Ervaringen met Doxycycline

doxycyline

Bij  ChlamydiaX

Acne/puistjes (62 meningen)
Ziekte van Lyme (39 meningen)
Longontsteking (27 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (25 meningen)
Bronchitis (17 meningen)
Keelontsteking (11 meningen)
Bijholteontsteking (9 meningen)
Luchtweginfectie (6 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (5 meningen)
Rosacea (5 meningen)
Oorontsteking (3 meningen)
Bacteriële infectie (3 meningen)
Blaasontsteking (2 meningen)
Folliculitis (1 mening)
Cystische fibrose (0 meningen)
Nierbekkenontsteking (0 meningen)
Prostaatontsteking (0 meningen)

05-09-2023 | Vrouw | 27
Chlamydia
Ik was 3 weeken .. gewacht om te innemen ! Vanwege wat ik heb hier gelezen .. ik was zo stom !! . Moest gelijk innemen en niet lezen ervaringen op deze pagina .. pfff .. ik heb totaal geen bijwerkingen. Geen buikpijn niks ! . Zeker is antibiotica niet altijd leuk om te innemen .. maar deze is goed . Geen bijwerkingen totaal 0 ! Ik zweer. Dus lees maar hier niks gewoon i[lees meer...]nnemen hooppaaa. Nu allen wachte tot bacterie is weg . Volgende keer vergeet ik geen condoom .

31-08-2023 | Vrouw | 27

04-02-2023 | Vrouw | 35
Chlamydia
Ik wil toch even een tegenbericht geven. Ik werd nogal angstig nadat ik hier de ervaringen las van dit medicijn. Ik ben het met tegenzin gaan innemen. Maar goh, het valt reuze mee. Ik ben er net mee begonnen (2 pillen ingenomen), dus weet nog niet of het effectief is. Maar van de bijwerkingen heb ik totaal geen last! Dus geen misselijkheid, diarree, hartkloppingen, etcet[lees meer...]era. Over de bijwerkingen op langere termijn kan ik dus nog niks zeggen.

10-09-2022 | Vrouw | 22
Chlamydia
7 dagen 2 keer per dag geslikt. Helemaal geen bijwerkingen gehad.

26-05-2021 | Vrouw | 20
Chlamydia
Voordat ik begon met deze kuur van 7 dagen, heb ik eerst de ervaringen gelezen die mensen op deze site hebben geplaatst. Hierdoor zag ik op tegen het gebruik van dit medicijn. Uiteindelijk heb ik 1x hoofdpijn gehad en was ik 1 dag erg misselijk toen ik het tablet zonder eten had ingenomen. Dit viel dus erg mee. Hetgene wat ik als een vervelendere bijwerking heb ervaren, wa[lees meer...]ren de nachtmerries. Ik heb van de 6 nachten 5 nachten enorm raar gedroomd. Al met al is het me allemaal toch meegevallen.

20-02-2021 | Vrouw | 25
Chlamydia
Heb Doxycycline gekregen nadat ik een resistentie had voor Athromycine. De bijwerkingen heb ik bijna geen last van gehad. Ik moest het tablet oplossen in water, in de ochtend en de avond. Als ik wat bij at, werd ik ook niet misselijk. Heb maar 1x hoofdpijn gekregen, maar met paracetamol was dat ook na een uurtje weg. Al met al geen bijwerkingen. De symptomen duurde ech[lees meer...]ter wat langer, waardoor ik een beetje in de stress raakte. Moest tot 3-4 dagen nadat ik het laatste tablet op had, nog steeds heel vaak kleine beetjes plassen. De buikpijn was er nog steeds en afscheiding was sporadisch nog steeds heel/groen. Kan nu zeggen dat 6 dagen na het stoppen de symptomen weg zijn. Alleen soms nog wat buikpijn alsof je ongesteld moet worden, maar schijnt dat dat binnen een paar weken ook weg zal gaan. Schrik er dus niet van als je symptomen wat langer aanhouden. Over twee weken opnieuw een test of alles ook daadwerkelijk Opgeklaard is.

01-05-2020 | Vrouw | 20
Chlamydia
Ik had hiervoor een behandeling van azitromycine die niet werkte. Uiteindelijk na een paar weken deze behandeling gekregen voor 7 dagen. Ik was best nerveus door de verhalen hier. Ik werd steeds na de inname misselijk, maar heb wel steeds aan de dosering gehouden. Kreeg ook in de loop van de week huidirritatie en hoofdpijn ‘s avonds. Best nare bijwerkingen, maar alles om e[lees meer...]rvan af te komen..

