Peesontsteking schouder

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor Peesontsteking schouder

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Midalgan 1 3
Methadon 1 3
Celebrex 1 4
Voltaren 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: Peesontsteking schouder

Celecoxib

23-03-2023 | Vrouw | 54
Peesontsteking schouder
Gebruik bij scapula alata, afstaand schouderblad en andere schouderproblematiek. Gebruik deze medicatie nu 9 maanden met perioden in combinatie met 2 paracetamol . De nachten en evt overdag. Werkt uitstekend, slaap er vaak goed op en heb geen last van bijwerkingen itt ibuprofen of diclofenac. Heb wel een maagbeschermer erbij. De naam is alleen slecht uit te spr[lees meer...]eken

Celebrex

18-06-2022 | Vrouw | 35
Peesontsteking schouder
Nooit deze innemen met anti depresiva. Heb het 6 dagen genomen en gestopt voelde me slechter met den dag. Hyperventilatie, spanning constant tss de borststreek, angst,huilen. Nu mijn 2 de dag zonder duurt een 3 tal dagen wanneer het uit je lichaam is. Voor de spanning en angst neem ik voor de moment kalmeermiddel.

19-09-2021 | Vrouw | 59
Peesontsteking schouder
Gebruik deze tezamen met omeprazol en ben nu 5 dagen bezig. Ik ben zeer tevreden de verschrikkelijke pijn is weg en ik kan weer functioneren. Ben voorzichtig bezig met oefeningen en de dagelijkse huishoudelijke taken kan ik weer pijnloos doen.

17-08-2021 | Vrouw | 44
Peesontsteking schouder
Twijfelde al om het in te nemen, gezien de hoge dosering en de vele bijwerkingen. Voor een korte duur kon de hoge dosering geen kwaad, aldus assistent h.a. Na 1,5 dag begonnen 's middags de bijwerkingen met darmklachten. 11u na inname volgde de rest van de bijwerkingen. Meer last van de bijwerkingen dan dat het spul werkt tegen de klacht. Advies HAP is stoppen en huisar[lees meer...]ts beĺln voor hoe nu verder.

21-05-2021 | Vrouw | 35

28-12-2020 | Vrouw | 45
Peesontsteking schouder
Na 1000 mg paracetamol met 400 mg ibuprofen dat niet werkte tegen hevige pijn in schouder (niet slapen etc.) , Tramadol voorgeschreven gekregen. Ik werd na de derde inname enorm beroerd en moest braken. Zelfs een slokje water hield ik niet binnen. Twee dagen (dus anderhalve dag na de laatste inname) beroerd en heel moe/suf in het donker in bed gelegen. Moe, misselijk en [lees meer...]nog steeds pijn (wel iets minder). Daarna een spuit in mn schouder gekregen en meteen al een stuk minder pijn en geen bijwerkingen. Voor mij nooit meer Tramadol!

23-11-2020 | Vrouw | 51
Peesontsteking schouder
De pijn in mijn schouder verdween na 2 dagen naproxen maar ook na 2 dagen kreeg ik maagklachten en gigantische hoofdpijn. Ook heel veel last gehad van oorsuizen en een druk op mijn hoofd. Na 3 dagen gestopt met naproxen, maar de maagklachten en hoofdpijn hebben nog zeker 4 dagen geduurd. Wat een rotzooi

17-04-2020 | Vrouw | 30

05-04-2020 | Vrouw | 52
Peesontsteking schouder
Misselijk en overgeven. Mijn lijf voelde gevuld met watten en raakte steeds verder van me af. Na het stoppen voelde ik mezelf weer. De pijn was ook net zo heftig maar met Tramadol kon ik dat niet aan. Nu ik mijzelf weer ben lukt dat beter. Naproxen hielp daarna niet en nu diclofenac wel.

05-04-2020 | Vrouw | 52
Peesontsteking schouder
Na tramadol,waar ik intens ziek van werd, Naproxen en Ibuprofen eindelijk iets dat werkte. Nu kan ik weer redelijk slapen zodat mijn lichaam kan werken aan het herstel. Beetje misselijk en nog lichte pijn maar dat is me liever dan niet kunnen slapen van de pijn.

Midalgan

30-09-2019 | Vrouw | 26
glycolsalicylaat / methylnicotinaat
Peesontsteking schouder
Zeer heftige reactie al binnen 20sec; rood, brandend, benauwd, hartkloppingen, duizeligheid, steken in de buik. Meteen eraf gespoeld waarna het langzaam wegtrok.

