Astma (50 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Benauwdheid (1 mening)

17-06-2011 | Man | 12
Astma
ik heb het gevoel dat het medicijn niet altijd werkt heel soms vergeet ik het een keer en voel dan niets anders. is er iemand die hetzelfde gevoel heeft

24-05-2011 | Vrouw | 62
fluticason
ik gebruik nu 5 jaar flixotide en heb het laatste half jaar een hese schorre stem en ben benieuwd of dat van de flixotide komt. D e huisarts zegt van niet. Heeft iemand ervaring met dit probleem?

26-04-2011 | Vrouw | 58
Astmatische bronchitis
Sinds ik dit medicijn gebruik, ik had alleen ventolin, heb ik veel meer bronchtis gehad dan normaal. Ook vaak onaangenaam prikkelend en drukkend gevoel op de borst.Zijn er meer mensen met dit probleem?

26-03-2011 | Vrouw | 46
Astma-bronichiale
Heel tevreden. Minder moe. Meer uithoudingsvermogen. Ik slaap 's nachts veel beter. Geen gevoel meer alsof er een steen op mijn longen ligt waardoor ik het liefste weer slaap. Een verademing sinds mijn 36ste levensjaar. Pas op mijn 36ste is de astma-bronchiale ontdekt, wat achteraf al jaren aanwezig bleek te zijn. Altijd moe geweest met de rest van bovenstaande klachten. N[lees meer...]u al 10 jaar een tevreden gebruikster. Ik rook niet, heb nooit gerookt, en zal nooit gaan roken. Dit is puur een erfelijkheid wat al aanwezig was bij mijn voorouders en hun broers/zusters.

27-02-2011 | Vrouw | 53
Longonsteking tegengaan

31-01-2011 | Vrouw | 51
Astmatische bronchitis
voel ook net zoals de vorige gebruiker een vage druk op de borst( vrij hoog)( Net op er iemand je tegen wil houden) ook een soort opgejaagd gevoel. Onprettig dus. Kreeg de vorige periode dat ik het gebruikte zeer ernstige huiduitslag met enorme ondraaglijke jeuk.Had weer klachten, tot op heden ( 4 weken gebruik) nog geen last van.

23-01-2011 | Vrouw | 79
COPD
geen mening

06-01-2011 | Vrouw | 66
Copd
krijg een vreemd soort kramp op de rug-borst en kaken.In het begin dacht ik iets aan het hart te hebben.Maar na een paar dagen flixotide te hebben laten staan waren de klachten ook verdwenen.

04-01-2011 | Man | 58
Copd
Sinds ik flixotide gebruik heb ik erg veel last van heesheid en problemen met mijn stem. Ook heb ik sterk de indruk dat het middel mijn smaak heeft veranderd. Eten proeft anders. Ik gebruikte 2 x daags 1 inhalatie. Ik ben na 2 maanden overgegaan, naar 1 x daags. Daardoor is de heesheid vrijwel verdwenen en is mijn smaak terug. Na elke inhalatie spoelde ik mijn mond met wa[lees meer...]ter, at ik iets, of poetste mijn tanden. De heesheid bleef.

02-10-2010 | Man
Astma
Ik heb dit medicijn voor meerdere jaren gebruikt. In combinatie met een Ventolin. Mijn ervaring is dat het medicijn wel werkt. Alleen haalt het de oorzaak van mijn klachten niet weg. Wat de oorzaak van mijn klachten wel weg haalde. Was de inname van zuivel producten. Op het moment dat ik daarmee gestopt ben, verdwenen al mijn klachten. Ben inmiddels meer dan drie jaar gest[lees meer...]opt met medicijnen. Nooit meer klachten gehad. Ik dacht dat jullie dit ook even moesten weten. Voor alle ziekten en aandoeningen, is voeding de oorzaak.

23-09-2010 | Vrouw
Astmatische reactie op verkoudheid
Ik heb dit medicijn voorgeschreven gekregen voor mijn zoontje van bijna 2. Probleem is alleen dat hij nu 's nachts volledig in paniek wakker wordt (meerdere keren). Heeft iemand deze ervaringen ook ?

22-09-2010 | Vrouw
Astma
Ik persoonlijk vind dit geen fijn middel ik ben ook over gestapt

25-07-2010 | Man
fluticason
Chronische luchtwegontsteking met veel hoesten en slijm

16-06-2010 | Man
Longproblemen, lichte astma
Ik heb met flixotide dezelfde problemen als ik ook heb gehad met flixonase (behandeling neuspoliepen), nl, na zeer korte tijd een gevoel van een forse keelontsteking, slijmvliesproblemen in keel, neus en luchtweg, hoesten en steeds moeilijker kunnen ademen (piepen)

14-06-2010 | Man

31-05-2010 | Vrouw
Astma
Persoonlijk vind ik het geen fijn middel. Ik heb het idee dat mijn tanden er van afbrokkelen. ondanks dat ik wel geod spoel