Ervaringen met Mebhydroline dragees

Hooikoorts (5 meningen)
Verkoudheid (1 mening)

Aerius (179 meningen)
Levocetirizine (168 meningen)
Cetirizine Tabletten (147 meningen)
Desloratadine (99 meningen)
Tavegil (78 meningen)

16-05-2013 | Vrouw | 61
mebhydroline
Als ik tot rust kom,dus bv zit te lezen of in bed lig dan krijg ik een branderig gevoel aan handen en voeten.Daarna zetten ze op en beginnen ze gigantisch te jeuken ik krab tot bloedens toe. dat duurt ongeveer anderhalf uur en daarna zakt het weer weg.1 mephydroline per dag en ik heb er bijna geen last meer van.Gelukkig heb ik nog wat en daarna maar experimenteren met and[lees meer...]ere medicijnen.

17-04-2013 | Vrouw | 50
mebhydroline
Het adres waar Mebhydroline te koop is nadat het in Nederland uit de markt is genomen: ...... Ook ik kan absoluut niet zonder Mebhydroline (voorheen Incidal). Ik heb van mijn zorgverzekeraar Avero Achmea een machtiging gekregen, zodat de Internationale Apotheek in Venlo het middel voor mij zou kunnen aanleveren aan mijn eigen apotheek. Helaas hebben zij geen vergun[lees meer...]ning om Mebhydroline in te voeren, dus dat feest ging niet door. Mijn apotheker gaf mij de tip om het middel als privé persoon te kopen in het buitenland. Na veel spitten op internet veel heen en weer emailen met verschillende farmaceuten in het buitenland heb ik bovenstaand bedrijf, gevestigd in Bangladesh, bereid gevonden om aan mij te leveren. Zij leveren het onder de naam Bexidal. Dit heeft exact dezelfde verbinding als Mebhydroline, dus het is echt goed. De prijs is een giller! Een doos bevat 200 tabletten van 50 mg en daar betaal je $ 30 voor, dat is omgerekend € 22 en een beetje! Ik heb afgesproken dat ik het geld overmaak naar hun rekening en zij sturen het af. De verzendkosten zijn ook $ 30 dus ik heb gewoon 8 dozen tegelijk besteld voor een heel jaar. Ik hoop dat ik met dit berichtje een hoop mensen heel erg blij heb gemaakt. Ikzelf ben in elk geval heeeeeeel blij ;-) (RED: helaas kunnen wij geen adressen van buitenlandse (online) partijen weergeven, omdat wij wettelijk gezien het gebruik van medicijnen niet mogen stimuleren en al helemaal niet als het niet via het reguliere circuit loopt... Het spijt ons ten zeerste, Medewerkers van mijnmedicijn)

07-04-2013 | Vrouw | 66
Hooikoorts
Ik kreeg toen ik 29 was last van heftige hooikoorts en kreeg Incidals voorgeschreven. Geweldig wat een verlichting. Deze werden later uit de handel genomen en kreeg diverse anderen middelen voorgeschreven, alleen die hielpen niet. Gelukkig hoorde ik van Mebhydroline en constateerde dat dat een andere naam was voor de Incidal. Ik was de hemel te rijk. Mijn beide zoons geb[lees meer...]ruiken ze ook voor de hooikoorts, evenals een vriend van mijn zoon die knettergek werd van de hooikoorts en al heel veel andere medicijnen had geslikt. Wij zijn diep ongelukkig nu de Mebhydroline uit de handel wordt genomen. Moeten we weer gaan expirimenteren met tabletten die niet werken. Economische redenen. Ja hoor ze zullen er wel niet te vet op kunnen verdienen, dus is de klant de dupe.

07-04-2013 | Vrouw | 66
Hooikoorts
Ik gebruik dit middel al vanaf mijn 29ste, ik ben nu 66. Toen heette het Incidal. Heb al vaker andere middelen gehad, maar alleen op Mebhydroline(vervanger van de Incidal) reageer ik goed. Mijn beide zoons die ook last van hooikoorst en allergieën hebben slikken dit middel ook, net zoals een vriend vanmijn jongste zoon. Die had al van alles voorgeschreven gehad en was hee[lees meer...]l blij met Mebhydroline. Ook zij balen als een stekker dat het middel uit de handel genomen wordt. Waarom eigenlijk als het voor heel veel mensen een probaat middel is. Ik snap dat niet.

13-03-2013 | Vrouw | 65
Longontsteking
Incidal (mebhydroline) gebruik ik reeds ca. 50 jaar indien nodig, en heeft mijn leven geoptimaliseerd. Ik reageer op geen enkel ander antihistaminemiddel. helaas moet ik nu vernemen dat dit middel uit de handel is. waar op de wereld kan ik het nog kopen?

05-03-2013 | Vrouw | 45
mebhydroline
Verschillende andere medicijnen geprobeerd maar telkens weer teruggekomen bij dit middel omdat het de minste bijwerkingen heeft en geweldig goed werkt.

19-06-2010 | Vrouw
Verkoudheid
Dit is het enige middel dat mij iets helpt bij mijn zeer heftige verkoudheden. Ik gebruik dan 8 dragees p.dag en daarmee vermindert het snotteren een beetje (tot aanvaardbaar niveau), zodat ik om de 15 min. moet snuiten i.p.v. elke 5 min.! Na 5 dgn. kan ik de dosis langzaam afbouwen en een paar dgn. later kan ik zonder. Dan duurt de verkoudheid daarna nog eens 1 wk. dus 2 [lees meer...]wkn. in totaal. Ik heb Mebhydrioline altijd in voorraad.