ziekte

Peesontsteking schouder

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor Peesontsteking schouder

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Tramadol/paracetamol 1 1
Midalgan 1 3
Methadon 1 3
Voltaren 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: Peesontsteking schouder

30-09-2019

Midalgan (glycolsalicylaat / methylnicotinaat)
Peesontsteking schouder

Zeer heftige reactie al binnen 20sec; rood, brandend, benauwd, hartkloppingen, duizeligheid, steken in de buik. Meteen eraf gespoeld waarna het langzaam wegtrok.
30-07-2019

Tramadol/paracetamol (tramadol/paracetamol)
Peesontsteking schouder

mijn schouders doen vreselijk pijn ik had die pijn bijna 2 jaar maar het bleef draaglijk nu sins 2 maand word de pijn ondraaglijk ' vreselijk totaal niets kunnen doen aankleden wassen" haar wassen zelfs naar de winkel gaan lukt niet 1 fles cola kan ik niet dragen door de pijn.ik probeer nog iemand te vinden die de pijn kan verzachten .medicatie weinig effect ' pijnklinie[lees meer...]k dacht oo daar helpen ze wel ja een hoop onderzoeken laten doen en dan kan zijn dat ze iets geven voor de pijn 'nu begint mijn huisarts eindelijk te luisteren en te begrijpen ' dus na al die pijnstillers gaat ze nu beginnen met VALTRAN hopelijk help het voor de pijn ' dit is niet leefbaar
30-07-2019

Valtran retard (tilidinefosfaat / naloxonehydrochloride)
Peesontsteking schouder

een paar maanden terug begon mijn schouder vreselijk pijn te doen had het ervoor ook maar was draaglijk- nu is de pijn zo hevig dat ik niets meer kan ' doe het maar als alleenstaande moeder 'je kunt niets beide schouder doen pijn " raad aan iedereen gevraag zelfs de pijnkliniek daar geven ze eerst een hoop onderzoeken voor je iets krijgt voor de pijn. echt niet te doen "hu[lees meer...]isarts probeer nu valtran
27-03-2019

Peesontsteking schouder

Ik ben erg geschrokken van de hartkloppingen die ik van Diclofenac kreeg. Dit was de eerste keer dat ik deze medicatie gebruikte. De hartkloppingen begonnen 2 uur na inname van de tweede dosering. Vanuit rustpositie schoot de hartslag van 65 naar 160 zonder aanleiding en zakte weer na enkele minuten. Dit ritueel bleef zich om de 10 minuten herhalen, waarna we per direct na[lees meer...]ar de huisarts zijn gegaan. Een heftige reactie op Diclofenac werdt vermoed.
04-11-2018

Peesontsteking schouder

Ik kreeg het voorgeschreven vanwege een ontsteking in mijn schouderpees,Links. de eerste dagen gebeurde niet veel maar wel een lichte buikloop. Gaandeweg werd de pijn in mijn schouder minder en kon ik zonder pijn slap[en. Echter in de laatste dag van gebruik kreeg ik eenmalig druk op mijn borst en hartstreek en links in mijn rug. De dagen erna werd dit aangevuld met la[lees meer...]st van mijn onderrug en nek krampen. De nek en rug zijn weer normaal en ook de druk om mijn hartstreek komt nog wel voorbij een maal daags maar steeds minder. Nu staat in de bijsluiter al het genoemde er wel op maar je schrikt toch als het gebeurd.
22-07-2018

Peesontsteking schouder

Quapijnstiller is die goed. Maar de bijwerkingen zijn echt niet leuk. Neem liever de tramadol
25-06-2018

Peesontsteking schouder

Gekregen i.v.m pijn na operatie aan de schouder een z.g.n neerplastiek.de dag na de operatie de eerste ingenomen toen kreeg ik al lichte maagpijn.maar ik gebruik omdat ik maagdarm patiënt ben altijd al 2 X 40 mg panthoprazol per dag.en sucralfaat suspensie drie maal daags zo nodig.ik dacht dat ik niets kon krijgen van deze medicatie als ik maagbeschermers gebruikte.maar da[lees meer...]t kan dus blijkbaar wel.de twee dag werd na inname een paar uur later een ware hel.ik had s'avonds zoveel pijn dat ik niet slapen kon ervan .de hele nacht liep ik door het huis met hevige maagpijn en misselijkheid.nou ik weet na al die jaren wat maagpijn is maar dit heb ik nooit eerder gehad.ik kon om 7.00 uur niet meer en heb de huisartsen post gebeld.na een belachelijk antwoord dat ik maar de eigen huisarts moest bellen om 8 uur dat maar gedaan .en kon gelijk komen.wat nou blijkt is dat hij zei dat deze medicatie niet gegeven mocht worden met mijn maagproblemen en dat mijn maagslijmvlies wel een tik gehad zou hebben door het gebruik van de medicijnen.gelijk gestopt ermee.bij aanhoudende klachten terug naar de huisarts deze week.de pijn is minder nu maar ben nog steeds misselijk en heb een rot gevoel in de maag.ik ga dit melden bij de apotheek en de kliniek en dit nooit meer gebruiken
14-03-2018

Peesontsteking schouder

Blijft veel pijn houden, vooral s nachts , slik het met Dicloffinac en paracetamol.
07-01-2018

