Celebrex

celecoxib

Artrose (19 meningen)
Reuma (13 meningen)
Ziekte van Bechterew (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (3 meningen)
Artritis psoriatica (3 meningen)
Gewrichtspijn (2 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (1 mening)
Lage rugpijn (0 meningen)

17-03-2019

Celebrex (celecoxib)

Na pols operatie erorme pijn. Dikke arm gips werd te krap maar na losse gips pijn niet minder. Bijna 15 uur extreme pijn. Hierdoor moest ontsteking afnemen soor morfine werd wel minder. 2x per dag innemen pil thuis.2 weken na operatie nog bijna hele dag slapen. Nu was operatie groot maar nog niet deur uitgeweest. Eten wil niet en vaak misselijk. Besloten om te stoppen. Zwe[lees meer...]lling isxweg bijwerkingen helpen niet herstel te bevorderen. Weet niet hoe ver je bent en je gaat aan je zelf twijfelen.
16-08-2018

Jicht

Na mijn eerste jicht aanval in 2011, kreeg ik het medicijn celebrex. Helaas bleven de jichtaanvallen terugkomen. Hielp maar matig, jicht aanvallen kwamen regelmatig terug.
14-08-2018

Gewrichtsontsteking

05-04-2018

Juveniele reumatoïde artritis

Slik Celebrex al jaren. Werkte goed ,maar lees nooit de bijsluiter. Problemen begonnen loopneus,oorsuizen,vergeet achtigheid. Nu is er wat met de longen aan de hand. Nooit geen problemen gehad van de longen. Gisteren met de Cardioloog er over gehad. Eerst iedere dag afgesproken gisteren 2 per week. Maar ik ga helemaal ermee stoppen.Dan maar meer pijn. Er was al een allerl[lees meer...]oog die tegen mij gezegd heeft je kan er beter mee stoppen. Maar niet gedaan. En nu zit ik denk met de gebakken peren. Terwijl ik nooit een allergie heb gehad. Mijn ervaring nu dat ik een medicijn heb gebruikt wat hielp. Maar waar je veel andere dingen bij krijgt. Hoop dat mijn longprobleem ook beter word, loop nu met zuurstof rond. Dus baal
14-01-2018

Artrose

Na 1 dag misselijk oprispingen. Algemeen gevoel van beroerd voelen. Koude handen . Steeds gapen. Op advies arts gestopt. Ik wil het niet meer
18-12-2017

Arthritis

Mijn diagnose is ( was 15 jaar geleden) milde vorm van Reumatoïde artritis met ups & downs . In het begin Salazopyrine genomen voor een tijd en in de eerste fase Celebrex om de impact tijd van 3 maanden te overbruggen . Salazopyrine heeft bij de meesten zolang nodig om aan te slaan , ikzelf voelde resutaat na 1 maand. Na 1 jaar gebruik volledig gestopt met medicijnen ,[lees meer...] dat ging jaren goed zonder symptomen , dan even weer op Salazopyrine , inmiddels geen gebruik meer van dat laatste. Bij reuma opstoten ( die zijn er zo nu en dan , soms zelfs jaren vrij ) neem ik Celebrex , 1 tablet van 200mg geeft me bij opstoten 3 dagen symptoom-vrij . Kan ik best mee leven , een tijdje op Celebrex en dan weer zo vrij als een vogel voor X maanden . Thank you Celebrex
30-07-2017

Ziekte van Bechterew

Ik ben momenteel 18 jaar en sinds mijn 16de/17de werd vastgesteld dat ik de ziekte van Bechterew had omdat ik een blijvende ontsteking had aan mijn bekken (SI-gewricht). Ik was eerst begonnen met Diclofenac en dit remde de ontsteking, ik voelde niks. Ik kon nog zonder pijn (intensief) voetballen, zaalvoetballen, etc.. Na 9 maanden Diclofenac te gebruiken kreeg ik maagklach[lees meer...]ten en hierdoor moest ik over gaan naar Celebrex. Celebrex helpt de ontsteking minimaal, dagelijkse activiteiten gaan nog dus ik lig niet in mijn bed van de pijn ofzo. Maar ik ben een heel actief persoon en voetballen gaat in dit geval niet, alleen rustig lopen gaat alhoewel de pijn de laatste tijden erger wordt. Bij sommige bewegingen kan ik gewoon neervallen door de plotselinge, hevige pijn en bijvoorbeeld als ik zwem heb ik bij sommige bewegingen heel veel pijn in mijn bekken. Ik moet dringend een oplossing zoeken hiervoor, maar ik heb al heel wat gelezen over andere medicaties etc.. Hopelijk ben ik binnenkort af van mijn klachten door een of ander 'wondermiddel' :-)(net zoals Diclofenac op het begin)
27-07-2017