02-09-2019 | Vrouw | 19
Chlamydia
Ik heb deze antibiotica moeten slikken voor het behandelen van een soa. Ik moest hem 7 dagen lang 2 x per dag slikken. Ik was erg bang geworden na het lezen van alle ervaringen hier. Maar ik heb helemaal geen bijwerkingen ondervonden! Na 3 dagen waren mijn klachten van de soa verdwenen. Ik laat me binnenkort weer testen of het ook daadwerkelijk weg is. Maar de antibiotica [lees meer...]heeft helemaal geen klachten gegeven.

16-08-2019 | Vrouw | 40
Chlamydia
1 Pilletje genomen en voor mij was het echt de hel helaas. Duizelig als geen 1, zware felle hartkloppingen, alsof ik van mezelf zou gaan. Zware hoofdpijn. Oorsuizen. En maagpijn alsof er een naald voortdurend in mijn maag stak en zelfde stekende pijn aan slokdarm. Een huid die aanvoelde alsof ik zwaar verbrand was van de zon zelfs nu nog na het nemen van die ene pil eergis[lees meer...]terenavond. Ondanks dat ik het normaal moet nemen omdat de Chlamydia Pneumoniae en Mycoplasma Pneumoniae niet weg ging met Claritromycine en ik Azytromicine niet kon verdragen moet ik deze echt nemen want er zijn al symptomen van Atherosclerose ea door de Chlamydia Pneumoniae. Ik heb nu nog steeds ontzettend ondraaglijke rugpijn na die ene pil Doxycicicline. Ik neem het nooit meer ook al betekend het mijn einde. Dit nooit meer. Ik snap niet dat mensen die maanden kunnen nemen en ik niet 1 pil aankan. Ben ik dan zo zwak ?

16-01-2019 | Vrouw | 24
Chlamydia
Na veel reviews te hebben gelezen met tegenzin gestart met Doxycycline. Ik bereidde me voor op hartkloppingen, misselijkheid en diarree. Normaal schrijf ik nooit reviews maar omdat ik vooraf ook zelf reviews had gelezen en ik mensen gerust wil stellen deel ik toch mijn verhaal. Na de eerste dag kreeg ik lichte hoofdpijn. Na 4 tabletten (de avond van de 2e dag van de kuu[lees meer...]r) kreeg ik in bed last van enorme spierpijn in mijn polsen, kreeg ik het gevoel dat mijn keel verdikt was, kreeg ik lichte druk op mijn borst en begon in te trillen. Nu ben ik zelf wat paniekerig aangelegd dus het kan zijn dat ik mijn eigen bijwerkingen lichamelijk versterkte. Na een uur zakte het weg en heb ik kunnen slapen. Met tegenzin op dag 3 weer de tabletten genomen. Nergens meer last van gehad. Gisteren de kuur af gemaakt, vandaag wel opnieuw hoofdpijn maar achteraf (naast die ene avond) is het me heel erg meegevallen!

19-06-2017 | Vrouw | 27
Chlamydia
Eerste dag van gebruik heb ik de hele dag op het toilet gezeten en had ik heel veel spierpijn. Na die dag was het ook over en heb ik nergens last van gehad. Pilletje moet opgelost worden in water, smaakt een beetje bitter maar niet vies of overheersend. Wel aan te raden om het tijdens of direct na het eten in te nemen, i.v.m. misselijkheid.

24-10-2021 | Man | 22
Chlamydia
Helaas is de chlamydia niet verholpen met Azitromycine. Zo is dit keer dus Doxycycline voorgeschreven. Vreselijk, om het in één woord te omschrijven: Ik heb last van misselijkheid (inname na eten), brandende ogen, lichte hoofdpijn maar het vervelendste van alles: opgezwollen neusholtes. Ik heb écht het gevoel dat ik ziek ben. Die condoom vergeet ik de volgende keer niet...

18-01-2020 | Man | 25
Chlamydia
Wat een onzin wordt er op dit onderwerp gepost zeg. Ik slik de antibiotica twee keer per dag, s’ochtends en s’avonds bij het eten en ik heb nergens last van. Ik heb van tevoren hier de ervaringen gelezen, maar niets daarvan was waar bij mij. De behandeling was goed.