mondverzorging

Gevoelige tanden (36 meningen)
Tandverzorging (11 meningen)

19-08-2020 | Vrouw | 48
Gevoelige tanden
Tijdens het poetsen met sensodyne rapid relief krijg ik direct hevige pijn in alle kiezen waar de tandpasta op komt. Nooit meer

19-12-2017 | Man | 48
Gevoelige tanden
Ik heb een wortelkanaal behandeling die nog niet afgemaakt is. Mijn kiezen zijn erg gevoelig. Sinds 6 maanden gebruik ik Rapid Relief. Geweldige tandpasta, deze kan je ook gebruiken bij plotselinge gevoeligheid. Je smeert dan de tandpasta op de gevoelige plek en de pijn neemt af. Net 6 tubes (1+1 gratis) aangeschaft. Ik blijf deze tandpasta zeker gebruiken. Bevalt super.

08-10-2017 | Vrouw | 48
Gevoelige tanden
Vanaf het moment dat Rapid Relief op de markt is gebracht, heb ik last van mijn mond. De binnenkant is beschadigd, het lijkt alsof ik sneetjes heb en mij tongspier is in de ochtend opgezwollen. Ik kan dan moeilijk slikken. Ik gebruikte jarenlang Sensodyne Rapid op advies van mijn tandarts en had er echt baat bij. Nu de formule is veranderd ben ik maar overgegaan op Elmex. [lees meer...]Mijn klachten verdwenen na een aantal dagen. Ik hoop dat er wat gedaan wordt met al deze klachten en dat de formule wordt aangepast.

08-08-2019 | Vrouw | 50
Gevoelige tanden
De tandarts adviseerde Sensodyne ivm blootliggende tandhals. Verder heb ik een goed gebit. Na een tijdje ontstonden er heel veel witte plekken op tong, wangslijmvlies en tandvlees. Af en toe ook een blaar. Ik had hier nooit eerder last van gehad en maakte me zorgen. Bij de huisarts om antischimmelmiddel gevraagd, daar leek het ‘t meest op, maar dat werkte niet. Toen i[lees meer...]k een paar dagen een andere tandpasta gebruikte omdat de Sensodyne op was viel me op dat de klachten veel minder werden. Vervolgens ben ik gaan googlen op Sensodyne en zag ik tot mijn stomme verbazing dat ontzettend veel Sensodyne-gebruikers hier last van hebben. Hoe is het mogelijk dat deze troep nog steeds verkocht wordt? Velen hebben de fabrikant aangeschreven maar nooit een reactie gekregen. Ik ga stappen ondernemen en melding maken bij de daarvoor betreffende instanties.

14-12-2018 | Vrouw | 50
mondverzorging (2)
Gevoelige tanden
2x gepoetst met deze tandpasta en bijna een ziekenhuisopname doordat heel mijn gezicht en mond lippen keel en tong op zijn gaan zetten. Door prednison is het gelukkig snel gaan slinken en hoefde ik niet opgenomen te worden. Ik begrijp niet na zoveel heftige klachten dat dit product nog in de winkels ligt. Ik heb een klacht ingediend bij het bedrijf maar geen reactie. Il he[lees meer...]b zelfs een foto mee gestuurd waar te zien is dat heel mijn gezicht op gezet is. Ik heb een eenmanszaak en heb geen personeel . Door het onschuldig poetsen met deze tandpasta ben il een werk uit de running geweest.

11-02-2021 | Man | 51
mondverzorging
Dit is één stap vooruit (het helpt deels echt wel tegen gevoelige tanden), maar drie achteruit. Sinds het gebruik van Sensodyne last van droge plakkerige mond en witte tong. Alles nagezocht en langs huisarts en tandarts geweest. Maar uiteindelijk bleek Sensodyne de ellende te veroorzaken. Dat koop ik dus nooit meer!!!

23-07-2020 | Vrouw | 51
Allergische reactie
Wat een openbaring! Sinds maart dit jaar gebruik ik sensodyne rapid. De eerste paar weken zeer tevreden. 2 maand geleden werd ik s morgens wakker met een droge mond. Daarna witte vlekken op de tong, blaartjes en zweertjes in de mond. Cordesyl gaan gebruiken. Dat hielp wel maar de droge mond en dikke lippen bleef. 2x huisarts geraadpleegd. Na het lezen van onderstaande b[lees meer...]erichten direct gestopt. Na 2 dagen al 80% minder klachten. Sensodyne ligt in de prullenbak. Jammer van de voorraad! 2 maanden ergernis en frustratie.

