mondverzorging

Gevoelige tanden (56 meningen)
Tandverzorging (19 meningen)

21-07-2020 | Vrouw | 52
Gevoelige tanden
Ik was er al achter dat sensodyne rapid de allergie id mond opleverde, zie andere verhalen!! Maar de nieuwe sensodyne fresh is ook niet veilig!!!!! Waarschuwing! Sensodyne Rapid zelfde Klachten als nieuwe sensodyne extra fresh

11-02-2021 | Man | 51
mondverzorging
Dit is één stap vooruit (het helpt deels echt wel tegen gevoelige tanden), maar drie achteruit. Sinds het gebruik van Sensodyne last van droge plakkerige mond en witte tong. Alles nagezocht en langs huisarts en tandarts geweest. Maar uiteindelijk bleek Sensodyne de ellende te veroorzaken. Dat koop ik dus nooit meer!!!

23-07-2020 | Vrouw | 51
Allergische reactie
Wat een openbaring! Sinds maart dit jaar gebruik ik sensodyne rapid. De eerste paar weken zeer tevreden. 2 maand geleden werd ik s morgens wakker met een droge mond. Daarna witte vlekken op de tong, blaartjes en zweertjes in de mond. Cordesyl gaan gebruiken. Dat hielp wel maar de droge mond en dikke lippen bleef. 2x huisarts geraadpleegd. Na het lezen van onderstaande b[lees meer...]erichten direct gestopt. Na 2 dagen al 80% minder klachten. Sensodyne ligt in de prullenbak. Jammer van de voorraad! 2 maanden ergernis en frustratie.

08-08-2019 | Vrouw | 50
Gevoelige tanden
De tandarts adviseerde Sensodyne ivm blootliggende tandhals. Verder heb ik een goed gebit. Na een tijdje ontstonden er heel veel witte plekken op tong, wangslijmvlies en tandvlees. Af en toe ook een blaar. Ik had hier nooit eerder last van gehad en maakte me zorgen. Bij de huisarts om antischimmelmiddel gevraagd, daar leek het ‘t meest op, maar dat werkte niet. Toen i[lees meer...]k een paar dagen een andere tandpasta gebruikte omdat de Sensodyne op was viel me op dat de klachten veel minder werden. Vervolgens ben ik gaan googlen op Sensodyne en zag ik tot mijn stomme verbazing dat ontzettend veel Sensodyne-gebruikers hier last van hebben. Hoe is het mogelijk dat deze troep nog steeds verkocht wordt? Velen hebben de fabrikant aangeschreven maar nooit een reactie gekregen. Ik ga stappen ondernemen en melding maken bij de daarvoor betreffende instanties.

14-12-2018 | Vrouw | 50
mondverzorging (2)
Gevoelige tanden
2x gepoetst met deze tandpasta en bijna een ziekenhuisopname doordat heel mijn gezicht en mond lippen keel en tong op zijn gaan zetten. Door prednison is het gelukkig snel gaan slinken en hoefde ik niet opgenomen te worden. Ik begrijp niet na zoveel heftige klachten dat dit product nog in de winkels ligt. Ik heb een klacht ingediend bij het bedrijf maar geen reactie. Il he[lees meer...]b zelfs een foto mee gestuurd waar te zien is dat heel mijn gezicht op gezet is. Ik heb een eenmanszaak en heb geen personeel . Door het onschuldig poetsen met deze tandpasta ben il een werk uit de running geweest.

19-11-2022 | Man | 48
mondverzorging (75ml)
Gevoelige tanden
Ja, ik heb geen last meer van pijn bij hitte en koude vloeistoffen, echter laat het mondslijmvlies los en zorgt het voor wondjes en irritatie. Hier in Nederland kost een tube bijna 7 euro (anno 2022).

06-05-2022 | Vrouw | 48
mondverzorging (2)
Gevoelige tanden
Op advies van tandarts sensodyne rapid relief gaan gebruiken. Maar na 2 weken alleen maar ergere klachten. Geirriteerd tandvlees, pijnlijke tanden ,wondjes op tandvlees en mondslijmvlies ontsteking. Nu k al deze dingen lees van andere weet k zeker ik stop met deze tandpasta !

11-06-2021 | Vrouw | 48
mondverzorging (000)
Ik had de Sensodyne whitening gekocht en al bij het eerste contact in mijn mond aan de binnenkant van mijn onderlip werd het rood en pijnlijk. In de avond nog een keer gebruikt en het begon meteen te bloeden. Ik heb geen allergie en geen gevoelige tanden. Ik vind het ongelooflijk dat dit Produkties verkrijgbaar is. Overigens wel goede ervaring met andere Sensodyne.

