Ervaringen met Metronidazol

metronidazol

Bacteriële infectie (35 meningen)
Tandvleesontsteking (20 meningen)
Kaakontsteking (6 meningen)
Infectie (wond) (3 meningen)
Bacteriële parotitis (3 meningen)
Blaasontsteking (2 meningen)
Ontsteking (mond) (2 meningen)
Maagzweer (1 mening)

18-10-2021 | Vrouw | 19
Darmontsteking
Heb deze antibiotica voorgeschreven gekregen van MDL arts. Ben al een hele tijd ziek, maar dit maakt het niet beter. Nu op dag 4. Vanmorgen gebraakt. Verder heel erg vermoeid en energieloos, kan niet veel doen en heb hoofdpijn en buikkramp. Hoop dat de kuur wel aanslaat en dat het niet voor niks is geweest straks.

08-06-2020 | Vrouw | 36
metronidazol (250mg)
Darmontsteking
Mijn ervaring met metronidazol is vreselijk. Nooit ga ik meer deze troep nemen. Zoveel bijwerkingen niet normaal ,ik lig de hele dag op bed kan niet eens functioneren . Nu sinds de 3e dag van de medicatie koorts in de avond . Ik heb een parasiet in de darmen . Ik moet tot woensdag dit nemen ,ik probeer het door te zetten maar this is hell wie ervaart dit ook zo ?

02-11-2017 | Vrouw | 57
Darmontsteking
Heftige darmontsteking waterdun zwarte ontlasting, kolieken, doodziek. Nu, na 2 dagen al een ongelofelijk verschil! Dit is idd een paardenmiddel, maar het ongedierte in m'n darmen wordt uitgeroeid! Een vreselijke bacteriéle infectie. Het werkt!

24-10-2017 | Vrouw | 46
Darmontsteking
Deze medicatie door specialist voorgeschreven gekregen vanwege darmparasiet Dientamoeba Fragilis en jarenlange darmklachten die alleen maar toenamen. Ooit is aangegeven dat mijn klachten veroorzaakt werden door een spastische darm (tegenwoordig PDS genoemd). Vanwege de negatieve ervaringen met deze medicatie en het feit dat het medicijn niet bij iedereen het gewenste effec[lees meer...]t heeft, was ik erg huiverig om te starten met de kuur. Mede op advies van apotheker géén alcohol genomen voor/tijdens/na kuur. Bijwerkingen vond ik echt minimaal en absoluut te verwaarlozen. Ik had 1 doel met deze kuur en dat was het elimineren van de parasiet. Bijna 3 weken geleden was kuur afgelopen en sindsdien ben ik verlost van mijn klachten, ik weet niet wat mijn overkomt en ben er gelukkig mee! Liever 10 dagen niet 100% fit dan mijn leven lang met een ongewenste parasiet in mijn darmen lopen met alle klachten van dien. Mensen, laat u niet altijd leiden en in nadelige zin beïnvloeden door wat u op het internet leest.

13-08-2017 | Vrouw | 58
Darmontsteking
Vreselijk medicijn. Veel last van de bijwerkingen: misselijk, hoofdpijn, vieze smaak in de mond, vermoeid en haaruitval. Helaas voor de tweede keer voorgeschreven gekregen, omdat ik na de eerste kuur van 10 dagen na een paar dagen weer ziek werd. Medicijn had dus de eerste keer niet voldoende geholpen. Voorgeschreven voor darmparasiet. Dit medicijn wens ik, na deze kuur i[lees meer...]s gedaan, nooit meer in te nemen.

07-08-2017 | Vrouw | 37
Darmontsteking
Vanwege een darmparadiet (dientamoebe-fragilis) deze troep voorgeschreven gekregen vd huisarts. 3x daags 750 mg, 10 dagen lang. Dit is dag 4, maar of ik het afmaak weet ik niet. Ben erg moe, geen energie. Daarnaast hoofdpijn, duizelig, misselijk en mn hoofd er niet bij kunnen houden. Ontzettend suf. Bah ben er nog nooit zo ziek van geweest.

08-05-2020 | Man | 20
metronidazol (250mg)
Darmontsteking
Het is nu dag 4, en ik voel me helemaal niet goed. Geen eetlust, super misselijk en enorm moe. Heb ook bijna geen kracht in mijn armen. Ik heb normaal helemaal niet zo veel last van bijwerkingen van medicijnen, maar bij dit medicijn wel. Niet fijn. Ik ga overleggen of ik iets anders kan krijgen want dit is niet fijn. Zelf ben ik nog niet klaar met de kuur. Maar er wordt ge[lees meer...]lukkig gezegd dat wanneer de kuur klaar is, de klachten snel afnemen. Dus we gaan het zien