alprazolam

Bij  AngstX

Nervositeit (3 meningen)

07-10-2015 | Vrouw | 49
alprazolam (0,5mg)
ik heb een angstoornis en ook adhd en hooggevoelig, dat wil zeggen dat ik ook alles opslorp van andere mensen, ik ben echt moegestreden van het vechten tegen mijn angststoornis, ik heb nu xanax en moet dit nemen, geen enkele antidepressivum helpt. Ook ben ik niet depressief, maar gewoon op nu. Natuurlijk voel ik me zo moe met de xanax. Nu over verslaving iedere medicijn i[lees meer...]s verslaafd, het is hoe je er mee om gaat. nu ik hoop dat die moeheid over gaat, ook vitamines erbij en uit de diepste van mijn hart hoop ik dat ik weer de oude word, voor de rest kan ik zeggen geen bijwerkingen behalve de vermoeidheid.

29-10-2012 | Vrouw | 50
alprazolam
Voor mij is deze medicatie mijn redding geweest, kwam in een grote depressie terecht met zware angstaanvallen , durfde de straat niet meer op ( en dit jaren ) totdat een arts me xanax voorschreef 3 x per dag 0,50 mg en dat is het begin geweest van mijn genezing , ik heb daardoor ook mijn fobie kunnen overwinnen . Ben niet verslaafd geraakt heb langzaam afgebouwd naar 0, 2[lees meer...]5 mg en dan steeds wat minder en is perfect gelukt . Ik gebruik het nu alleen nog als ik extra moe ben en over mijn grens ben geweest .

08-07-2020 | Man | 52
alprazolam (0,5mg)
Hallo ik ben nu 52 jaar en heb altijd akton 2 mg gebruikt . Dit medicijn maken ze niet meer dus ik had een groot probleem . Ik pak nu xanax maar mijn angst wordt precies nog erger . Ik zou nu willen beginnen met temesta maar ik durf niet zo goed . Ik zou er ook niets mee inzitten als ik er dan verslaafd aan zou worden . Als het werkt dan heb ik misschien terug wat een nor[lees meer...]maal leven . Ik zie het soms ook niet meer zitten maar mijn kleinkinderen maken me af en toe toch nog wel wat gelukkig . Ik ben blij dat ik toch niet alleen ben want jullie zullen dat wel weten mensen die nooit angst of paniek aanvallen hebben gehad die begrijpen je toch niet . Dus als ik met pilletjes beter zou worden graag ik zou graag terug een beetje willen leven .

29-03-2015 | Man | 54
alprazolam (2mg)
Uitstekend middel om je hoofd tot rust te brengen.

11-11-2019 | Vrouw | 66
angst