Tramadol/paracetamol

30-07-2019 | Vrouw | 53
tramadol/paracetamol
Peesontsteking schouder
mijn schouders doen vreselijk pijn ik had die pijn bijna 2 jaar maar het bleef draaglijk nu sins 2 maand word de pijn ondraaglijk ' vreselijk totaal niets kunnen doen aankleden wassen" haar wassen zelfs naar de winkel gaan lukt niet 1 fles cola kan ik niet dragen door de pijn.ik probeer nog iemand te vinden die de pijn kan verzachten .medicatie weinig effect ' pijnklinie[lees meer...]k dacht oo daar helpen ze wel ja een hoop onderzoeken laten doen en dan kan zijn dat ze iets geven voor de pijn 'nu begint mijn huisarts eindelijk te luisteren en te begrijpen ' dus na al die pijnstillers gaat ze nu beginnen met VALTRAN hopelijk help het voor de pijn ' dit is niet leefbaar

Valtran retard

30-07-2019 | Vrouw | 53
tilidinefosfaat / naloxonehydrochloride
Peesontsteking schouder
een paar maanden terug begon mijn schouder vreselijk pijn te doen had het ervoor ook maar was draaglijk- nu is de pijn zo hevig dat ik niets meer kan ' doe het maar als alleenstaande moeder 'je kunt niets beide schouder doen pijn " raad aan iedereen gevraag zelfs de pijnkliniek daar geven ze eerst een hoop onderzoeken voor je iets krijgt voor de pijn. echt niet te doen "hu[lees meer...]isarts probeer nu valtran

27-03-2019 | Vrouw | 25
Peesontsteking schouder
Ik ben erg geschrokken van de hartkloppingen die ik van Diclofenac kreeg. Dit was de eerste keer dat ik deze medicatie gebruikte. De hartkloppingen begonnen 2 uur na inname van de tweede dosering. Vanuit rustpositie schoot de hartslag van 65 naar 160 zonder aanleiding en zakte weer na enkele minuten. Dit ritueel bleef zich om de 10 minuten herhalen, waarna we per direct na[lees meer...]ar de huisarts zijn gegaan. Een heftige reactie op Diclofenac werdt vermoed.

04-11-2018 | Man | 60
Peesontsteking schouder
Ik kreeg het voorgeschreven vanwege een ontsteking in mijn schouderpees,Links. de eerste dagen gebeurde niet veel maar wel een lichte buikloop. Gaandeweg werd de pijn in mijn schouder minder en kon ik zonder pijn slap[en. Echter in de laatste dag van gebruik kreeg ik eenmalig druk op mijn borst en hartstreek en links in mijn rug. De dagen erna werd dit aangevuld met la[lees meer...]st van mijn onderrug en nek krampen. De nek en rug zijn weer normaal en ook de druk om mijn hartstreek komt nog wel voorbij een maal daags maar steeds minder. Nu staat in de bijsluiter al het genoemde er wel op maar je schrikt toch als het gebeurd.

22-07-2018 | Vrouw | 48
Peesontsteking schouder
Quapijnstiller is die goed. Maar de bijwerkingen zijn echt niet leuk. Neem liever de tramadol

25-06-2018 | Man | 45
Peesontsteking schouder
Gekregen i.v.m pijn na operatie aan de schouder een z.g.n neerplastiek.de dag na de operatie de eerste ingenomen toen kreeg ik al lichte maagpijn.maar ik gebruik omdat ik maagdarm patiënt ben altijd al 2 X 40 mg panthoprazol per dag.en sucralfaat suspensie drie maal daags zo nodig.ik dacht dat ik niets kon krijgen van deze medicatie als ik maagbeschermers gebruikte.maar da[lees meer...]t kan dus blijkbaar wel.de twee dag werd na inname een paar uur later een ware hel.ik had s'avonds zoveel pijn dat ik niet slapen kon ervan .de hele nacht liep ik door het huis met hevige maagpijn en misselijkheid.nou ik weet na al die jaren wat maagpijn is maar dit heb ik nooit eerder gehad.ik kon om 7.00 uur niet meer en heb de huisartsen post gebeld.na een belachelijk antwoord dat ik maar de eigen huisarts moest bellen om 8 uur dat maar gedaan .en kon gelijk komen.wat nou blijkt is dat hij zei dat deze medicatie niet gegeven mocht worden met mijn maagproblemen en dat mijn maagslijmvlies wel een tik gehad zou hebben door het gebruik van de medicijnen.gelijk gestopt ermee.bij aanhoudende klachten terug naar de huisarts deze week.de pijn is minder nu maar ben nog steeds misselijk en heb een rot gevoel in de maag.ik ga dit melden bij de apotheek en de kliniek en dit nooit meer gebruiken

14-03-2018 | Vrouw | 60
Peesontsteking schouder
Blijft veel pijn houden, vooral s nachts , slik het met Dicloffinac en paracetamol.

