methadon

Pijn (algemeen) (3 meningen)

Bojan Nikolik (16-05-2015)

29-05-2021 | Vrouw | 64
methadon (10mg)
Drugsverslaving
De methadon vlakt heel je gevoel af. Ik bleef gewoon gebruiken.

07-04-2020 | Vrouw | 60
methadon (80mg)
Drugsverslaving
Ik ben in '79 helemaal clean geworden, echter na een vreselijk drama heb ik een terugval gekregen van ongeveer 10 weken. Toen kreeg ik methadon voorgeschreven, maar men is mij vergeten op te roepen bij cad (dokter had teveel kindjes) De psychiater zou het voorschrijven. Ik heb menigmaal gevraagd af te bouwen met twee vieze middelen want had enorme bijwerkingen. Kreeg de dr[lees meer...]eiging, als jij stoppen wilt ga jij niet mee in mijn beleid en zet ik je eruit. Maar deze arts kreeg, toen ik doodziek, echt doodziek omdat ik met beide middelen in een keer gestopt was, seroquel en methadon (ik had geen kennis over nooit in een keer stoppen) van een vz medewerker te horen, waarom heeft deze vrouw methadon??? Daar komt ze nooit meer van af. Ik ben toen, ik kroop van het ziek zijn, door drie personen, twee artsen met grote fouten en medewerker de aanbieding, kom voor even in het heroïne project, en dan stop je gewoon als je het niet meer nodig hebt. Een hele grote fout maar de dokters fouten moesten onder een zwarte mantel geschoven worden. Dat is ze gelukt. Mensen, ik werd niet gehoord door dokters en achteraf bleek dat ik beide middelen niet nodig had. De artsen hebben mijn leven verwoest. Dus denk nooit zoals ik, de dokter heeft het goed met je voor. Voel en ga informatie op google zoeken. Zoek het niet bij een dokter wil je gezond blijven. Mijn leven is verwoest, laat het jou niet gebeuren.

04-04-2016 | Vrouw | 47
methadon (50mg)
Drugsverslaving
Hoi, Ik ben zeg maar 25 jaar geleden in aanraking gekomen met drugs. Mijn vriend, de vader van mijn zoon, was verslaafd. Moest er zelf eigelijk niks van weten, was zelf zo tegen drugs. Heb het 4 jaar aangezien met de nodige problemen en ben zelf ook in gebruik gegaan, waar ik op een gegeven moment niet meer uitkwam. Met de nodige problemen. Alleen was er zo flauw van, ben [lees meer...]op een gegeven moment in een heroïne behandelunit gekomen. Om niet meer te hoeven scoren. Ben op een gegeven moment afgelopen jaar, toen ik gestopt was met methadon, overgestapt op suboxone om weer wat helder te worden. En ook als airbag niet terug te vallen in de heroïne. Alleen had zoveel last van bijwerkingen alles ging bij mij wel 10 keer zo snel in mijn hoofd had het gevoel dat ik pep op had. Zo onrustig, ben radicaal gestopt van 16 mg zo naar niks. Zo wat was ik ziek, nu ben ik teruggevallen in de heroïne baal zo van mijzelf, heb zoveel energie er in gegooid. Heb in 2015 emdr sessies gedaan. Daarna emotieve therapie nog een laatste sessie ben n ik klaar. Maar nu schaam mij zo dat ik in gebruik ben. Wil hier vanaf. Wat kan ik nu het beste gaan doen om hier vanaf te komen. Kan ik ook gewoon snel afbouwen op de meth dat ik niks voel? Wie kan mij hier raad in geven? Ik wil zo graag. Heb cold turkey geprobeerd. Dat lukt me nu niet. Ben ten einde raad.

07-02-2016 | Man | 36
methadon (10mg/ml)
Drugsverslaving
Iedereen die gebruikt methadon, heb heel laag testosteron, als je hebt laag testosteron dan je zweet, als je zweet, je denkt dat je bent ziek en dat je hebt meer methadon nodig en eigenlijk je bent ziek, maar methadon zal niet helpen. Ik ben naar endocrinoloog geweest en ik heb therapie sustanon gekregen, na twee dagen van eerste injectie sustanon ben ik gestopt met zweten[lees meer...], normaal te functioneren, en van +100ml ben ik gedaald naar 20ml, zonder pijn, zonder zweten, zonder probleem. Mijn Nederlands is niet goed, maar ik hoop dat jullie het begrijpen. Check testeron, verminderde testosteron zorgt voor een grote behoefte aan Methadon. Veel succes iedereen.

01-01-2016 | Man | 35
methadon (120/ml)
Drugsverslaving
Wie wil stoppen met methadon zonder pijn , ik kan helpen hoe je dat moet doen. Er is geheim dat de artsen verbergen. Veel succes iedereen !

