Hartritmestoornissen (11 meningen)
Hartklachten (3 meningen)
Hartkloppingen (3 meningen)
Verhoogde hartslag (2 meningen)

17-07-2014 | Man | 60
atenolol (50mg)
Vanaf ik atenolol gebruik is mijn bloeddruk normaal en heb ik geen last meer van hoofdpijn, maar ik heb nu een zure maag van overgehouden. Mijn huisdokter vindt dat het niet daardoor hoeft te zijn.

02-07-2013 | Vrouw | 38
Hypertensie
Atenolol bracht wel mijn bloeddruk omlaag, maar hield veel vocht vast, gewichtstoename en minder zin in seks!

15-02-2013 | Man | 73
atenolol
op verzoek aan de huisarts sinds 3 maanden atenolol. Slikte sinds 2004 ( 65 j ) metoprolol 100 mg per dag. Kreeg de laatste 2 jaren steeds meer last van slecht slapen en zéér levendige dromen. Na googlen ontdekte ik dat bij langjarig gebruik van metoprolol een stof in de hersenen wordt opgeslagen die voornoemde klachten kunnen veroorzaken. Slaap inmiddels weer goed en die [lees meer...]levendige dromen daar ben ik vanaf.

30-01-2013 | Vrouw | 26
Hypertensie
nu sinds 2 jaar hartritmestoornissen en hoge bloeddruk. in eerst instantie bisoprolol en tambocor. Dit hielp onvoldoende, de ritmestoornissen kwamen terug, nu alleen atenolol 100mg. fantastisch!! (behalve de koude handen/voeten)

19-12-2012 | Vrouw | 41
Hypertensie
Sinds ik dit medicijn gebruik is mijn bloeddruk goed onder controle.Ik heb geen enkele bijwerking ondervonden

10-12-2012 | Man | 60
atenolol
sinds 7 september2012 neem ik 1 maal per dag Atenolol in op advies van een dokter in Singapore. Omdat ik een lichte vorm van longemfyseem heb heb ik het soinds de inname erg benauwd en hoest ik veel. Eerst dacht ik dat het van de aircon kwam maar nu schijnt het toch aan de tabletten te liggen. Bovendiens wijst Kassa vanavond uit dat het innemen van bloeddrukvelagende midd[lees meer...]elen helemaal niet zo noodzakelijk blijkt te zijn bij mensne die, net als ik, nooit hart of vaatkalchjten hebben gehad en dus tot de lage risiocogroepen behoren. Ik ga dus vragen of ik met dit medicijn kan stoppen.

18-11-2012 | Man | 47

26-10-2012 | Vrouw | 47
atenolol
Ik heb nu een week Atenolo geslikt ipv Metoprolol. De nachtmerries die zeer regelmatig had zijn 100% verdwenen!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (509) - Antibiotica - penicillines breedspectrum