mondverzorging

Gevoelige tanden (51 meningen)
Tandverzorging (19 meningen)

11-02-2021 | Man | 51
mondverzorging
Dit is één stap vooruit (het helpt deels echt wel tegen gevoelige tanden), maar drie achteruit. Sinds het gebruik van Sensodyne last van droge plakkerige mond en witte tong. Alles nagezocht en langs huisarts en tandarts geweest. Maar uiteindelijk bleek Sensodyne de ellende te veroorzaken. Dat koop ik dus nooit meer!!!

23-07-2020 | Vrouw | 51
Allergische reactie
Wat een openbaring! Sinds maart dit jaar gebruik ik sensodyne rapid. De eerste paar weken zeer tevreden. 2 maand geleden werd ik s morgens wakker met een droge mond. Daarna witte vlekken op de tong, blaartjes en zweertjes in de mond. Cordesyl gaan gebruiken. Dat hielp wel maar de droge mond en dikke lippen bleef. 2x huisarts geraadpleegd. Na het lezen van onderstaande b[lees meer...]erichten direct gestopt. Na 2 dagen al 80% minder klachten. Sensodyne ligt in de prullenbak. Jammer van de voorraad! 2 maanden ergernis en frustratie.

08-08-2019 | Vrouw | 50
Gevoelige tanden
De tandarts adviseerde Sensodyne ivm blootliggende tandhals. Verder heb ik een goed gebit. Na een tijdje ontstonden er heel veel witte plekken op tong, wangslijmvlies en tandvlees. Af en toe ook een blaar. Ik had hier nooit eerder last van gehad en maakte me zorgen. Bij de huisarts om antischimmelmiddel gevraagd, daar leek het ‘t meest op, maar dat werkte niet. Toen i[lees meer...]k een paar dagen een andere tandpasta gebruikte omdat de Sensodyne op was viel me op dat de klachten veel minder werden. Vervolgens ben ik gaan googlen op Sensodyne en zag ik tot mijn stomme verbazing dat ontzettend veel Sensodyne-gebruikers hier last van hebben. Hoe is het mogelijk dat deze troep nog steeds verkocht wordt? Velen hebben de fabrikant aangeschreven maar nooit een reactie gekregen. Ik ga stappen ondernemen en melding maken bij de daarvoor betreffende instanties.

14-12-2018 | Vrouw | 50
mondverzorging (2)
Gevoelige tanden
2x gepoetst met deze tandpasta en bijna een ziekenhuisopname doordat heel mijn gezicht en mond lippen keel en tong op zijn gaan zetten. Door prednison is het gelukkig snel gaan slinken en hoefde ik niet opgenomen te worden. Ik begrijp niet na zoveel heftige klachten dat dit product nog in de winkels ligt. Ik heb een klacht ingediend bij het bedrijf maar geen reactie. Il he[lees meer...]b zelfs een foto mee gestuurd waar te zien is dat heel mijn gezicht op gezet is. Ik heb een eenmanszaak en heb geen personeel . Door het onschuldig poetsen met deze tandpasta ben il een werk uit de running geweest.

06-05-2022 | Vrouw | 48
mondverzorging (2)
Gevoelige tanden
Op advies van tandarts sensodyne rapid relief gaan gebruiken. Maar na 2 weken alleen maar ergere klachten. Geirriteerd tandvlees, pijnlijke tanden ,wondjes op tandvlees en mondslijmvlies ontsteking. Nu k al deze dingen lees van andere weet k zeker ik stop met deze tandpasta !

11-06-2021 | Vrouw | 48
mondverzorging (000)
Ik had de Sensodyne whitening gekocht en al bij het eerste contact in mijn mond aan de binnenkant van mijn onderlip werd het rood en pijnlijk. In de avond nog een keer gebruikt en het begon meteen te bloeden. Ik heb geen allergie en geen gevoelige tanden. Ik vind het ongelooflijk dat dit Produkties verkrijgbaar is. Overigens wel goede ervaring met andere Sensodyne.

19-08-2020 | Vrouw | 48
Gevoelige tanden
Tijdens het poetsen met sensodyne rapid relief krijg ik direct hevige pijn in alle kiezen waar de tandpasta op komt. Nooit meer

19-12-2017 | Man | 48
Gevoelige tanden
Ik heb een wortelkanaal behandeling die nog niet afgemaakt is. Mijn kiezen zijn erg gevoelig. Sinds 6 maanden gebruik ik Rapid Relief. Geweldige tandpasta, deze kan je ook gebruiken bij plotselinge gevoeligheid. Je smeert dan de tandpasta op de gevoelige plek en de pijn neemt af. Net 6 tubes (1+1 gratis) aangeschaft. Ik blijf deze tandpasta zeker gebruiken. Bevalt super.