26-01-2014 | Man | 32
methadon (140)
Drugsverslaving
ik zeg 1 ding het helpt super tegen ontwenning, maar brengt heel wat leed en woede mee als heroine. dan vind ik subuxone 80keer beter, ten eerste van methadon geen sexlust meer bij hoge dosis zoals ik had geen gevoel bijna in penis, ten 2de bijna niet meer naar wc kunnen gaan door constante verstopping. ten derde na jaren gebruik vergrote prostaat krijgen plus ik kon maar [lees meer...]niet onder 30ml geraken, zelfs niet met lage afbouw. heb hel afgezien van 140mg naar 50mg op 6maand was ik naar 50gegaan maar wel 6maand in zetel gehangen constant pijn. 1 goede raad probeer subuxone in plaats van metadon. voor mij was methadon hetzelfde als heroine want methadon kon je ook roken zoals hero. na lang zwoegen en 20jaar verslaving ben ik nu 32jaar in 2014 en clean van methadon en subuxone. kan alleen maar zeggen je weet het als je echt ma echt wilt stoppen. succes iedereen nu juist nog een goe lief en ik kan eindelijk aan men echte leven beginnen. grts christoff

05-12-2013 | Man | 34
methadon (5mg)
Drugsverslaving
Ik gebruik 60-70 tab. van 5 Mg . Ik wil graag vanaf maar het is zo moeilijk Het is idd 300mg (1d60t) en soms 350mg. Maar nu ben ik paar dagen op 100mg. Dus 4d5t à 5mg. Ben benieuwd of ik de lijn door kan zetten.

15-04-2021 | Vrouw | 58
methadon (5mg)
Drugsverslaving
Ik zou graag contact hebben met iemand die is afgekickt met Temgesic. Ik slik nu methadon maar ben ooit in een afkickkliniek met Temgesic behandeld; hetgeen mij erg goed is bevallen. Ik ben ju zo'n 20jr verder en gebruik methadon maar ik heb zoveel bijwerkingen hiervan....Ik zoek een oplossing!!!

24-05-2019 | Vrouw | 42
methadon (180)
Drugsverslaving
Ik kreeg er naast veel graving en dan werdt het verhoogd. Een x afgebouwd kreeg geen steun van methadon post alleen als ik wou verhogen. Lange afkick veel bijwerkingen en was vlak. Toen ik eem paar x op 0 was heel heftige afkick. Je bent ook niet clean als je het gebruikt

20-04-2018 | Man | 32
methadon (60mg)
Drugsverslaving
Nadat ik gedrogeerd wakker werd bij een feestje stak er een naald in mijn schouder. Deze werd leeg gepompt en een dag later had ik zware afkick verschijnselen. Erna dierf ik maanden niet buiten komen met dit verhaal. Spijtig genoeg werd mij elke dag nieuw spul aangeboden bijna een 1,5j aan een stuk, daarna vertelde iemand van die zelfde hoop dat methadon gebruikt wordt voo[lees meer...]r de afkick. Mij eerst ziek gemaakt om me dan achteraf als 'vriend' te kunnen aanspreken. Wat bedoelen ze hier met een lange afkick van Methadon? Ik heb nog steeds het gevoel dat als je dit snel afbouwen wil, kan dit op een termijn van 2a3 weken tijd. Achteraf sterk blijven, je door de juiste mensen laten leiden en jezelf laten omringen door goede mensen

13-10-2017 | Man | 46
methadon (20mg)
Drugsverslaving
Nooit te lang gebruiken stoppen word steeds moeilijker en vergeet ze nooit want je word behoorlijk ziek als je het niet bij de hand hebt dan kun je ze niet zo even gaan halen dan ben je te ziek op jezelf te vervoeren! Ik heb erg last van verstopping en krampen in mn darm maag! Krimpen van kringspier bij stoelgang slechter wazig zien! Pijnlijke vermoeide spieren verzuring?

15-12-2014 | Vrouw | 45
methadon (5mg/ml)
Drugsverslaving
Het afkicken van heroine duurt een week, heb zelf 5 gram per dag gerookt. Ben al 15 jaar clean. Ik heb mijn methadon altijd in 2 weken afgebouwd, eerste dag 20 pillen, dan 16, daarna 12, op de vijfde dag nog 6 pillen en dan de komende acht dagen afbouwen naar 2 mg. de laatste 2 mg is het moeilijkst je slaapt dan zeker nog een week slecht, gewoon psychisch. Naar bijna 3 w[lees meer...]eken ging ik dus weer als een clean mens de wereld door. t,is effe doorbijten maar door snel af te bouwen voorkom je een methadon verslaving die nog erger is dan de heroine verslaving. Ging alleen de eerste 4 dagen door een hel ondanks de hoge dosis methadon, daarna is het ergste voorbij en kan je snel afbouwen.

08-12-2020 | Man | 60
methadon (150mg)
Drugsverslaving
In 1979 is bij mij methadon opgestart en die dosis bedroeg toen 300mg/dag in te nemen in gemaakte galulen van 100mg/stuk. Ik nam in de morgen 100mg in de middag 100mg en in de avond rond acht uur nog eens 100mg. Ik was in die tijd zwaar verslaafd aan de heroïne en dankzij de methadon heb ik die verslaving onder de knie gekregen zij het met vallen en opstaan (terugval in v[lees meer...]erslaving) tegenwoordig gebruik ik nog een onderhoudsdosis van 150mg/dag die ik ‘s morgens inneem. Ik heb totaal geen bijwerkingen meer.

17-08-2018 | Man | 51
methadon (20mg)
goed middel,maar niet voor hoofdpijn. Afkick duurt maanden ipv heroine 3 dgn

19-12-2017 | Man | 51
methadon (70mg)
Drugsverslaving
Na 15 jr Heroine en coke gebruik en regelmatig terugval,gebruik ik na het (gratis verstrekking) heroine project over ,,overgestapt" op methadon wat rust geeft! Doch ernstg verslving tot gevolg heeft. Afkick duurt maanden (heroine 6 tot 9 dagen)

13-02-2015 | Man | 45
methadon
Drugsverslaving
Als je de medicatie op de juiste manier gebruikt is het goed haalbaar om geen drugs meer te gebruiken.Mijn ervaring is dat je je kan richten op de omliggende problematiek die bij een verslaving hoort.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum