Ervaringen met Trimethoprim

trimethoprim

Urineweginfectie (5 meningen)

14-12-2014 | Vrouw | 66
Blaasontsteking
ik vind het een vreselijk medicijn, ik heb ook veel antitbiotica gehad, dit is echt naar

01-05-2016 | Vrouw | 67
Blaasontsteking
Netelroos over heel het lichaam, huisartsen nog nooit gezien! Mijn lichaam net een landkaart. Zeer kleine tot reusachtige vlekken op gans het rugoppervlak, benen tot aan de enkels verspreide vlekken ineen vloeiend op armen idem! Antihistaminicum Desloratadine 5 Mg ....en Bepanthén tegen de jeuk 2 dagen zonder resultaat integendeel. 3e dag opstart Medrol 4mg 1x / dag uitsl[lees meer...]ag nog erger! 's Nachts HA van wacht huisbezoek (jeuk niet te houden) Medrol opvoeren naar 8 mg gedurende 2 dagen, nog steeds redelijk last van jeuk, uitslag begint nu naar het einde van de 5e dag minder rood te worden en jeuk iets afgenomen. Morgen 6e dag terug controle bij HA. Wat een ellende! Blaasontsteking genezen, is het enige positieve wat ik hier kan vermelden ! Nog een tip ...huidcreme of welke zalf dan ook werkt niet bij een allergische reactie van binnenuit! HA 1 voorgeschreven, HA 2 wachtdokter... spreekt dit tegen! Bijna ten einde raad!!! HA 1 Medrol opgestart met te lage dosis vandaar de opstoot tijdens de volgende 12 u! Hopelijk morgen niet naar 16 Mg! Schrik van! Enfin de huiduitslag over het ganse lichaam was (is) om schrik van te hebben!

02-03-2021 | Vrouw | 70
Blaasontsteking
Deze medicijnen gebruik ik bij een blaasontsteking. Furabid absoluut niet i.v.m. uitslag.

15-12-2022 | Vrouw | 72
Blaasontsteking
Het middel werkt goed maar de jeuk is na een week nog aanwezig.

09-12-2022 | Vrouw | 72
Blaasontsteking
Ik heb altijd problemen met medicijnen nu ook weer ik heb zo'n vreselijke jeuk met bulten iedere keer op een andere plek ! maar vanavond de laatste pil en nu maar hopen dat het snel over is.

16-09-2020 | Vrouw | 76
Blaasontsteking
Veelvuldig blaasontsteking in 2018. Daarna 2 jaar geen KRAAN WATER meer gedronken, maar bronwater ( Bar le Duc) en Geen blaasontsteking meer gehad die twee jaar. Nu helaas weer de derde keer. Tot op heden antibiotica nitrofurantoïne 4x d 50 mg voor 7 dagen. Nu heftige bijwerkingen van nitro. Misselijk, braken, hoofdpijn en algeheel onwelkome gevoel. In overleg huisarts[lees meer...] gisteren overgegaan naar trimethoprim 7 dagen 1x d van 300 gram. Hoop dat ik daar goed op ga reageren.

18-05-2021 | Vrouw | 77
Blaasontsteking
Dit middel 3 dagen voor het slapengaan gebruikt. Werd gelijk misselijk en kreeg hoofdpijn en voelde me heel erg ziek. Heb 3 dagen en nachten op bed gelegen en overgegeven en nog is de blaasontsteking niet over. Snel maar weer naar de dokter.

04-09-2020 | Vrouw | 81
trimethoprim (100mg)
Blaasontsteking
Loop al 2 maanden met blaasontsteking. 6 keer antibiotica gehad maar kwam steeds terug. Nu dit medicijn gekregen voor een half jaar als onderhoudskuur. Heb veel last van de bijwerkingen. Over drie dagen naar de uroloog