Ervaringen met Broxil

Bronchitis (2 meningen)
Middenoorontsteking (1 mening)

14-02-2013 | Vrouw | 18
Infectie (wond)
Ik heb een infectie aan de voet en beginnende bloedvergiftiging dus maar even naar de huisarts geweest die schrok enorm en heeft mij direct Broxil 500 mg voorgeschreven waarvan ik 4 maal per dag 10 dagen lang moest innemen. Tot nu toe zijn bij mij de bijwerkingen plotseling opkomende misselijkheid, dromerigheid, moeheid en lichte koorts. Maar de kuur slaat snel aan. dus ik[lees meer...] ben zeer te vreden over dit medicijn

03-08-2013 | Vrouw | 49
Infectie (wond)
Broxil gekregen na heftige reactie van insecten beet in buitenland, na dikke week was been warm en been deed pijn, bezoek aan huisarts, constatering wondroos met infectie in been, ben erg moe, misselijk en duizelig v an het medicijn, geen eetlust...maar roodheid en pijn gaan weg moet nog 5 dagen slikken, hopen dat ht niet terug komt. Verder goed tevreden, een nadeel op nu[lees meer...]chtere maag s ochtends de eerste innemen her wordt ik erg misselijk van a ong. Kwartier na inname.

26-06-2013 | Vrouw | 54
Infectie (wond)
De infectie was zo ernstig dat er ook een lymfevat infectie bijkwam. Een kronkelende 5 cm brede rode streep liep tot aan m'n elleboog. Een week aan het infuus in het ziekenhuis gelegen met de penicilline broxil. Nu nog een week capsules broxil slikken. Dan verder herstellen. De vinger is zeer opgezwollen geweest en vol blaren. De huid moet compleet herstellen. De eerste dr[lees meer...]ie dagen was het erg spannend of m'n ving wel behouden kon blijven. En dat door mij te prikken aan de doorn van een roos uit een boeket bloemen. Veel onhoudbare pijn en angst gehad. Door het gebruik van broxil heb ik mijn vinger nog!! Er zijn wel wat bijwerkingen zoals moe en suffig en weinig eetlust maar die neem ik voor lief. Ben gelijk begonnen met het gebruiken van pro bionica om de schade die antibiotica teweeg brengt aan de darmflora zo snel mogelijk weer gezond te krijgen.

18-06-2022 | Vrouw | 63
feneticilline (500)
Infectie (wond)
pijnlijke mond, lippen en tong. gevoelloze tong en hele vieze smaak in mijn mond