Suboxone

buprenorfine / naloxon

Drugsverslaving (11 meningen)
Zenuwpijn (1 mening)

Champix (1040 meningen)
Wellbutrin XR (441 meningen)
Methadon (84 meningen)
Zyban (49 meningen)
NiQuitin (45 meningen)

05-03-2013

Suboxone (buprenorfine / naloxon)

na 8 jaar methadon te nemen zonder bijgebruik wilde ik er vanaf maar de laatste loodjes zijn het zwaarst met methadone.Het is me gelukt om een normaal leven op te bouwen maar stoppen met methadone is echt zééér moeilijk.Ik had ook bijwerkingen hiervan.Na inname was ik enorm loom en iedereen kon ook zien dat ik iets nam.Ik kon mijn ogen niet meer open houden en iets onthoud[lees meer...]en was een ramp. Na meerdere mislukte pogingen om te stoppen met meth. heb ik nu suboxone gekregen. Het is ook niet gemakkelijk. Ik ben tot het uiterste geweest en heb het 40 uur uitgehouden zonder methadone en dan de suboxone genomen.Als je onmiddelijk zou overschakelen zouden de afkickverschijnselen nog erger zijn dan gewoon te stoppen met meth.Gestart met 2mg en 2 uur later nog eens 2mg.De afkickverschijnselen zijn onmiddelijk na inname geminderd. Na 4 dagen zit ik nu op een dosis van 12 mg en voor het eerst in 12 jaar ben ik weer helder in mijn hoofd en voel ik mij weer een normaal mens worden . Nooit gedacht dat ik dit ooit nog eens zou meemaken.Voor mij is het een wondermiddel en ik hoop dat ik na een stabiele periode met suboxone gemakkelijker kan afbouwen om dan volledig te stoppen want dat is de bedoeling van mijn overschakeling. Zonder suboxone zou ik zeker nog jaren methadone moeten nemen en ben ik bijna zeker dat ik er nooit vanaf ging komen.Bedankt aan de makers van dit medicijn want ik heb mijn leven terug.
31-05-2012

heroine verslaving
02-09-2011

Methadon en heroine verslaving

mijn ervaring met suboxone is dat het zeer effectief is, echt het gebruiken heeft geen zin, je word er echt zieker door. dit medicijn lijkt mij zeer geschikt voor mensen die cold turkey willen afkicken, zonder veel pijn ben je in now time ervanaf, maar voor mij is het een slechte vervanger, de bijwerkingen werden mij te veel, niets smaakt meer, wijn smaakt naar water en d[lees meer...]e alcohol werkt ook niet, dat is gevaarlijk , de hersenen geven je geen signaal meer,maar je proeft de alcohol ook niet, ineens besefte ik dat ik veel meer dronk, pratende weg had ik een fles wijn weggewerkt, en zo helder als wat,maar het zit wel in je lijf ik kreeg ineens moeite met ademen, verder was ik een sombie, er kwam helemaal niets meer binnen, autorijden was moeilijk, ik heb drie nachten niet geslapen, niet dat je last hebt van heftige afkick maar ik kon gewoon niet inslapen! de slaappillen durfde ik niet te nemen omdat ik ademhalingsmoeilijkheden had,hartkloppingen,maar het ergste was dat je nergens meer van geniet, je proeft de koffie niet, het biertje niet, werkt ook niet, maar de alcohol zit wel in je lijf , gevaarlijk medicijn vind ik het ,vandaag gestopt en suboxone komt er bij mij niet meer in, het spul zit nog steeds in mijn hersenen, ik kan niet wachten tot het weg is, wat zal dan een sigaret lekker smaken maar nogmaals het zal me niet verbazen dat ik de methadon ook niet meer hoef, want ondertussen ben ik wel in notime afgekickt,(hoop ik) en dat is meer dat ik bereikt heb in 15 jaar

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum