Atenolol

atenolol

Hartritmestoornissen (11 meningen)
Hartklachten (2 meningen)
Hartkloppingen (2 meningen)
Verhoogde hartslag (2 meningen)

03-10-2019

Atenolol (atenolol)

Altijd atenolol van milang nooit geen problemen sinds een lange tijd van het merk accord na ongeveer 1 uur na inname krijg ik een zweetaanval heel vervelend
11-08-2019

Atenolol (atenolol)

Slikte al jaren atenolol 100mg van mylan nooit geen problemen , sinds ruim 1 1/2 jaar is de apotheek overgegaan op het goedkopere medicijn van accord , 1 uur na inname eerste zweetuitbarsting , apotheek gebeld en die zegt dat er hetzelfde inzit als bij mylan, heeft iemand daar ook ervaring mee
09-06-2019

Atenolol (atenolol)

Heel af en toe een hups in mijn bloeddruk resulteerde in Atenolol 25 Mg. Hondsberoerd van geworden, of ik op mezelf neerkijk, zo vreselijk duizelig, misselijk, geen eetlust, hoofdpijn etc. Na 12 dagen gestopt. Eerst maar weer eens overleggen, dit houd ik niet vol, durf niet meer op de fiets, auto etc. Wie heeft hier ook slechte ervaringen mee.
14-01-2018

Atenolol (atenolol)

sinds een paar maanden aan de atenolol wegens hoge bloeddruk en hartkloppingen. prima medicijn,doet zijn werk 8-) mooie bloeddruk en geen hartskloppingen meer. het enige nadeel hier van is de koude handen en voeten. ik ben hier voor terug naar de huisarts geweest en van de 50mg naar de 25mg overgegaan en amper last meer van de koude handen en voeten.
02-07-2017

17-04-2017

Atenolol (atenolol)

gebruik al vele jaren medicijnen (TIA). Bloeddruk bleef prima 120-80. Sindskort gebruik ik atenolol 50 mg, omdat bloeddruk was gestegen naar 188-90. Na twee weken gebruik bloeddruk gezakt 144-50.
31-01-2017

Atenolol (atenolol)

Slik dit medicijn al vele jaren, samen met een ander bloeddruk verlagend middel. Heb nooit klachten en/of bijwerkingen van dit medicijn gehad. Het zijn kleine pilletjes, dus makkelijk in te nemen met een beetje water. Geeft geen maagklachten, ook niet bij inname op de nuchtere maag.
04-03-2016

Atenolol (atenolol)

Bijwerkingen van medicijnen heb ik nogal snel, welke ik ook slik. Het is moeilijk om mijn bloeddruk onder controle te krijgen met medicijnen die acceptabele bijwerkingen hebben. Op zich werken betablokkers wel goed. Al eerder heb ik die gebruikt waarvan ik zeer depressief ben geworden. Of misschien wel medeoorzaak, maar het heeft ernstige gevolgen voor mij gehad indertijd.[lees meer...] Nu merk ik dat na twee maanden gebruik de depressie weer terug dreigt te komen. Dus stop ik er mee en ga met de huisarts op zoek naar een ander medicijn voor de bloeddruk.
26-02-2016

Hypertensie

middel verlaagd wel mijn bloeddruk en gaat mijn hart overslag tegen. Maar de koude vingers en tenen vind ik heel vervelend, vooral in de winter. Ik heb altijd mijn warme handschoenen bij mij, thuis gebruik ik verwarmde kersenpitten zak om de voeten/tenen op te warmen. Zo is het goed uit te houden.
12-02-2016

Atenolol (atenolol)

Hoge bloeddruk in ernstige vorm (soms onderdruk van 160 en niet te meten bovendruk). Sinds de inname van deze bètablokker constante bloeddruk van 80 a 90 onder- en 140 bovendruk. Een gouden medicijn dat bij mij waarschijnlijk levensverlengend is gebleken. Door lagere hartslag (ongeveer 70 a 75 in rust en bij fikse inspanning maximaal 100). Wel oppassen met sporten of fitne[lees meer...]ss, omdat dan de aanbevolen polsslag niet gehaald kan worden, dus ook niet proberen!
02-02-2016

Atenolol (atenolol)

tob al 14 jaar met een hoge (boven)bloeddruk. heb alle soorten medicijnen al geprobeerd, maar krijg overal de kriebelhoest als bijwerking van. atenolol is tot nog toe minder, maar heb nu extreme haaruitval en nog steeds een bovendruk van 192. volgende week terug naar de arts en dan stop ik met dit medicijn.
10-08-2015

Atenolol (atenolol)

Na jaren innemen, kreeg ik een open been een wond van ruim 2 cm hoogte enkel, na onderzoek bleek het geneesmiddel de boosdoener te zijn, lag al op de operatietafel voor verwijderen spataders, maar zelf was ik het er niet mee eens en arts had er ook een probleem mee. Verder onderzocht, dit als resultaat jaar met open been gezeten, na stoppen medicijn ging wond weer dicht du[lees meer...]s..
24-09-2014

Atenolol (atenolol)

Neem nu sinds 5 jaar atenolol 2 x daags 25 mg. Werking is prima maar wel een grote gewichtstoename ( 15 kg )
17-07-2014

Atenolol (atenolol)

Vanaf ik atenolol gebruik is mijn bloeddruk normaal en heb ik geen last meer van hoofdpijn, maar ik heb nu een zure maag van overgehouden. Mijn huisdokter vindt dat het niet daardoor hoeft te zijn.
02-07-2013

Hypertensie

Atenolol bracht wel mijn bloeddruk omlaag, maar hield veel vocht vast, gewichtstoename en minder zin in seks!
15-02-2013

Atenolol (atenolol)

op verzoek aan de huisarts sinds 3 maanden atenolol. Slikte sinds 2004 ( 65 j ) metoprolol 100 mg per dag. Kreeg de laatste 2 jaren steeds meer last van slecht slapen en zéér levendige dromen. Na googlen ontdekte ik dat bij langjarig gebruik van metoprolol een stof in de hersenen wordt opgeslagen die voornoemde klachten kunnen veroorzaken. Slaap inmiddels weer goed en die [lees meer...]levendige dromen daar ben ik vanaf.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (513) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum