Ervaringen met Champix

Bij  COPDX

Stoppen met roken (884 meningen)

Wellbutrin XR (589 meningen)
Methadon (119 meningen)
Zyban (78 meningen)
NiQuitin (69 meningen)
Tabex (58 meningen)

26-05-2014 | Man | 46
varenicline (1mg)
COPD
Dankzij Champix nu ruim een jaar van het roken af! en sinds 1 maand pas écht... heb wél vrij lang nog zin in sigaret gehad, maar nu taal ik er helemaal niet meer na... Ik heb wél heel lang geslikt omdat ik voelde dat, toen de normale dosering voorbij was, ik er nog niet aan toe was om zonder Champix te doen... dus ik heb 2 kuren van 3 maanden gehad! gelukkig heb ik dat ge[lees meer...]daan! ben er nu 100% af! echt een aanrader voor de zware roker!!! ('s-ochtends 07.45 uur had ik al 5 sigaretten gerookt!!!!) Mijn advies is: STOP NIET TE SNEL met Champix! je denkt dat je zonder kunt, maar blijf in ieder geval 3 maanden gebruiken! Succes iedereen en het KAN écht! 100% zeker weten!

28-11-2013 | Man | 67
COPD
Als ik in 2011 niet gestopt was, had ik nu in een rolstoel aan de zuurstof gezeten. Gelukkig heeft de Champix er voor gezorgd dat ik al meer dan 2 jaar niet meer rook .

30-10-2013 | Man | 61
COPD
Zeer effectief middel om van je rookverslaving af te komen en te blijven. Ben er nu bijna 2 jaar vanaf. Geen bijwerking ondervonden van champix maar na het stoppen van de kuur wel afkickverschijnselen van het stoppen met roken. Dat was maar een weekje. Overigens, niemand had ooit verwacht dat ik zou kunnen stoppen met roken. Mijzelf incluis en toch is het gelukt.

29-03-2013 | Man | 62
COPD
Heb ongeveer 45 jaar gerookt. Vanwege COPD moest ik wel stoppen. Begonnen met startpakket champix op 4 maart 2013. Ben op 13 maart 2013 gestopt met roken. Volg ook de training Pakje Kans van Stivoro. Combinatie training en champix is ideaal. Ervaringen met champix heel goed. Het zorgt er voor dat de trek in een sigaret verdwijnt. Ik raad het iedereen aan. Kost geen enkele [lees meer...]moeite om het roken te laten. Je gedachten gaan nog wel vaak uit naar het roken maar het niet-roken gaat eigenlijk van een leien dakje. De enige bijwerking waarvan ik last heb is een nogal heftige slapeloosheid. Lig vrijwel iedere nacht drie á vier uur wakker. Ik hoop dat dat snel afgelopen is.

18-03-2013 | Man | 56
COPD
Eerst wel veel last gehad van slapenloosheid transpiteren `s nachts druk op de oren.De laatste twee weken heb ik afgebouwd door alleen maar `s morgens een tablet te nemen.Wel raar dat het medicijn (huisarts) via de apotheek erg verschild in prijs per twee weken.Maar ik ben blij dat ik er aan begonnen ben en dat ik nooit een sigaret meer aan raak.Nu gaat het geld opleveren [lees meer...]en een betere gezondheid.

02-07-2012 | Man | 67
COPD
Vele middelen geprobeerd om van mijn rookverslaving af te komen. Niets hielp. In 2007 kreeg ik, bij de Longpoli in het Havenziekenhuis te Rotterdam, het advies om Champix te gaan gebruiken. Werd toen nog niet vergoed en de gehele kuur kostte toen ongeveer €300,00. Geweldig medicijn, mocht zelf bepalen, binnen 2 wkn, wanneer te stoppen. Besloot op de laatste dag (dag 14 o[lees meer...]m 2400 uur) m'n laatste sigaartje op te steken. Heb van mijn laatste sigaartje genoten en ben nu dus bijna 5 jaar rookvrij. Heb een, prettige, bijwerking gehad, mijn portemonnee is minder snel leeg. Oja, ik rookte 30 kleine sigaartjes per dag.

22-03-2012 | Man | 74
COPD
Hallo allemaal heb 60 jaar gerookt en ben er nu van af dankzij champix.geweldig.gr Freek

12-02-2012 | Man | 67
COPD
53 jaar lang veel gerookt, gemiddeld 30 shaggies per dag. Heb al lang Copd en dat werd steeds erger. Div. Stoppogingen gedaan niets hielp !! Heb nu 3 maanden Champix gebruikt en ik ben reeds 110 dagen rookvrij, hoest niet meer, gaat prima. Bijwerkingen, zoals misselijk na innemen, dromen ja daar had ik last van, maar achteraf blij dat ik door ben gegaan.

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum