Ervaringen met Xolair

Spiriva (159 meningen)
Singulair (69 meningen)
Montelukast (29 meningen)
Atrovent (19 meningen)
Lomudal Inhalatiepoeder (12 meningen)

06-09-2011 | Vrouw | 15
Astma
ik heb xolaire nu 4 maanden en ik krijg elke maand 4 prikjes, maar ik merk helemaal geen verschil, behalve dat ik me continu grieperig voel en bepaalde dagen last heb van hevige hoofdpijn. zot er over na te denken om te stoppen. ik ga wel weer gewoon naar het nad! veel gezonder en veel effectiefer. natuurlijk kan ik begrijpen dat dit medicijn bij andere mensen wel wee[lees meer...]r werkt :)

05-07-2011 | Vrouw | 30
Astma
Sinds nov 2010 krijg ik 1x per 2 weken 4 injecties. Ik moet dan voor de tijd bloedprikken en wordt mijn longfunctie bekeken. Het enige nadeel is dat ik een half uur heen en een half uur terug moet rijden, maar verder ben ik erg tevreden over dit (wonder!) medicijn! Mijn astma klachten zijn sterk verminderd en ik heb geen last van bijwerkingen. Ik krijg de injecties in mijn[lees meer...] bovenarm en ze zijn wel erg gevoelig. Maar ik kan in mijn dagelijkse leven nu veel meer dan een jaar geleden! Nu ben ik nog wel op zoek naar een aantal reacties van vrouwen die de Xolair hebben gebruikt in de zwangerschap. Mijn LA geeft aan dat ik niet meer zonder de Xolair kan en het advies is dat ik beter met Xolair zwanger kan zijn dan zonder. Benauwd zijn is ook erg slecht voor de baby. Helaas kan ik erg weinig vinden. Dus mochten er vrouwen met ervaringen zijn, ik ben erg blij met een reactie!

27-06-2011 | Vrouw | 29
Allergisch astma
Ik heb nu de eerste colair behandeling gehad. In het ziekenhuis vile het allemaal wel mee. Buiten het 2x verkeerd prikken van het infuus, viel het wel mee. Ik was alleen duizelig en had een lage bloeddruk. Nu is het inmiddels 4 dagen geleden dat ik xolair toegediend heb gehad, en ik voel me nog steeds grieperig en duizelig. Ik vraag me af of dit normaal is, en of dit no[lees meer...]g minder wordt? Van de werking heb ik nog niks gemerkt, maar dat kan ook langere tijd duren is me verteld.

27-04-2011 | Vrouw | 31
Allergisch-Astma
Vandaag mijn 2e x de injectie's gehad. Ik krijg er 4 per keer 625 mg in totaal. Net als eigenlijk iedereen zijn de injecties erg vervelelend,ik krijg ze nu nog in mijn bovenarmen,maar de volgende keer toch maar vragen of ik ze in mijn bovenbenen mag hebben.(dit zou minder pijnlijk moeten zijn)Bijwerkingen: - Moe,erg veel moe,- Hoofdpijn en gevoel van een beetje grieperi[lees meer...]g zijn. Geen uitslag Nou ben ik een moeder van 2 kinderen,dus dat valt niet altijd mee. Tja...nog 14 injecties te gaan,maar ik hoop dat ik er echt baat bij ga krijgen.

21-08-2010 | Vrouw
ASTMA
ik ben in mei begonnen de eerste weken ging het echt niet goed , maar daarna begon ik mij heel goed te voelen . wandelen gaat goed en ook het fietsen is een feest groetjes jennie

27-04-2010 | Vrouw
Astma
2 injecties om de 14 dagen in mijn boven benen, gebruik het nu bijna 3 jaar en me astma klachten zijn aanzienlijk verminderd! wel een erg duur medicijn.