atenolol

Hartritmestoornissen (11 meningen)
Hartklachten (3 meningen)
Hartkloppingen (3 meningen)
Verhoogde hartslag (2 meningen)

14-07-2020 | Vrouw | 16
Aangeboren hartafwijking

18-05-2020 | Vrouw | 60

09-05-2020 | Vrouw | 23
Hartkloppingen
Fijn medicijn, verminderd mijn hartkloppingen. Wel geeft het vermoeidheid ervoor terug.

01-04-2020 | Vrouw | 60
Hartfalen

02-12-2019 | Vrouw | 67
atenolol (50mg)
Onregelmatige hartslag 95/160 ik werd van de bijwerkingen al strammer en heb zelf het medicijn gehalveerd in 25 mg. Van Teva krijg ik hartkloppingen en duizelingen van het merk Actavis minder bijwerkingen

28-11-2019 | Vrouw | 74
atenolol (50mg)
Jaren lang Atenolol van Sandoz gehad was er helemaal aan gewend. Plots krijg ik ongevraagd of ik het wil of niet de Atenolol van een andere Fabrikant Teva, heeft misschien wel dezelfde werkzame stoffen maar niet de hulpstoffen. Ik heb erg snel last van bijwerkingen. Maar de bloeddruk is goed.

03-10-2019 | Vrouw | 75
atenolol (100mg)
Altijd atenolol van milang nooit geen problemen sinds een lange tijd van het merk accord na ongeveer 1 uur na inname krijg ik een zweetaanval heel vervelend

11-08-2019 | Vrouw | 75
atenolol (100mg)
Slikte al jaren atenolol 100mg van mylan nooit geen problemen , sinds ruim 1 1/2 jaar is de apotheek overgegaan op het goedkopere medicijn van accord , 1 uur na inname eerste zweetuitbarsting , apotheek gebeld en die zegt dat er hetzelfde inzit als bij mylan, heeft iemand daar ook ervaring mee

09-08-2019 | Vrouw | 68
Aangeboren hartafwijking
In verband met een mindere werking van een hartklep gebruik ik dit medicijn al ruim 30 jaar. Maar niet alle merken werken hetzelfde.

09-06-2019 | Vrouw | 60
atenolol (25mg)
Heel af en toe een hups in mijn bloeddruk resulteerde in Atenolol 25 Mg. Hondsberoerd van geworden, of ik op mezelf neerkijk, zo vreselijk duizelig, misselijk, geen eetlust, hoofdpijn etc. Na 12 dagen gestopt. Eerst maar weer eens overleggen, dit houd ik niet vol, durf niet meer op de fiets, auto etc. Wie heeft hier ook slechte ervaringen mee.

02-04-2019 | Vrouw | 60
Hartklachten
Sinds ik WIFI in huis heb, heb ik hartklachten. Heeft 5 jaar geduurd voor ik daar achter kwam. Nu WIFI definitief uit...hart rustig!

15-10-2018 | Vrouw | 82
atenolol (25mg)
O dank deze tabletten toch nog verhoogde bloeddruk zij HEt iets minder hoog

02-08-2018 | Vrouw | 38
Hartritmestoornis
Werkte prima tegen mijn onregelmatige hartslag en bijkomend voordeel was dat mijn migraine ook stuk minder werd. Ik werd alleen met de dag beroerder.. zweten, trillen, diarree, onrust, angstig.. na stoppen met de dag beter gelukkig.

14-01-2018 | Vrouw | 36
atenolol (50mg)
sinds een paar maanden aan de atenolol wegens hoge bloeddruk en hartkloppingen. prima medicijn,doet zijn werk 8-) mooie bloeddruk en geen hartskloppingen meer. het enige nadeel hier van is de koude handen en voeten. ik ben hier voor terug naar de huisarts geweest en van de 50mg naar de 25mg overgegaan en amper last meer van de koude handen en voeten.

07-09-2017 | Vrouw | 51
atenolol (12,5)
Verhoogde hartslag
gebruik veel medicijnen ivm donornier, diabeet (insuline), chol., bloeddruk en AD, bloedverd. Om schade aan het hart te voorkomen door te hoge hartslag en bloeddruk, heb ik 12,5 mg Atenolol gekregen. Koude handen en voeten, werd naar mijn dunken somberder (maar wil de AD niet verhogen) en moeheid vooral in de spieren. Heel toevallig las ik in een blad dat een vrouw dat aan[lees meer...] de arts had gevraagd, omdat zij niet meer zo ver kon wandelen. De arts antwoordde dat de spieren door Atenolol minder zuurstof kregen en daardoor sneller moe bent. Dus ik moest kiezen en blijf Atenolo maar gebruiken, want mijn hartslag is nu 75 ipv 110.

31-01-2017 | Vrouw | 74
atenolol (25mg)
Slik dit medicijn al vele jaren, samen met een ander bloeddruk verlagend middel. Heb nooit klachten en/of bijwerkingen van dit medicijn gehad. Het zijn kleine pilletjes, dus makkelijk in te nemen met een beetje water. Geeft geen maagklachten, ook niet bij inname op de nuchtere maag.