Peesontsteking schouder

Ik gebruik het medicijn tegen een peesontsteking, slijmbeursontsteking en inklemming in de schouder. Zelf ervaar ik geen bijwerkingen. Vanwege mijn schouderklachten kan ik mijn werk niet uitoefenen. Auto rijden doe ik niet vanwege het medicijngebruik. Na bijna drie maanden krijg ik wel doorbraakpijn. Het gaat nog met de pijn, maar ik wil nu de dosering nog niet verhogen.
03-05-2017

Celecoxib (celecoxib)
Peesontsteking schouder

Na een aanloopperiode zonder opvallende bijwerkingsklachten begon het gedoe (hartkloppingen, gejaagdheid, verhoogde hartslag, geleidingsvertraging in het hart, diarree). Uiteindelijk ben ik gestopt. De apotheek verwachtte dat ik het medicijn na een dag uit mijn lichaam zou zijn verdwenen, maar dat bleek een vergissing (men ging uit van het gebruik van 1 capsule, niet van 3[lees meer...] maanden gebruik). Ik ben nu 10 dagen verder en nog steeds (zij het in mindere mate) heb ik aanvallen van hartkloppingen en spanning. Wie herkent dit en wie heeft ervaring met de nasleep van het gebruik van celecoxib?
16-04-2017

Methadon (methadon)
Peesontsteking schouder

Ik heb sinds enige maanden een verdikking in mijn linker bovenarm, aan de onderkant, die eerst rood/blauw/paars werd (de verkleuring is nu nagenoeg weggetrokken), met een felle stekende pijn naar mijn linkerschouder toe. Door het gebruik van methadon 14 tabletten, van 20 mg, inname 's ochtends om 8.00 uur 7 en om 18.00 7. Methadon helpt heel goed tegen de pijn en werkt lan[lees meer...]g door..
05-02-2017

Peesontsteking schouder

Na barbotage schouder veel pijn, dus naast nsaid ook oxycodon omdat tramadol niet genoeg werkt. Pijnstilling behoorlijk goed maar zeer frequent braken waardoor het onhoudbaar wordt om dit te blijven gebruiken. Daarna fentanyl pleisters gekregen om wat minder misselijk te zijn. Fabrikant Lannacher.
07-11-2016

Peesontsteking schouder

Op advies van de huisarts gekregen voor een peesontsteking in mijn schouder. Werkte na ongeveer vier dagen. Wel bijwerkingen als darmkrampen, diarree en vermoeidheid. Slik het na ruim twee weken nog steeds, omdat de ontsteking terugkomt als ik stop.
18-05-2016

Peesontsteking schouder

Heb een scheurtje en ontsteking in mijn linker schouder. Al 2 jaar last van pijn en steken. In de nacht heb ik erg pijn. Van de specialist Diclofenac voorgeschreven gekregen. Een tablet voor de nacht innemen. Dat helpt.
03-02-2016

Peesontsteking schouder

Ik heb de ontstekingsremmer voorgeschreven gekregen i.v.m. peesontsteking in armen/schouders en ontsteking van hamstringaanhechting bekken/zitknobbels. De medicatie helpt wel, maar de bijwerkingen zijn erg vervelend.
02-01-2016

Voltaren (diclofenac)
Peesontsteking schouder

Zeer pijnlijke migraine met voortdurend overgeven (3 dagen lang na 2 dagen gel gesmeerd te hebben op schouder volgens instructies). Deze bijwerking stond niet vermeld op NL bijsluiter. Als je gevoelig bent voor allopatische medicijnen, dan hiermee oppassen. De migraine was uiteindelijk nog moeilijker te verdragen dan de pijn in de schouder, die volgens de fysiotherape[lees meer...]ut uiteinderlijk vanzelf was verdwenen.
10-11-2015

Peesontsteking schouder

Neemt de pijn goed weg en remt de ontsteking maar ik krijg ontzettende maag/buikpijn van dit middel. Neem omeprazol erbij in maar nog veel pijn. Jammer want het werkt wel...
07-11-2015

Peesontsteking schouder

Dit middel voorgeschreven door huisarts i.v.m. peesontsteking in schouder. Geen pijnvermindering, wel bijwerking zoals blaren in de mond.
21-09-2015

Peesontsteking schouder

Dit medicijn is echt een wondermiddel. Het narige alleen is dat je er erg slaperig van wordt. Hij werkt altijd en ben erg tevreden.
10-02-2015

28-01-2015

Peesontsteking schouder

Ik gebruik sinds 1 maand Tramadol 50 mg 3 x per dag voor heftige spierontstekingen in mijn schouder en rug. Het werkt prima, maar ik heb sinds een paar weken de volgende bijwerkingen: 1. benauwdheid 2. afgevallen en ik blijf veel afvallen tot nu toe. Ik wil eigenlijk graag weten of er meer mensen zijn met deze bijwerkingen?
03-09-2014

Peesontsteking schouder

Door huisarts geadviseerd tegen de ontsteking in de schouder. na eerste kuur een tweede afgemaakt. Nog niet helemaal over, wel al dagen lang buikpijn. Ik ga er niet verder mee, van de regen in de drup gevoel. Dan maar naar de fysio
24-07-2014

Peesontsteking schouder

Erg tevreden na 10 dagen 2 tabletten slikken. Geen bijwerkingen gemerkt. Ontsteking verdwijnt langzaam en ik kan over een paar dagen sportieve bezigheden weer oppakken.

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2290)
Depressie (1876)
Angst & paniekstoornis (1740)
Hoge bloeddruk (1306)
Acne/puistjes (920)