benzoylperoxide

09-09-2019 | Vrouw | 23
Acne/puistjes
Ik heb nooit echt last gehad van puistjes. 1 puistje in 3 maanden was normaal. Totdat ik over ben gestapt naar deze pil die ik nu slik. Ik wist dat deze mij puistjes zou gaan geven maar zoveel😨 mijn hele rug zat onder en daar had ik echt NOOIT een puistje. Mijn gezicht. Ik lijk wel een kind van 14 die helemaal vol zit. Ik ben 23 trouwens. De dokter adviseerde mij deze cr[lees meer...]ème, ik moet zeggen ik gebruik hem nu 4 weken en het is een heel stuk minder, mijn huid is heel droog. Lijkt wel alsof ik een facelift heb gehad😂 maar toch komen er toch puistjes door. Ik smeer bv me hele rug in dus niet alleen de plekjes want dan komen ze ergens anders. Maar het werkt dus niet volledig. Op dit moment vind ik mijn gezicht het ergste. Ik ga morgen naar de dokter toe en ga vragen voor de jasmin pil. Ik word hier niet goed van. Ik hoop met heel me hart dat deze pil mij gaat helpen en geen andere nare bijwerking geeft!

30-11-2016 | Vrouw | 26
Acne/puistjes
Mijn bijwerkingen: Uitdroging en schifering van de huid. Toenemen van hoeveelheid/grootte bultjes. Het lijkt er op dat de bultjes eerder 'rijpen', maar de roodheid lijkt meer en lijkt zelfs langer te duren dan zonder medicijn.

01-03-2020 | Vrouw | 18
benzoylperoxide (50mg/ml)
Acne/puistjes
Ik heb dit product nu voor een maand gebrobeerd, en ik heb nog geen verandering gezien. Gelukkig waren er geen bijwerkingen.

29-12-2019 | Vrouw | 24
Acne/puistjes
Dit gebruikt voordat ik aan roacuttane begon. Mijn dekbed bleekte volledig uit, veel last van jeuk, zat met schilfers op mn gezicht. Ontevreden over de zalf

07-10-2021 | Vrouw | 22
benzoylperoxide (50mg/g)
Acne/puistjes
Op aanraden van de huisarts deze gaan gebruiken. Na 2 keer aanbrengen werd ik de volgende ochtend wakker met een rood gezicht. Nu al 3 dagen een zeer branderige huid die niet minder lijkt te worden. Ik breng 3x per dsg bepanthen aan om de jeuk en branderigheid te onderdrukken…. Als je een gevoelige huid hebt vermijd dit middel aub!

03-02-2021 | Vrouw | 18
Acne/puistjes
De acne ging weg, echter kreeg ik veel last van de bijwerkingen. Toen ik stopte, kwam alles weer terug..

07-12-2019 | Vrouw | 33
benzoylperoxide (50mg/ml)
Acne/puistjes
Benzoperoxide Kan je huid voorgoed verminken als je er mee in de zon loopt zonder factor 50 erboven op te smeren! Ik wist enkel dat het kon je kledij en kussensloop bleken... jong en ik deed ook geen research over producten zoals ik nu doe ., Ik heb witte vlekken die nooit meer verdwijen . Heel ontsierend doet je ouder lijken lelijker ., opgelet dus altijd smeren in de z[lees meer...]on je bruint heus niet minder met hoge factor dat wordt enkel maar gedacht! 🙂

30-04-2017 | Vrouw | 18
Acne/puistjes
Gebruikt tegen acné, hielp eigenlijk totaal niet. Puistjes kwamen gewoon terug, misschien zelfs iets meer.

Thyrax Duotab (869) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (593) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (554) - Antibiotica - penicillines breedspectrum