19-08-2020 | Vrouw | 48
Gevoelige tanden
Tijdens het poetsen met sensodyne rapid relief krijg ik direct hevige pijn in alle kiezen waar de tandpasta op komt. Nooit meer

19-12-2017 | Man | 48
Gevoelige tanden
Ik heb een wortelkanaal behandeling die nog niet afgemaakt is. Mijn kiezen zijn erg gevoelig. Sinds 6 maanden gebruik ik Rapid Relief. Geweldige tandpasta, deze kan je ook gebruiken bij plotselinge gevoeligheid. Je smeert dan de tandpasta op de gevoelige plek en de pijn neemt af. Net 6 tubes (1+1 gratis) aangeschaft. Ik blijf deze tandpasta zeker gebruiken. Bevalt super.

08-10-2017 | Vrouw | 48
Gevoelige tanden
Vanaf het moment dat Rapid Relief op de markt is gebracht, heb ik last van mijn mond. De binnenkant is beschadigd, het lijkt alsof ik sneetjes heb en mij tongspier is in de ochtend opgezwollen. Ik kan dan moeilijk slikken. Ik gebruikte jarenlang Sensodyne Rapid op advies van mijn tandarts en had er echt baat bij. Nu de formule is veranderd ben ik maar overgegaan op Elmex. [lees meer...]Mijn klachten verdwenen na een aantal dagen. Ik hoop dat er wat gedaan wordt met al deze klachten en dat de formule wordt aangepast.

18-12-2020 | Vrouw | 47
Gevoelige tanden
Sinds 2 weken gebruik ik Sensodyne gevoelige tanden. Ik loop nu al een week met een dikke onderlip en allemaal ontstekingen, witte plekken aan de binnenkant van mijn onderlip. Ik heb al geprobeerd met spoelingen om het te verminderen. Zowel met mondspoeling als spoelingen met water en zout. Maar het wordt alleen maar erger. Net mijn tanden weer gepoetst met Sensodyne en to[lees meer...]en ging er bij mij een belletje rinkelen. Meteen opgezocht of meer mensen hier last van hebben en zag meteen allemaal herkenbare verhalen. Ik heb nooit mondproblemen gehad dus weet bijna zeker dat de tandpasta het probleem is. Ik stop er direct mee! Dank jullie voor het delen van jullie ervaring!

22-09-2017 | Vrouw | 47
mondverzorging (250)
Vreselijke blaren dikke lippen en opgezette tong gekregen door Sensodyne Rapid Reliëf..gebruik al jaren naar volle tevredenheid Sensodyne Rapid

22-09-2022 | Vrouw | 46
Gevoelige tanden
Ik gebruik altijd al (15 jaar) op advies destijds van de tandarts, sensodyne Pro glazur. Deze was onlangs niet in de aanbieding en senaodyne gevoelige tanden wel, dus ik dacht ik kan die wel eens proberen, zo veel verschil kan er toch niet in zitten. Nou dat heb ik geweten. Binnen 2 weken had ik de hele dag een erg droge mond, mn wangen waren wat gevoelig aan de binnenkan[lees meer...]t en ik kreeg aften. Nooit aan de nieuwe tandpasta gedacht totdat ik ging googlen op droge mond en ik ineens dacht ik heb sinds kort nieuwe tandpasta, toen kwam ik op deze site en schrok erg van de verhalen over de bijwerkingen van deze tandpasta. Ben direct gestopt met deze tandpasta, heb pro glazur gekocht en gebruikt en het was na een dag gelijk over. Daarom ook mijn bericht hierbij omdat ik erg dankbaar ben voor deze site.

21-07-2021 | Vrouw | 46
Gevoelige tanden
Heel herkenbaar!!! Ik gebruik al jaren sensodyne, maar blijkbaar nu een andere meegenomen, doe ik eigenlijk wel vaker. Maar dikke lippen, als ik lachte leek het net alsof er verdoving in zat..van binnen heel pijnlijk, zere tong met blaartjes, vaak keelpijn… daardoor al vaak Corona test gedaan, pfffff, nu gestopt en gisteren maar met water tanden gepoetst.. voelt nu veel be[lees meer...]ter.

27-09-2017 | Vrouw | 46
mondverzorging (50mg/ml)
Gevoelige tanden
Wat een troep. dit verergerde niet alleen bij mij de klachten, maar ook bij mn zoon en dochter.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum