vrouw | 37
valeriaan (450mg)
Ik heb sinds een jaar een burn-out. Heb vaak last van spanningsklachten. Ik heb vandaag voor het eerst dit middel gebruikt. Voelde me al de hele dag gespannen, nerveus en zenuwachtig en was veel aan het piekeren. Binnen een half uur merkte ik al dat ik iets lichter in mijn hoofd werd. Dit was zeker niet storend want je kan gewoon nog normaal functioneren. Het piekeren werd[lees meer...] minder. Ook mijn spanningsklachten werden stukken minder. Ik was blij verrast. Ik heb wel vaker andere middeltjes gebruikt maar voelde me dan heel zwaar worden en kon dan alleen maar op bed liggen. Dit is precies wat ik zocht. Ik ga het zeker vaker gebruiken op dagen dat het minder gaat met mij.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (509) - Antibiotica - penicillines breedspectrum