nitrofurantoine

Fosfomycine (4 meningen)
Xcyst (1 mening)

28-11-2020 | Vrouw | 39
Urineweginfectie
Na dagen hoge koorts en zelfs bezoek seh waar ze urine controleerde, troffen ze niets aan. Eigen huisarts laten controleren, ook niets. Toevallig moest ik voor een second opinion in een ander ziekenhuis zijn waar ze ook alles controleerde, bloed, urine, echo van alle organen. De arts belde in de avond dat er wel een infectie was gevonden en schreef deze kuur voor 5 dagen v[lees meer...]oor. De eerste capsule na het avondeten genomen. In de ochtend na ontbijt met yoghurt zoals voorgeschreven, toen heel erg duizelig geworden. De dagen erna geen last meer van gehad. Op de helft van de kuur begon de heftige pijn in mijn rechterflank minder te worden, de koorts ging weg en ik voel mij nu aanzienlijk beter. De kuur heeft bijwerkingen maar die staan bij mij absoluut niet in verhouding tot de klachten waarvoor ik het heb gekregen. Heel tevreden!

27-10-2020 | Man | 55
Urineweginfectie

21-10-2020 | Vrouw | 42
Blaasontsteking
Na eerst 3 andere AB kuren voorgeschreven te hebben gekregen die niet voldoende hielpen en/of ernstige bijwerkingen gaven uiteindelijk Furabidcapsules met gereguleerde afgifte voorgeschreven gekregen. Capsules zijn gemakkelijk in te nemen met wat yoghurt en hier krijg ik gelukkig geen vervelende bijwerkingen van. Blaasontsteking is nu bijna over (dag 7 van kuur voor 10 dg[lees meer...]n). Ik wil voortaan niets anders meer!

02-09-2020 | Vrouw | 31

31-07-2020 | Vrouw | 56
Niet / weinig plassen
Ivm het totaal niet kunnen plassen, pijn in onderbuik en onderrug, is door de HA Furabid voorgeschreven. Werkte snel, geen enkele bijwerking gehad.

26-04-2020 | Vrouw | 49
Blaasontsteking
Furabid helpt al enkele uurtjes na de inname van de eerste capsule, ik ben dan meteen van mijn vervelende klachten af, geen urine-aandrang meer, geen buikpijn meer. Heb al sinds mijn 15 e levensjaar last van steeds terugkerende blaasontsteking, bij uroloog hiervoor onderzocht, uitslag: honeymoon-cystitis, dus blijf hier last van houden.. Gaat vaak een paar maanden goed en [lees meer...]dan is het weer raak na een keer seks te hebben gehad, heel erg vervelend...

15-12-2019 | Vrouw | 76
Blaasontsteking
Na 10 dagen 2 ltr.water en dagelijks 2tabletten D-Mannose Cranberry geslikt te hebben,bleef mijn urine troebel.Urine gebracht bij huisarts en de uitslag was :blaasontsteking.Een kuur van 2 maal daags Furabid capsules hielpen meteen,nergens last van gehad.

16-11-2019 | Vrouw | 61
Blaasontsteking
Voor blaasontsteking gekregen. Geen last meer. Maar voel me zeer belabberd. Ernstige maagklachten. Dacht ook aan mijn hart. Moe. Nergens zin in. Geen eetlust. Pijn in de benen.

01-08-2019 | Vrouw | 23
Blaasontsteking
Eerst monuril gehad tegen mijn blaasontsteking, maar dit heeft niks geholpen. Nog ongeveer drie weken met een blaasontsteking rondgelopen en 4 keer urine moeten inleveren bij de dokter voordat de blaasontsteking werd 'gevonden'. Uiteindelijk Furabid gehad, alles weg en eigenlijk geen last van bijwerkingen gehad.

31-07-2019 | Vrouw | 29
Blaasontsteking
Er zullen vast mensen zijn waar deze goed bij aanslaat, maar vraag me af bij hoeveel, want lees zoveel negatieve ervaringen. Ik raad het ook niet aan, maarja ging natuurlijk pas googlen toen ik dacht is dit normaal. Hoofdpijn werd echt heftig, voelde me steeds slechter worden en kreeg meer buikpijn en hartkloppingen. Toen heb ik het niet meer genomen en de huisarts gebeld[lees meer...] de volgende ochtend en nu iets anders gekregen.

31-05-2019 | Vrouw | 42
Blaasontsteking
Na een aantal reviews gelezen te hebben, begon ik met enige vrees aan de kuur. Vond het ideaal om het maar twee keer per dag in te nemen. Capsules slikken gemakkelijk door. Heb geen enkele bijwerking gehad, en dat terwijl ik toch behoorlijk gevoelig ben. Effect merkte ik na vierde dag inname.

26-04-2019 | Vrouw | 36
Blaasontsteking
Beginnende blaasontsteking, via Huisart dit gekregen, klachten gingen na een dag weg. Beetje misselijk en moe maar verder klachten verdwenen.

04-01-2019 | Man | 80
nitrofurantoine (100mg)
na verschillende antibiotica hielp dit eindelijk fantastisch

27-09-2018 | Vrouw | 27
Blaasontsteking
Was binnen de kortste keren van mijn blaasontsteking af.

18-08-2018 | Vrouw | 20
Blaasontsteking
Al jaren gekweld door die nare blaasontstekingen. Vele medicijnen voorgeschreven gekregen, maar nadat de symptomen voor een korte tijd uitbleven, kwam de blaasontsteking altijd weer terug. Ongeveer alles wel geprobeerd, inclusief alternatieve geneeskunde zonder resultaat. Ik merk bij deze antibiotica gelukkig verbetering. Van twee keer per maand een blaasontsteking naar ee[lees meer...]n keer in de vier maanden is een hele vooruitgang. Het medicijn is makkelijk in te nemen en de kuur duurt maar 2 maal daags 5 dagen lang. Na het innemen van de eerste capsule voel ik al snel verlichting. Bijwerkingen zijn licht aanwezig in de vorm van misselijkheid, maar is niets vergeleken met de pijn van een blaasontsteking. Nu reageert elk lichaam hier natuurlijk wel anders op.

09-08-2018 | Vrouw | 67
Blaasontsteking
Een prima antibiotica tegen mijn blaasontsteking! Ik neem de eerste capsule al als ik in de auto stap bij de dokter vandaag en de 2e capsule voor de nacht. Daarna is het bloed al uit de urine en neem dan elke 6 dagen erna 1 's morgens en 1 's avonds. Ik heb hele goede ervaringen met dit medicijn!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (509) - Antibiotica - penicillines breedspectrum