Acne/puistjes (78 meningen)

19-01-2011 | Vrouw | 19
Puistjes
Ik gebruik dit product al een aantal jaren en het helpt voor mij heel goed. Hiervoor zat mijn hele hoofd altijd onder de puistjes en sinds ik het ben gaan gebruiken heb ik een mooie gladde huid gekregen. De eerste weken is het inderdaad afzien met rode huid en schilfertjes, maar op een gegeven moment raakt je huid eraan gewend en werkt het prima. Ik raad het zeker aan voor[lees meer...] alle mensen bij wie de troep van clearasil en dergelijke niet bij werkt! Je kan het gewoon halen bij de apotheek, zonder recept en het is heel goedkoop.

14-11-2010 | Vrouw
Acne
ik heb een getinte huid en na het gebruiken van deze creme had ik allerlei witte vlekken in mijn gezicht. Het bleekt dus niet alleen je pyama en kussensloop maar ook je huid!!

26-09-2010 | Vrouw
Acne
Het is even doorbijten, maar na een tijdje ga je dit middel echt op prijs stellen! De eerste 3 weken zijn onprettig; schilferende, rode, trekkerige huid. Maar na de eerste paar weken wordt het al snel beter! Mijn huid is er echt op vooruit gegaan, hij is nu veel egaler. Momenteel gebruik ik het middel niet dagelijks, maar bijvoorbeeld de week voor mijn ongesteldheid gebrui[lees meer...]k ik het elke avond zodat de puistenexplosie dan meevalt.

22-09-2010 | Vrouw
Puisten
Deze zalf werkt een beetje te goed.. het droogt niet alleen je puisten uit maar gelijk je hele hoofd. Waardoor je een enorme droge, vellerige huid krijgt. Die veel moeilijk te bedekken is met make up dan de pukkels.. Daarnaast bleekt het en verknooi je al je handdoeken, slaapoutfits.. Het is mij te agressief, maar heel soms als er een enorme ondergrondse pukkel aankomt [lees meer...]smeer ik t erop!

21-09-2010 | Vrouw
Jeugdpuistjes
Dit werd mij aangeraden door de huisarts en ik gebruik het nu een paar maanden. Het is voor mij het eerste dat echt werkt tegen jeugdpuistjes, ik ben er heel blij mee.

31-07-2010 | Vrouw
Puistjes
Ik heb deze creme 1 keer aangebracht zoals voorgeschreven. Mijn hele gezicht is verrot geworden. Jeuk, zwelling, rood en warm. Ik ben zo bang dat het niet meer normaal word. Het jeukt zo erg en het is zo erg dik en rood. Ik weet niet wat ik wel of niet erop moet smeren. Omdat ik bang ben dat het erger word nog. Ik vind dit echt verschrikkelijk.

13-06-2010 | Vrouw
Puistjes
Ik gebruik nu sinds een jaar benzoylperoxide hydrogel. Mijn homeopatische arts raadde het me aan. Smeer het over mijn hele gezicht en het werkt goed. De eerste paar weken is je huid wat rood maar dat is het absoluut waard, heb nu een veel egalere huid. Mijn arts raadde me wel aan de zomermaanden 2 x per week te gebruiken in plaats van iedere dag. Ik ben zeer tevreden, [lees meer...]je moet alleen wel oppassen met beddengoed en pyjama's deze kunnen verkleuren

13-05-2010 | Vrouw
Acne
Gebruik dit middel met voorzichtigheid! Tip: gebruik dit middel eerst drie dagen op een klein stukje huid om te kijken hoe je er op reageert. Daarna alleen gebruiken op de acneplekjes. Dit advies is mij niet gegeven en na drie keer smeren (over drie dagen) was mijn hele huid 'verbrand', met enorme zwelling, roodheid, jeuk, kloofjes en schilfering tot gevolg. Voor mij heeft[lees meer...] dit middel dus niet geholpen.

21-04-2010 | Vrouw
Acne
Mijn houd werd er erg droog van. Na een maand had het nog geen effect en ben ik er mee gestopt.

10-04-2010 | Vrouw
Ernsitge acne
Bij mij werkte het wel. Volgens mijn huisarts is het een vrij heftige maatregel, dat de bovenste huid laag er min of meer afhaalt. Hierdoor gaat het dus schilferen, maar dat is ook de bedoeling. Je kunt het bijna niet gebruiken zonder bijwerkingen, dat is waar. Maar je moet volhouden, bij mij is het na ongeveer een maand weggegaan. Dat was de jeuk en de droge huid wel wa[lees meer...]ard.

23-03-2010 | Man
Acne Vulgaris
Deze zooi gaf mij donkere vlekken in mijn gezicht + een hele droge huid die helemaal kapot schilferde. De huisarts vertelde mij dat de eerste 2 weken dit voor kon komen maar bij mij bleven deze bijwerkingen zich voordoen tot zelfs in week 4. Ben er toen mee gestopt. Het hielp wel iets om mijn puisten te verminderen maar dit stond tegenover veel te erge bijwerking[lees meer...]en, ik denk dat dit middel absoluut slecht is voor mensen met van nature een gevoelige/droge huid.

27-05-2009 | Vrouw
Acne/puistjes
Dit middel verandert niets aan acne, ik zou eerder zeggen dat de zaken nog eens verergeren. Schandalige rommel die uit de handel moet.

18-02-2009 | Vrouw

31-12-2008 | Man
Acne Vulgaris
Dit middel is heel erg slecht voor je huid, het maakt het heel rood en pijnlijk ( na 3 dagen gebruik was mijn hele gezicht verbrand, en deed erg veel pijn. Daarnaast eist het heel veel nauwkeurigheid om het aan te brengen omdat het dus ook weer een blekende werking heeft.

14-10-2008 | Man
Acne
Veroorzaakt erg rode en droge (bijna korst-achtige) huid na regelmatig gebruik. Ben er daarom ook mee gestopt.

Amoxicilline (550) - Antibiotica - penicillines breedspectrum