Acetylsalicylzuur Cardio ...

Bloedverdunnen (6 meningen)
Trombose (6 meningen)
Beroerte (5 meningen)
Hartritmestoornissen (3 meningen)

Groot onderzoek naar connectie tussen corona en trombose

De Telegraaf - 03 mei 2020 in BINNENLAND (15-07-2020)

13-03-2021 | Man | 47
Beroerte
Mijn aravaring met deze middelen is heel slecht want neuroloog doet maar wat eerst bespreek met assist van neuroloog heb ik als verteld wat ik heb ik heb maagzweer en enstgte astma en enstige sarcadose ik zei ook ik heb enstige allegie wat hun zei we weten het dus hun luisteren niet naar hun patiënten daardoor komt altijd medische fouten als hun goed luisteren komt nooit m[lees meer...]edische fouten ik mag nooit deze middelen gebruiken ik had bijna dood geweest want door deze middelen had en heb ik nog klachten deze middelen zijn ergere dan TIA ik kon geen ademen 3 bewusloos tot me vrouw en me dochter albulance belt 8 dagen lang 24uur enstgte hik albulance kwam telt in een minuut 50keer hik dan uur is 3000keer hik kan je nagaan 24uur en 8dagen lang ik ben nu in behandeling bij psycholoog dus deze middelen zijn gevaarlijk dan TIA artsen moet goed luisteren naar hun patiënten. Nee hoor dus niet plus deze middelen mag je niet gebruikt bij patiënten met eplipsie

10-10-2020 | Vrouw | 74

14-12-2019 | Man | 67
acetylsalicylzuur (80mg)
Zie hiervoor onder voorgaand punt 2 'mijn mening' plus het feit dat dit acetylsalicylzuur (van aurobindo) in combinatie met brilique(ticaglor ) na 1 jaar geen 2e hartinfarct heeft weten te voorkomen. Ben sinds een aantal maanden ook met acetylsalicylzuur gestopt maar na een tia (zknhuis wist het vlgs. mij niet helemaal zeker) aan de clopidogrel Sandoz gezet.

04-12-2017 | Man | 68
Veel bloeduitstortinge

17-09-2017 | Man | 46
acetylsalicylzuur (30mg)
Artritis

31-07-2016 | Vrouw | 71
Hartinfarct
juni 2015 hartinfarct. LAD-stent gekregen. Verschillende medicatie waaronder Acetyl. Heb ook Thyrax, Lyrica, Ventolin. Nadat er Acetyl card is voorgeschreven, heel erge huiduitslag met jeuk, roodheid en blaasjes op benen, achter de oren, ogen, ellebogen en nek-halsregio. Wordt door huisarts niets aan gedaan. Kan zoveel zijn, waardoor allergie veroorzaakt wordt, aldus HA.

06-05-2016 | Man | 54
Angina pectoris
Gebruikte eerst altijd Ascal 100, ging prima. Van de apotheek moest ik over op dit spul, omdat dat beter was voor de verzekeraar en het voor mij geen verschil zou maken. Dat bleek dus niet waar. Als ik mijn schoenen aantrek, heb ik al een bloedneus van dit middel. Als ik iets oppak ook. In mijn werk moet ik veel sjouwen, dus ben per direct gestopt, omdat ik anders niet mee[lees meer...]r aan werken toe kom. Misschien een leuk middel voor full-time patiënten, maar het is niks voor mij.

21-11-2015 | Vrouw | 47
Hartinfarct
Aderen hebben aanslag en heb een infarctje gehad, omdat er een bloedpropje in mijn aderen zat, moet ik elke dag bloedverdunner nemen. Nu ben ik na twee jaar gestopt, omdat ik ontzettende allergie kreeg. neus verstopt, ogen tranen en enorm hoesten, de klachten waren enorm en ik sliep enorm slecht en ook de hoestbuien waren enorm. Een zeehonden blaf daar is het mee te vergel[lees meer...]ijken. Ik weet dat ik een allergie heb voor huisstofmijt en ik heb astma maar de klachten die ik had die waren toch echt anders dan astmatische klachten, heb van alles geprobeerd om er af te komen en uiteindelijk heeft mijn huisarts mij gebeld en zij kwam met het idee dat het wel eens aan acetylsalicylzuur zou kunnen liggen, overstap gemaakt naar Plavix dat is een andere bloedverdunner. Klachten zijn verdwenen en ik ben dan ook super super blij dat zij mij hier op geattendeerd heeft.

13-09-2015 | Man | 64
Hartinfarct
Gebruik dit middel nu bijna 5 jaar en het laatste jaar begint mijn haar behoorlijk uit te vallen. Staat ook als reactie in de bijsluiter vermeld. Als er een andere bloedverdunner komt die geen haaruitval veroorzaakt dan zou ik er meteen mee stoppen. Heb wel gelezen dat je hetzelfde effect kunt krijgen door per dag: 2 stukjes pure chocolade 2 gram knoflook 125 ml wijn [lees meer...]68 gram amandelen 400 gram fruit/groenten te eten Daar ga ik nog eens goed over nadenken of dat wat is. Wel veel gedoe ......

12-08-2015 | Man | 53
Beroerte
had eerst ascal cardio,maar moest overstappen omdat dit goedkoper was helpt niet echt vieze nasmaak met ascal voelde ik me lekkerder ben nu futloos

15-05-2015 | Man | 71
Angina pectoris
Het verschil in effect t.o.v ascal brisper 100 is voor ons niet te meten, geen inzicht daarin. acetylsalicylzuur 80 lost niet geheel op. mogelijke bijwerkingen: jeukende en plotseling opkomende huiduitslag (eczeem) en duizeligheid. Bovendien moet aan de apotheek (Mediq apotheek Parkzicht) voor ascal brisper 100 bijbetaald worden, omdat deze niet 100% vergoeding krijgt. Bij[lees meer...]betaling terug te krijgen van Menzis (?) bedraagt voor 90 stuks € 11,62. Ik ben erg benieuwd of de bijwerkingen nu bij gebruik van Ascal Brisper minder worden of geheel verdwijnen. Moeilijk aan te geven wanneer met het 80 mg - middel begonnen is.

02-05-2013 | Man | 65

24-12-2011 | Man | 58
Clusterhoofdpijn
heb veel hoofpijn totzeer zwarehoofpijnik wil die capsule nooit weer hebben.

13-09-2011 | Vrouw | 37
acetylsalicylzuur
Ik bleek allergisch voor ace-remmers, dus heel mijn gezicht was opgezwollen. Werd direct opgenomen en kreeg infuus Prednison.

15-11-2018 | Man | 82
Bloedstolsels
Ben niet eens met apotheek

18-03-2018 | Man | 68