Ervaringen met Buspiron

Overspannen/burn-out (1 mening)

Bojan Nikolik (24-04-2015)

01-05-2010 | Vrouw
Depressie en ernigste angststoornissen
ik slik al jaren antidepressie pillen elke keer andere maar niets helpt slik er ook diazepam bij deze en zyprexa daar slaap ik op maar word doodsbang wakker en ben de hele dag onrustig

01-12-2009 | Man
Angstremer
er gaat wel eens een dag voorbij dat dan hept het niet

21-03-2009 | Man
Angsten
Ik had in het begin een haat/liefde verhouding met dit medicijn. Bijwerkingen waren bij mij, een beetje last van zuurbranden, werd erg nerveus en had tintelingen in mijn hoofd. Ook slecht slapen in het begin en veel dromen, daarnaast koude handen en voeten wat het inslapen ook niet bevorderde. Wat belangrijk voor mij is is dat dit middel geen enkele verslechtering van het [lees meer...]libido tot gevolg heeft, en dat is in een relatie toch ook belangrijk vind ik. Doorzetten is wel een pre met buspiron want je gelooft de eerste weken niet dat het helpt, echter ik kan nu na enkele maanden zeggen dat het echt werkt voor mijn sociale angsten. Hiervoor heb ik xanax (alprazolam) gebruikt en ik wil echt niet meer terug, dit middel heeft mijn leven veel aangenamer gemaakt. Mijn angsten zijn zo goed als weg zonder vervelende bijwerkingen, zelfs die van het begin heb ik geen enkele last meer van. Een nadeel vind ik dat dit middel niet in gereguleerde afgifte word geproduceert maar misschien komt dit nog.

26-10-2008 | Vrouw
Algemene angsstoornissen
ik gebruik 3x 10mg Buspiron per dag al zeker 5 jaar, het is een middel dat je gelijdelijk opbouwt tot het gewenste resultaat is berijkt. ik ben tot 30 mg gegaan het is geen verslavend middel zoals seresta (oxazepam). Maar ik heb wel mijn twijfels op het echt wat doet. of het heeft zo'n weinig bijwerkingen dat ik daarom niets voel. je wordt er ook niet suf van. de arts zegt[lees meer...] dat als ik het afbouw het daarna wel zal merken. en omdat ik nu goed ingesteld ben, zeg ik goed is goed en wil je niet gaan rotzooien aan je medicijnen. was ik niet goed ingesteld denk ik dat ik had geprobeerd dit middel af te bouwen, omdat ik niet weet of het wekt of niks doet.