11-04-2021 | Vrouw | 52
Tandverzorging
Wat fijn te lezen dat ik niet de enige ben. Ik ben een paar weken geleden overgestapt op Sensodyne op aanraden van mijn tandarts. In het begin leek het de hele dag alsof ik spinazie had gegeten: stroef gevoel in mijn mond. Dat werd steeds erger. Tot heel droge mond, dikke tintelende lippen en pijnlijke plekken in mijn mond en keel. Spoelen met corsodyl gaf iets verlich[lees meer...]ting. Nu weet ook ik zeker dat het van de tandpasta komt. Sensodyne ga ik niet meer gebruiken. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen.

21-07-2020 | Vrouw | 52
Gevoelige tanden
Ik was er al achter dat sensodyne rapid de allergie id mond opleverde, zie andere verhalen!! Maar de nieuwe sensodyne fresh is ook niet veilig!!!!! Waarschuwing! Sensodyne Rapid zelfde Klachten als nieuwe sensodyne extra fresh

18-01-2019 | Vrouw | 53
mondverzorging
Omdat ik enkele gevoelige kiezen had had de tandarts aangeraden sensodyne te gebruiken ipv mijn normale paradontax. Vandaag pas achtergekomen dat de reactie van mijn lippen aan mijn tandpasta lag, wat een ellende. Afgelopen week de mogelijkheden iedere keer afgestreept; noten, rozijnen etc. Maar nadat ik zojuist mijn tanden had gepoets zetten de lippen en tong weer in al[lees meer...]le hevigheid op.

07-05-2021 | Vrouw | 55
mondverzorging (1)
Gevoelige tanden
Ik lees alle ervaringen en schrik er van. Ik heb ook sensodyne rapid gebruikt pijn met koude en warmte is er niet meer maar nog wel de andere verschijnselen. Nooit ergens allergie voor gehad ik gebruik dit nooit meer. Hoop dat dit allemaal snel wegtrekt.

01-04-2021 | Vrouw | 55
Gevoelige tanden
Wat een herkenning hier... Ook ik gebruik nu een week of 4 Sensodyne voor gevoelige tanden. Omdat mijn mond de laatste weken steeds raarder begint te voelen ben ik gaan Googlen. Overgang dacht ik. Tot ik op deze site stuitte. Ik stop meteen met deze tandpasta en die komt er bij mij niet meer in!!!!!

07-03-2021 | Vrouw | 55
mondverzorging
Ik weet niet wat ik lees hier, wat een herkenning. Alle klachten die ik ook ervaar. Ik poets met Sensodyne Rapid Relief Whitening. Ik de heb de hele nacht niet geslapen door mijn zere mond en vanmorgen weer gaan google wat ik toch heb. Vanmorgen zat mijn hele mond weer vol met slierten mondslijmvlies. Gelukkig hierop gegoogled en kwam ik dit tegen over Sensodyne. Ontzett[lees meer...]end blij om dit te lezen. Heb nu aan 2 kanten oorpijn, raar gevoel in mijn hoofd, tranende branderige ogen of ik ontstoken ogen heb, aften, rood en droog tandvlees, slierten mondslijmvlies, dikke droge lippen, bizar gewoon.

30-01-2020 | Vrouw | 55
mondverzorging
Ook ik heb een gevoelige mond en dikke lippen en dikke wangen van Sensodyne gevoeligheid en tandvlees!soort aften gevoel in mijn mond! Ga er direct mee stoppen!

27-09-2016 | Man | 55
Gevoelige tanden
Sinds ik ben overstapt van Elmex sensitive en Elmex sensitive professional naar Sensodyne REPAIR AND PROTECT gaat het met mijn gebit weer geweldig. Nergens meer last van.

23-04-2021 | Man | 56
Gevoelige tanden
Al jaren gebruik ik Sensodyne, maar sinds een dag maand ongeveer hele stroeve binnenkant van mijn mond, dacht dat het van Sulcrafaat kwam omdat ik dat toen ben gaan gebruiken. Dit was echter tijdelijk sinds een week gebruik ik het niet meer, sinds zondag heb ik opeens bijna geen smaak meer, alles smaakt als karton. Vanavond na het eten tandenpoetsen, en meteen weer vererge[lees meer...]rde klachten. Opeens dacht ik aan de tandpasta en ging ik Google en kwam deze pagina tegen. Ik ben niet met een nieuwe tube gaan gebruiken, sterker nog de tube is bijna leeg. Heel bijzonder. Ik denk wel dat het geactiveerd is door de sulcrafaat. Ga morgen met een nieuwe tube beginnen.

Thyrax Duotab (862) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (573) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (526) - Antibiotica - penicillines breedspectrum