07-01-2018 | Vrouw | 55
Peesontsteking schouder
Ik gebruik het medicijn tegen een peesontsteking, slijmbeursontsteking en inklemming in de schouder. Zelf ervaar ik geen bijwerkingen. Vanwege mijn schouderklachten kan ik mijn werk niet uitoefenen. Auto rijden doe ik niet vanwege het medicijngebruik. Na bijna drie maanden krijg ik wel doorbraakpijn. Het gaat nog met de pijn, maar ik wil nu de dosering nog niet verhogen.

Celecoxib

03-05-2017 | Man | 67
Peesontsteking schouder
Na een aanloopperiode zonder opvallende bijwerkingsklachten begon het gedoe (hartkloppingen, gejaagdheid, verhoogde hartslag, geleidingsvertraging in het hart, diarree). Uiteindelijk ben ik gestopt. De apotheek verwachtte dat ik het medicijn na een dag uit mijn lichaam zou zijn verdwenen, maar dat bleek een vergissing (men ging uit van het gebruik van 1 capsule, niet van 3[lees meer...] maanden gebruik). Ik ben nu 10 dagen verder en nog steeds (zij het in mindere mate) heb ik aanvallen van hartkloppingen en spanning. Wie herkent dit en wie heeft ervaring met de nasleep van het gebruik van celecoxib?

Methadon

16-04-2017 | Vrouw | 51
methadon
Peesontsteking schouder
Ik heb sinds enige maanden een verdikking in mijn linker bovenarm, aan de onderkant, die eerst rood/blauw/paars werd (de verkleuring is nu nagenoeg weggetrokken), met een felle stekende pijn naar mijn linkerschouder toe. Door het gebruik van methadon 14 tabletten, van 20 mg, inname 's ochtends om 8.00 uur 7 en om 18.00 7. Methadon helpt heel goed tegen de pijn en werkt lan[lees meer...]g door..

05-02-2017 | Vrouw | 46
Peesontsteking schouder
Na barbotage schouder veel pijn, dus naast nsaid ook oxycodon omdat tramadol niet genoeg werkt. Pijnstilling behoorlijk goed maar zeer frequent braken waardoor het onhoudbaar wordt om dit te blijven gebruiken. Daarna fentanyl pleisters gekregen om wat minder misselijk te zijn. Fabrikant Lannacher.

07-11-2016 | Man | 52
Peesontsteking schouder
Op advies van de huisarts gekregen voor een peesontsteking in mijn schouder. Werkte na ongeveer vier dagen. Wel bijwerkingen als darmkrampen, diarree en vermoeidheid. Slik het na ruim twee weken nog steeds, omdat de ontsteking terugkomt als ik stop.

18-05-2016 | Man | 69
Peesontsteking schouder
Heb een scheurtje en ontsteking in mijn linker schouder. Al 2 jaar last van pijn en steken. In de nacht heb ik erg pijn. Van de specialist Diclofenac voorgeschreven gekregen. Een tablet voor de nacht innemen. Dat helpt.

03-02-2016 | Vrouw | 40
Peesontsteking schouder
Ik heb de ontstekingsremmer voorgeschreven gekregen i.v.m. peesontsteking in armen/schouders en ontsteking van hamstringaanhechting bekken/zitknobbels. De medicatie helpt wel, maar de bijwerkingen zijn erg vervelend.

Voltaren

02-01-2016 | Vrouw | 57
Peesontsteking schouder
Zeer pijnlijke migraine met voortdurend overgeven (3 dagen lang na 2 dagen gel gesmeerd te hebben op schouder volgens instructies). Deze bijwerking stond niet vermeld op NL bijsluiter. Als je gevoelig bent voor allopatische medicijnen, dan hiermee oppassen. De migraine was uiteindelijk nog moeilijker te verdragen dan de pijn in de schouder, die volgens de fysiotherape[lees meer...]ut uiteinderlijk vanzelf was verdwenen.

10-11-2015 | Man | 52
Peesontsteking schouder
Neemt de pijn goed weg en remt de ontsteking maar ik krijg ontzettende maag/buikpijn van dit middel. Neem omeprazol erbij in maar nog veel pijn. Jammer want het werkt wel...

07-11-2015 | Vrouw | 46
Peesontsteking schouder
Dit middel voorgeschreven door huisarts i.v.m. peesontsteking in schouder. Geen pijnvermindering, wel bijwerking zoals blaren in de mond.

21-09-2015 | Vrouw | 25
Peesontsteking schouder
Dit medicijn is echt een wondermiddel. Het narige alleen is dat je er erg slaperig van wordt. Hij werkt altijd en ben erg tevreden.

10-02-2015 | Man | 58