Acetylsalicylzuur Cardio ...

Bloedverdunnen (6 meningen)
Trombose (6 meningen)
Beroerte (5 meningen)
Hartritmestoornissen (3 meningen)

Groot onderzoek naar connectie tussen corona en trombose

De Telegraaf - 03 mei 2020 in BINNENLAND (15-07-2020)

02-04-2017 | Man | 59
Aderverkalking
opeens koude wijsvinger, nu 1 maand gebruikt en bijna weg

21-02-2017 | Man | 65
Aneurysma
tgv aneurysma in beide benen, twee slagaderprothesen geplaatst. Gebruik dit medicijn om de prothesen te beschermen.

13-02-2017 | Man | 71
Angina pectoris
Gebruik het ruim 10 jaar en nog geen bijwerkingen waargenomen. Dus slik dit middel naar tevredenheid na hartinfarct, moet dit blijven slikken en is geen probleem.

29-09-2016 | Man | 62
Hartfalen
In 2011 denk ik, hartproblemen, 3 stents gestoken en vanaf nu moet ik van hartspecialist elke dag 1 tabletje nemen van 80mg! Bloedverdunner!

06-05-2016 | Man | 54
Angina pectoris
Gebruikte eerst altijd Ascal 100, ging prima. Van de apotheek moest ik over op dit spul, omdat dat beter was voor de verzekeraar en het voor mij geen verschil zou maken. Dat bleek dus niet waar. Als ik mijn schoenen aantrek, heb ik al een bloedneus van dit middel. Als ik iets oppak ook. In mijn werk moet ik veel sjouwen, dus ben per direct gestopt, omdat ik anders niet mee[lees meer...]r aan werken toe kom. Misschien een leuk middel voor full-time patiënten, maar het is niks voor mij.

29-04-2016 | Man | 63
Angina pectoris
prima werkend middel. ben er zeer tevreden over

17-01-2016 | Man | 69
Aderverkalking
Effect is niet meetbaar.

11-01-2016 | Man | 69
acetylsalicylzuur (30mg)
Beroerte
Sinds mijn beroerte (herseninfarct) in 1989 gebruik ik dit middel. Ik heb daar geen noemenswaardige bijwerkingen van.

13-09-2015 | Man | 64
Hartinfarct
Gebruik dit middel nu bijna 5 jaar en het laatste jaar begint mijn haar behoorlijk uit te vallen. Staat ook als reactie in de bijsluiter vermeld. Als er een andere bloedverdunner komt die geen haaruitval veroorzaakt dan zou ik er meteen mee stoppen. Heb wel gelezen dat je hetzelfde effect kunt krijgen door per dag: 2 stukjes pure chocolade 2 gram knoflook 125 ml wijn [lees meer...]68 gram amandelen 400 gram fruit/groenten te eten Daar ga ik nog eens goed over nadenken of dat wat is. Wel veel gedoe ......

10-09-2015 | Man | 63

09-09-2015 | Man | 68
Hartritmestoornis
Dit medicijn bevalt goed. Ik heb alleen last van plaatselijke jeuk en pijnlijke bovenbenen bij het fietsen, vooral als ik een heuvel op moet. Ik vraag me alleen af wat de beste tijd is om dit medicijn in t e nemen. Ik neem het in voordat ik ga slapen.: wellicht is het beter om het medicijn na de lunch in te nemen. Verder sport ik en rook en drink niet!

12-08-2015 | Man | 53
Beroerte
had eerst ascal cardio,maar moest overstappen omdat dit goedkoper was helpt niet echt vieze nasmaak met ascal voelde ik me lekkerder ben nu futloos

09-08-2015 | Man | 48
Hartfalen
Het is gewoon een aspirientje. Alleen is deze naam wat stoerder. Geen klachten. Prima dus

15-05-2015 | Man | 71
Angina pectoris
Het verschil in effect t.o.v ascal brisper 100 is voor ons niet te meten, geen inzicht daarin. acetylsalicylzuur 80 lost niet geheel op. mogelijke bijwerkingen: jeukende en plotseling opkomende huiduitslag (eczeem) en duizeligheid. Bovendien moet aan de apotheek (Mediq apotheek Parkzicht) voor ascal brisper 100 bijbetaald worden, omdat deze niet 100% vergoeding krijgt. Bij[lees meer...]betaling terug te krijgen van Menzis (?) bedraagt voor 90 stuks € 11,62. Ik ben erg benieuwd of de bijwerkingen nu bij gebruik van Ascal Brisper minder worden of geheel verdwijnen. Moeilijk aan te geven wanneer met het 80 mg - middel begonnen is.

15-05-2015 | Man | 68
Aangeboren hartafwijking
prima medicijn

07-09-2013 | Man | 54
Bloedverdunnen
ik had een verstopping in de grote buikslagader en ben daar voor gedotterd ze hebben bij mij een buisje in gebracht zodat ik weer een goede door bloeding heb van de vaten in mijn benen,het na deel is dat ik levens lang bloedverdunners en cholesterol medicijnen in moed blijven nemen,maar het voor deel is wel dat ik weer benen heb als nieuw om het zomaar te zeggen kan weer g[lees meer...]oed lopen zonder pijn,als u dus last krijgt in de boven benen moed u dat na laten kijken door de arts want dan kan er een verstopping zitten in de buik ze meten dan de bloed druk in de boven arm maar ook in de enkel die mogen iets afwijken van elkaar maar niet te veel,echt laten doen,als u last hebt.verder wens ik alle mensen die dit gelezen hebben een goede gezondheid toe.gr arno

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (587) - Anticonceptie - eenfase