salmeterol/fluticason

Trimbow (26 meningen)

31-03-2019 | Vrouw | 47
salmeterol/fluticason (50/500ug/do)
Bronchitis
Altijd seratide gehad zonder problemen en nu met de nieuwe regelingen moest ik maar aan de airflusal. Per 3 jaar heb ik 1 pompje nodig, zo goed kon ik me met seratide redden. Dit fake product moet uit de handel gehaald worden dit maakt mensen echt ziek,. Ik heb er al veel over gehoord. SCHANDE!!! Betalen wij zoveel zorgverzekering om troep mee te krijgen? Bizar.

27-07-2018 | Man | 71
salmeterol/fluticason (25/250ug/do)
Bronchitis
Na ruim 8 jaar gebruik van Seretide 25/250, kreeg ik van de apotheek Airflusal25/250. Binnen enkele dagen liep ik vol met slijm en kreeg ik het benauwd. Omdat we op vakantie gingen ben ik een paar dagen voor vertrek geswitcht. Na enkele dagen kreeg ik het benauwd en hoestte veel slijm op. In het volgende weekend moesten we tuis zijn en het ik het restant van Seretide uit[lees meer...] de vuilnisbak gevist en 2 x geinjhaleerd. Binnen enkele uren kreeg ik weer ruim lucht. De poli gebeld en m'n verhaal gedaan. De specialist schreef direct een recept met Seretide voor, waarmee ik zeer content was en nog ben.

27-07-2018 | Man | 71
salmeterol/fluticason (25/50ug/do)
Bronchitis
Na ruim acht jaar tevreden gebruik van het originele middel Seretide 25/250, kreeg ik van de apotheek een vervangend middel: AirFlusal 25/250. (Volgens de specialist, voor de aandoening Bronchiolitis.) Na enkel dagen kreeg ik veel meer sputum/slijm in de longen. In de flacon Seretide zaten nog 8 doses, maar vanwege vakantie ben ik een nieuwe flacon, nu AirFlusal, gaan g[lees meer...]ebruiken, 2 dagen daarna "liep ik vol". Omdat ik na een paar dagen naar huis moest, heb ik in de vuilnisbak de oude flacon Seretide opgezocht en direct 2x geinhaleerd. Binnen enkee uren kreeg ik weer "lucht". De longpoli gebeld en verslag gedaan. De specialist schreef een nieuw recept met Seretide uit en na gebruik was ik weer schoon als tevoren. In de afgelopen 8 jaren heb ik ook wel perioden overgeslagen, of 1 x per dag 2 inhalaties gedaan, In die periodes heb ik het nooit zo benauwd gehad als in die paar dagen met Air Flusal.

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (532) - Antibiotica - penicillines breedspectrum