Ervaringen met Betmiga

Mirabegron

Urine-incontinentie (21 meningen)
Polyurie (3 meningen)
Prostaatklachten (overig) (2 meningen)

31-08-2021 | Man | 65
Mirabegron
Overactieve blaas
Dit middel werkt op de blaas, gebruik het nu enkele maanden, in het begin leek er sprake van een verbetering, maar toen begin de jeuk en huiduitslag en ipv verbetering werd het van kwaad tot erger. Van het middel wat ik hiervoor gebruikte, Tamsulosine 0.4 mg en werkt op de prostaat, kreeg ik het gevoel dat het beter kon, dus werd mij het middel Betmiga aangeraden om te geb[lees meer...]ruiken. Ik ben er nu van overtuigd, dat Betmiga minder goed bij mij werkt en ook nog eens vele malen duurder is dan Tamsulosine. Nu werd mij geadviseerd om deze 2 middelen in combinatie te gebruiken. Wij gaan het zien🙏

24-04-2021 | Man | 77
Overactieve blaas
ik moet nu meer en snel na elkaar veel plassen - niet op kunnen houden tot aan het toilet ver gebruik ik dutasteride en tamsulosine

05-09-2019 | Man | 78
Overactieve blaas
Heb ook een neuromodulator in mijn lichaam. Op advies van behandelende arts, Betmiga 50 mg. een paar maanden te gebruiken, om de overactive blaas te verbeteren. Na ongeveer 6 weken gebruikt gestopt, omdat het mijnprobleem alleen maar verergert.

19-09-2018 | Man | 57
Mirabegron (50)
Overactieve blaas
Zeer effectief tegen overactieve blaas, wellicht tè actief. Geen plotselinge, onverwachte druk meer op de blaas, maar plassen gaat in het grootste deel van de gevallen wel heel traag.

02-08-2018 | Man | 31
Overactieve blaas
Merk erg weinig verschil helaas, wel heb ik dagelijks last van de bijwerkingen: constipatie. Erg vervelend en pijnlijk. Weet niet of het de moeite waard is nog langer betmiga te slikken. Neem het nu ruim 2 weken.

23-11-2015 | Man | 66
Mirabegron (25)
Overactieve blaas
Geholpen aan prostaat, goedaardige vergroting. Vervolgens littekenweefsel blaashals. Drie keer vergeefs aan geopereerd (steeds weer littekenweefsel). Gevolg: vaak, veel plassen, veel aandrang, kleine hoeveelheden urine per keer. Kortom: (ook) overactieve blaas. Kreeg eerst iets anders (weet niet meer wat, werd er raar van in mijn hoofd), toen Betmiga. Leek redelijk te hel[lees meer...]pen maar: begon me na zo'n 5 weken steeds vaker paar uur per dag erg beroerd te voelen (soort doorgedraaid, uitgeput gevoel). Dacht aan mijn hart. Heb bloeddrukmeter; bleek: 120 / 180 ! Kortom: veel te hoge bloeddruk. Ben acuut gestopt, voelde me na 2 dagen een stuk beter. Dan maar vaker plassen, maar dit nooit meer. Was niets van gezegd, moest er zelf achter komen. las een stuk van een onderzoeker die stelde: vertrouw wel je dokter maar niet de medicijnen die hij voorschrijft.....Helaas mee eens.