mening

Citalopram

citalopram

Bij  MoeheidX

Postnatale depressie (11 meningen)
Obsessieve-compulsieve stoornis (7 meningen)
Psychische klachten (3 meningen)

26-01-2017

Citalopram (citalopram)
Moeheid

Lieve mensen. Ik ben een jonge dame van 26, die altijd vol energie was en vrolijk. Ben nu ongeveer zo 2,5 jaar ziek. Met enorme vermoeidheidsklachten, ik ben dagelijks dan ook echt niet vooruit te branden. Mijn lichaam is niet in staat om veel dingen te kunnen doen. Heb allerlei verschillende onderzoeken gehad en heel breedt bloed geprikt dat was allemaal goed. 'Maar to[lees meer...]ch ben ik zo vermoeid dat ik dagelijks niet eens kan functioneren. Sinds kort bent op de advies van mijn psychiater aan Citalopram begonnen, in de hoop dat het mijn vermoeidheidsklachten weg gaat nemen en mij meer energie gaat geven. Ik ben begonnen met de dosering van 4 Mg, echt super laag dus. Ben nu ongeveer zo 4 weken bezig. Ik moet eerlijk zeggen dat het me hartstikke zwaar bevalt. Ik slaap er wel heerlijk van. 'Maar s'ochtends mijn bed uitkomen dat lukt me echt totaal niet. Na 3 uurtjes bezig zijn op een dag ben ik al zo uitgeput dat mijn benen geen ene kracht meer hebben om te kunnen staan. Ik moet dan ook echt liggen of zitten. Het vervelenste vind ik eraan. Dat ik zulke zware benen ervan krijg. En ik voel van die vermoeidheidsklachten tintelingen in mijn benen en knieën. Net of mijn spieren totaal geen kracht hebben. Wazig zien en zware hoofd, heb ik ook veel last van. Ik ben echt heel erg vermoeid, vermoeider dan voorheen voordat ik aan de medicatie begon. En ook heel erg vergeetachtig, beetje zombieachtig en dromerig. Daarbij neemt het mijn libido en orgasme ook weg. Wie herkent dit ook? Ik wil zo graag van mijn vermoeidheid af.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum