Ervaringen met Doxycycline

mening

Doxycycline

doxycyline

Acne/puistjes (62 meningen)
Ziekte van Lyme (39 meningen)
Longontsteking (27 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (25 meningen)
Bronchitis (18 meningen)
Chlamydia (13 meningen)
Keelontsteking (11 meningen)
Bijholteontsteking (10 meningen)
Luchtweginfectie (6 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (5 meningen)
Rosacea (5 meningen)
Oorontsteking (3 meningen)
Bacteriële infectie (3 meningen)
Blaasontsteking (2 meningen)
Folliculitis (1 mening)
Cystische fibrose (0 meningen)
Nierbekkenontsteking (0 meningen)
Prostaatontsteking (0 meningen)

Doxycycline

02-06-2014 | Man | 31
doxycyline
MS (multiple sclerose)
In het jaar 2007 in december had ik last van buikklachten, omdat ik veel moest ontlasten had ik een afspraak gemaakt met mijn huisarts en het medicijn antibiotica DOXYCYCLINE 100mg, 1 maal daags 1 tablet voorgeschreven. Dit antibiotica was voorgeschreven voor een week en ik kreeg al binnen 3 dagen erg veel last van de bijwerkingen en ben direct gestopt en de huisarts [lees meer...]op de hoogte gesteld over de ernstige bijwerkingen en dat ik er gestopt was, ik was op de derde dag dat ik het antibiotica ingenomen had naar het werk en ben zo snel mogelijk weer naar huis gestuurd. Later op de dag werd ik heel ziek door de bijwerkingen als braken, duizelig zijn, wazig en dubbelzien, omdat het kerst was kon ik niet een afspraak maken met de huisarts. Oud en nieuw 2008 lag ik plat in bed in de woonkamer, want ik kon niet meer opstaan en het vieren, bewegen met mijn hoofd werd ik duizelig, wazig en dubbelziend en moest steeds braken, ookal had ik niets gegeten en gedronken. Oud en nieuw was voorbij en ik kon er niet langer meer wachten en had mijn broertje gevraagd om de ambulance te bellen. Aangekomen op het eerste hulp van het VU medisch centrum Amsterdam heb ik urenlang op het eerste hulp gelegen omdat ze niet wisten wat er aan de hand was en ik met al die klachten en bijwerkingen van het Antibiotica. Uiteindelijk opgenomen, eerst een week op de interne geneeskunde en daarna overgeplaatst naar de afdeling neurologie, er is veel bloed afgenomen en onderzoeken gedaan, daarna MRI en een ruggenmergpunctie, na een week kreeg ik de diagnose MS Multiple Sclerose waar ik nu de dag nog steeds mee leef, terwijl ik voor december 2007 gezond was en helemaal geen klachten of ziektes had. Vanavond met een goede vriendin lang over gesproken en vertelde mij dat het antibiotica Doxycycline 100mg met de hoogste dosis wat ik in december 2007 had ingenomen aanleiding is geweest, de oorzaak is voor Multiple Sclerose. Graag hoor ik van jullie de reacties , ervaringen en wat ik eraan kan doen, zowel medisch als juridisch. Met vriendelijke groet,