lisinopril

Ramipril (41 meningen)
Rasilez (38 meningen)

18-04-2021 | Vrouw | 63
lisinopril (10mg)
Mijn bloeddruk is nog niet veel verbeterd ondanks dat ik meer beweeg , weinig suiker en weinig zout gebruik. Ik ben minder potent. En heb meer last van mijn exceem.

07-04-2021 | Man | 70

06-04-2021 | Vrouw | 53
lisinopril (10mg)
Heb lisinopril gekregen voor hoge bloeddruk, na 3 andere medicijnen te hebben gebruikt met veel bijwerkingen. Na een dag begon mijn buik te zwellen . Na een paar dagen gebruik was mijn gehele buik totaan mijn rug extreem gezwollen, was in een paar dagen tijd kg aangekomen. Kreeg pijn in mijn nierstreek, was iets kortademig en kreeg tintelingen in mijn lippen. Ben in overl[lees meer...]eg met de arts direct gestopt met dit medicijn.

07-03-2021 | Vrouw | 51
lisinopril (10mg)
Hoge bloeddruk ondanks gezonde levensstijl en gezond gewicht. Werd geleidelijk lager en nu redelijk constant. Van 180/115 naar 125/80 gegaan. Ik voel me prima met deze medicatie. Bijwerking is snel koude handen en voeten.

13-11-2020 | Vrouw | 59
lisinopril (30mg)
Na vervuilde valsartan tijdje met huisarts en internist moeten zoeken naar een ander medicijn voor mij, vele gaven erg veel enge/nare bijwerkingen. Bij lisinopril accord ook in het begin bijwerkingen. Maar nu na genoeg niet meer. Maar wil ze alleen van accord hebben. Opgegeven moment kreeg ik ze van teva, na 2 Dgn. innemen heel erg ziek misselijk en overgeven, hierna gelij[lees meer...]k i.o.m. huisarts en apotheek krijg ik ze alleen nog van accord. Onlangs is dosering iets verhoogd van 20 mg naar 30 mg in het begin even weer wat bijwerkingen maar dat is na een paar dgn over. En bloeddruk zit weer op normale waardes.

23-10-2020 | Man | 73
lisinopril (20mg)
20 jaar geleden hoorde ik ( 2 huisartsen) die toen mijn bloeddruk hadden gemeten vanwege m’n (30) jaren lange “Migraine” die ik had, tegen elkaar zeggen ; Die man is een wandelend explosief! Zij wisten niet dat ik dat hoorde! Vanaf dat moment kreeg onmiddellijk LISINOPRIL 20mg. Op het moment dat ik het ging gebruiken heb ik ook nooit meer “migraine” gehad. De bloedd[lees meer...]ruk ligt nu altijd rond de 125/80.

20-10-2020 | Vrouw | 38
lisinopril (10mg)
Ik slik nu een paar maanden Lisinopril voor mijn te hoge bloeddruk. Bloeddruk is inmiddels goed alleen lukt het hardlopen me niet meer, snel pijnlijke benen en kortademig. De huisarts wil dat ik het nog even aankijk met deze medicijnen, daarna kijken we naar een evt. alternatief.

10-10-2020 | Vrouw | 71
lisinopril (30mg)
Ik heb meerdere soorten lisinopril gebruikt , maar alleen van lisinopril accord heb ik geen bijwerkingen