08-10-2017 | Vrouw | 48
Gevoelige tanden
Vanaf het moment dat Rapid Relief op de markt is gebracht, heb ik last van mijn mond. De binnenkant is beschadigd, het lijkt alsof ik sneetjes heb en mij tongspier is in de ochtend opgezwollen. Ik kan dan moeilijk slikken. Ik gebruikte jarenlang Sensodyne Rapid op advies van mijn tandarts en had er echt baat bij. Nu de formule is veranderd ben ik maar overgegaan op Elmex. [lees meer...]Mijn klachten verdwenen na een aantal dagen. Ik hoop dat er wat gedaan wordt met al deze klachten en dat de formule wordt aangepast.

18-12-2020 | Vrouw | 47
Gevoelige tanden
Sinds 2 weken gebruik ik Sensodyne gevoelige tanden. Ik loop nu al een week met een dikke onderlip en allemaal ontstekingen, witte plekken aan de binnenkant van mijn onderlip. Ik heb al geprobeerd met spoelingen om het te verminderen. Zowel met mondspoeling als spoelingen met water en zout. Maar het wordt alleen maar erger. Net mijn tanden weer gepoetst met Sensodyne en to[lees meer...]en ging er bij mij een belletje rinkelen. Meteen opgezocht of meer mensen hier last van hebben en zag meteen allemaal herkenbare verhalen. Ik heb nooit mondproblemen gehad dus weet bijna zeker dat de tandpasta het probleem is. Ik stop er direct mee! Dank jullie voor het delen van jullie ervaring!

22-09-2017 | Vrouw | 47
mondverzorging (250)
Vreselijke blaren dikke lippen en opgezette tong gekregen door Sensodyne Rapid Reliëf..gebruik al jaren naar volle tevredenheid Sensodyne Rapid

21-07-2021 | Vrouw | 46
Gevoelige tanden
Heel herkenbaar!!! Ik gebruik al jaren sensodyne, maar blijkbaar nu een andere meegenomen, doe ik eigenlijk wel vaker. Maar dikke lippen, als ik lachte leek het net alsof er verdoving in zat..van binnen heel pijnlijk, zere tong met blaartjes, vaak keelpijn… daardoor al vaak Corona test gedaan, pfffff, nu gestopt en gisteren maar met water tanden gepoetst.. voelt nu veel be[lees meer...]ter.

27-09-2017 | Vrouw | 46
mondverzorging (50mg/ml)
Gevoelige tanden
Wat een troep. dit verergerde niet alleen bij mij de klachten, maar ook bij mn zoon en dochter.

08-06-2022 | Vrouw | 44
Tandverzorging
Vooraf nooit problemen met mond/tandverzorging. Voor het eerst lekkende vulling, een groot drama gevoeligheid ging niet over dus op advies poetsen men sensodyne rapid relief. Gewoon drie keer per dag, alle ellende begon bloedend tandvlees, pijn branderig gevoel, aften , blaasjes niet meer kunnen eten alles maar echt alles deed zeer. Uiteindelijk wortelkanaal veel spui[lees meer...]ten gehad tandvlees nog meer geïrriteerd dus nog meer poetsen. Van alles geprobeerd tot mijn man ging Googlen en al deze reacties las. Ben acuut gestopt , voorzichtig weer tandenpoetsen en vertrouwen terug krijgen . Dit product moet echt uit de schappen gehaald worden. Echt niet tevreden

24-01-2022 | Vrouw | 42
Gevoelige tanden
Rondom mijn menstruatie heb ik snel last van bloedend tandvlees en gevoelige tanden. Om die reden Sensodyne Rapid Relief gaan gebruiken. Binnen 2 dagen had ik wit uitgeslagen, ver terugtrekkend tandvlees, dat helemaal kapot was. Mijn tandvlees was daaromheen rood en opgezet. Tandenpoetsen was een hel. Er verschenen aften in mijn mond en onder mijn tong ontstonden wondjes. [lees meer...]Om mijn lippen heen kreeg ik kleine bultjes die leken op een beginnende koortslip. Mijn lippen zwollen op en droogden uit en scheurden in. Mijn speeksel werd taai. Ik kon niet meer eten en drinken van de pijn. Pas nu na bijna 1 tube later leg ik de link en zie ik overal deze verhalen terug. Wat een troep! Dat deze zooi verkocht mag worden!

20-08-2017 | Vrouw | 42
Gevoelige tanden
Na de vernieuwing van Sensodyne Rapid naar Rapid Relief begon bij mij de ellende. Niet alleen deed het zeer aan de tanden tijdens het poetsen, ik kreeg ook na gebruik hele dikke lippen, wangen en tong, met allemaal blaren in en rond om mijn mond.

Amoxicilline (550) - Antibiotica - penicillines breedspectrum