Endometriose

Circa 1 uur na inname pijn in gehele bovenlichaam. Wist niet wat me overkwam. Medicijn op aanraden van specialist ook direct gestopt.
22-07-2017

Gewrichtsontsteking

Ontsteking tussenruggewervel. Eerste 3 weken ging het de goede kant op. Daarna ging het echter alleen maar bergafwaarts. Nu kan ik vele malen minder lopen dan daarvoor en ben ik helaas voor verplaatsing op sommige momenten aangewezen op een rolstoel.
29-05-2017

Artrose

Na 2 weken inname 100 mg bleek dit niet voldoende. Overgegaan naar 200 mg. Was dan wel beter, maar ondertussen ook veel warmer buiten dus ook beter voor de gewrichten. Na 5 kg te zijn bijgekomen onmiddellijk mee gestopt. Dit wil ik niet meer nemen, dan nog liever pijn dan al die extra kilo's vooral als je weet hoeveel energie ik erin heb gestoken om 20 kg af te vallen.
12-02-2017

Prostaatkanker

11-11-2016

Chronisch pijnsyndroom

Voor de Celebrex heb ik heleboel andere medicatie gehad. Waar ik gigantische bijwerkingen van kreeg. Mijn dokter raden mij de Celebrex van pfizer aan. Dit werkte voor mij doen goed. Ik had nog wel wat pijn maar ik kon meer. De goedkopere variant van de Celebrex werken voor mij niet. Ik neem de Celebrex samen met de Morfine en de Cannabis olie ( op medicinaal )
22-10-2016

Fibromyalgie

Door de fibromyalgie sliep ik slecht waardoor ik bijna elke dag maar tot 4 uur sliep en dan wakker lag van de pijn. Soms ook maar tot 3 uur en een enkele keer tot 5 uur. Ibropufen met een paracetamol deden tegen deze pijn helemaal niets terwijl dat anders prima werkt. Aan de huisarts een middel gevraagd wat sterker is, waardoor ik even 3 a 4 normale nachten hoop te maken. [lees meer...]Met het ontbijt een pantasol maagbeschermer genomen en een uur voor het slapen gaan de Celecoxib. Bijwerking was niet in slaap kunnen komen wat normaal geen enkel probleem was en juist het goed slapen was de insteek van het verhaal. Uiteindelijk val je dan toch in slaap en was om 14.30 wakker van de pijn. Het deed voor mijn dus helemaal niets. Wel had ik meteen een loopneus terwijl ik totaal niet verkouden was. Dat heeft een dag of drie geduurd, Gezien de pijn bleef ik moeilijk kon inslapen en nog veel eerder wakker werd ben ik meteen gestopt. Voor mij persoonlijk dus niet het juiste middel.
27-06-2016

Rugpijn

Ik ben 24 juni gestopt met dit medicijn vanwege vele bijwerkingen en vraag mij af of dit middel verslavend is. heb het gevoel dat ik afkickverschijnselen krijg. Ineens kramp in mijn grote teen re voet en duim li hand. als bijwerkingen last van: Vochtophoping, kortademig loopneus slaperig hoofdpijn vermoeidheid tintelende vingers oorsuizen gehoorproblemen haaruitval gewich[lees meer...]tstoename
15-04-2016

Artrose

Ik had veel pijn in m"n handen na 2 weken ging ik merken dat het middel ging helpen. Maar aangezien er een wonder is gebeurt ik had ook polyneuropathie, dus in armen en benen zowel sensorisch als motorisch, het wonder komt van Jezus Christus ik heb nergens geen pijn meer. Doe mijn eigen huishouden bij houden en stukje bij beetje weer wat in de tuin, ik heb natuurlijk een c[lees meer...]onditie van 0,0 na jaren niks gedaan te hebben en in een rolstoel te zitten. Leg je pijn bij Jezus neer en je zal zien op een dag is het weg.ik ben al van de Oxycodon 9st/dg af en ben nu aan het afbouwen met de Morfine 3x30mg/pd
14-02-2016

Pijn (algemeen)

Medicijn zou ontstekingsremmend èn tegen pijn werkzaam moeten zijn. Helpt niet tegen zeurende en niet tegen zenuw/stekende pijn. Ook blijf ik dezelfde symptomen houden als voorheen; steeds bij activiteit lichte koorts en die blijft. Helpt totaal niet..al zegt arts er mee door te gaan. Ook regelmatig diarree met slijm met gele kleurstof (blijft zelfs achter in toilet; galkl[lees meer...]eurstof??). Krijg ook sidderingen op hoofd, oren suizen en erg moe!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum