Ervaringen met Terfenadine

Allergie (3 meningen)
Hooikoorts (2 meningen)

15-02-2012 | Vrouw | 56
terfenadine
ook ik had beestjes onder mijn huis, althans zo voelt dat dan, en na inname van terfenadine namen de klachten snel af. Het is uit de apotheek gehaald om een of andere reden, wat ik niet begrijp. Waar is het nog te krijgen?

20-11-2011 | Vrouw | 49
Allergie onderhuids
ik had het gevoel dat er beestjes onder mijn huid liepen een paar keer per jaar hielp prima is nu uit de handel maar het is in duitsland nog verkrijgbaar dus ik haal het daar

21-05-2011 | Man | 73
Oedeem van Quincke
een prima medicijn, wat bij mij direct leidde tot vermindering van een opgezet gezicht, dikke tong, enz. Nu moet ik echter constateren dat dit medicijn niet meer bestaat. Een vervangend artikel blijkt ook niet direct voorhanden., Vreemd!

03-08-2009 | Man
Hooikoorts

26-04-2009 | Man

28-07-2012 | Man | 47
Hooikoorts
Ik ben lang een tevreden gebruiker geweest voor wat betreft de effectiviteit. Gelukkig werkte het over het algemeen binnen 15-20 min dus ik nam het alleen als ik ernstige klachten had en dus vrijwel nooit preventief. Op een gegeven moment kwam ik in aanraking met EFT (Emotional Freedom Techniques) en nadat ik dat op mijn allergie heb toegepast, heb ik NOOIT MEER een alle[lees meer...]rgietablet hoeven nemen.

01-02-2021 | Vrouw | 35
terfenadine (100mg)
Huisarts weigerde Pollinex injecties voor te schrijven, vond de spuiten te duur. Kreeg deze troep. Doodziek van geweest. Terug naar allergie specialist. Gewoon weer Pollinex en claritine tabletten. Huisarts kreeg straf, ha ha.

13-08-2017 | Vrouw | 71
terfenadine (60mg)
MS (multiple sclerose)
Na een hooikoortsaanval heb ik terfenadine gekregen van de huisarts. Na 3 dagen was mijn MS schupp opeens voorbij. Daarna heb ik steeds geëxperimenteerd wat het effect was als ik stopte met terfenadine. Als ik 's morgens niet had genomen, was 's middags mijn energie al heel laag. Met terfenadine ben ik nu al meer dan 30jaar bijna zonder klachten, ik loop nog steeds redel[lees meer...]ijk goed, meer dan 30 minuten, zonder stok. Toen terfenadine uit de handel ging, heeft mijn apotheker het uit Duitsland voor mij besteld. Bij Aliud pharma.