Hartklachten (16 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

02-06-2015 | Man | 49
bisoprolol (5mg)
Ik heb dit medicijn nu zo'n 20 jaar tegen hoge bloeddruk gebruikt en had hartritmestoornissen waarvan ik niet wist waar ze vandaan kwamen. Doordat ik altijd koude vingers en tenen had, kreeg ik een ander medicijn. Toevallig ontdekte ik dat mijn hart regelmatiger begon te kloppen! Bisoprolol kan dus hartritmestoornissen veroorzaken.

23-05-2015 | Man | 68
bisoprolol (2,5mg)
zit onder de bulten en verga van de jeuk, dit is niet uit te houden. Ben ermee gestopt, heb van de dokter levocetirizine dihci gekregen, maar de jeuk is nog steeds niet over.

17-05-2015 | Man | 51
Hartritmestoornissen
ernstige stoornis in het hartritme soort: VES >9000 overslagen / 24 uur. geprobeerd alle betablokkers en tambocor, maar weinig of geen resultaat. Nu ruim 2 weken Bisoprolol en alles loopt weer redelijk goed en rustig.

01-05-2015 | Man | 58
Hartfalen
heb 3 stents, moest 7 medicijnen nemen, kon niets meer, heb op een dag alles gestopt en kon op reis gaan, nu moet ik een operatie ondergaan en heb hartritmestoornissen. Neem opnieuw Emconcor 2.5 mg, kan weer niet meer, slapeloosheid, ga die pil opnieuw stoppen, heb al aan de apotheker gevraagd of dit medicijn bedoeld is om mensen de dood in te jagen, heb jaren niets genome[lees meer...]n voor het hart en kon alles doen wat ik maar wou, weer aan de pillen en ben een wrak, is gedaan, kom niet nog aan één pil, zelfs geen bloedverdunners, maken ons gewoon kapot, hou daar aub rekening mee. Heb het al genoeg tegen mensen gezegd, stop met die brol, maakt je gewoon ziek. Ze mogen kwaad zijn die cardiologen, het is mijn leven en ik beslis dat ik die brol niet meer neem , aan allen het beste.

29-03-2015 | Man | 33
bisoprolol (2,5mg)
heb hartoverslagen al bijna 14 j. nu moet ik van de cardioloog bisoprolol 2.5 mg innemen, snap niet wrm ik dat moet innemen, heb toch geen hartritmestoornis of een hoge bloeddruk enz. tis maar overslagen zoals ieder mens het heeft, maar ik voel de overslagen. mvg serkan

25-12-2014 | Man | 28
Hartritmestoornis
2 jaar terug een vkf gekregen door een te hoog gewicht en hoge cholesterol 200 + Ik kreeg dan in combinatie met lipitor emconcor mitis 5 gr voorgeschreven. In het begin ging alles goed maar nadien wanneer ik een glas wijn dronk in het weekend kreeg ik in de nacht angstaanvallen en hartkloppingen. . Na nieuwjaar ferm beginnen diëten en zo 13 kg kwijt geraakt. Cholesterol[lees meer...]pillen moest ik niet meer innemen maar emconcor wel nog 5 Mg. Mijn dokter zei dat ik die hallucinaties en hartkloppingen kreeg doordat 5 mg een te zware hoeveelheid was. Ik ben nu overgeschakeld naar bisoprolol 2.5 en moet zeggen dat dit zeer goed werkt. Enkel de werking van dit product is rap uitgewerkt. Daardoor neem ik 1/2 pil in de ochtend en 1/2 voor het slapen en dit loopt perfect.

07-07-2014 | Man | 81
Aambeien en vaatscheurtjes

29-06-2014 | Man | 48
bisoprolol
Bisoprolol doet wat het moet doen maar heeft toch bijwerkingen zoals koude handen-voeten. Daar valt best mee te leven. Ik heb de indruk dat je er dikker van wordt maar kan dit nergens bevestigd krijgen. Gewichtstoename icm hoge bloeddruk vind ik een vreemde situatie omdat je zo verder afzakt.

21-05-2014 | Man | 47
Hartritmestoornis
Ik heb een ICD ingebouwd wegens mogelijk Brugadasyndroom, mijn ICD registreerde al een paar keer een (te) hoog hartritme. Mijn cardioloog schreef Bisoprolol voor waarvan ik een halve dosis innam met slapeloosheid en oververmoeidheid tot gevolg. Mijn nieren functioneren ook niet meer normaal, ik heb constant een gigantische dorst. Ik ben vandaag gestopt met het product en [lees meer...]ga morgen eens horen wat de traditionele Chinese geneeskunde als alternatief kan bieden.

15-04-2014 | Man | 68
Hartkloppingen
Door de frequenter jicht aanvallen en de bijkomende ontstekingen, ben ik door mijn huisarts naar de reumatoloog gestuurd. Deze specialiste heeft me, na een uitgebreid onderzoek, als chronische jicht patiënt verklaard. Ik heb mijn vermoedens geuit dat dit waarschijnlijk bijwerkingen waren van bepaalde medicijnen. Zij vond het prima, maar ondanks alles moest ik een nieuwe[lees meer...] kuur, dagelijks Allopurinol en Colchicine gedurende drie maanden gebruiken. Ik heb deze kuur niet gevolgd en ik ben verder gaan zoeken op het Internet naar soortgelijke gevallen. Zeer snel heb ik gevonden dat de antidiureticums, plaats medicijnen genoemd, de aanmaak van urinezuur konden verhogen, de bron van jicht! Na een lange lijdendsweg ben ik achter gekomen dat de frequente jicht aanvallen waren door deze medicijn veroorzaakt. Sinds dat ik met Bisoprololfumaraat ben gestopt zijn geleidelijke de jicht aanvallen verwijderd.

23-06-2013 | Man | 58
Hartritmestoornis
Slik het nu ruim 2 jaar. Maar krijg de ritme stoornis weer wat terug. Hielp wel tot nu. Maar . . . . ik heb libido problemen gekregen. Om precies te zijn ik hou mijn penis maar moeilijk meer goed stijf. Kan dit door dit medicijn? Anderen hier ook last van? Heb al eens geprobeerd er mee te stoppen maar dan weet ik snel weer waarvoor ik het gebruik. Cardioloog stelt ablatie [lees meer...]voor maar daar ben ik nog niet aan toe. Brrrrr.

22-11-2022 | Vrouw | 38
Hartklachten
Grootste troep die er bestaat, maar werkt als een trein Let op met schildkliermedicatie!!!! Dit middel remt de werking ervan, voor je het weet ben je 8kg zwaarder. Staat overigens nergens vermeld. Ben weer terug op het oude vertrouwde lisoprinil.

25-09-2022 | Vrouw | 34
bisoprolol (5mg)
Gekregen voor mijn hoge bloeddruk en oorbonzen. Hartslag daalde en bloedruk ook. Oorbonzen werden ook minder. Maar de bijwerkingen zijn echt extreem. Ik was oververmoeid, maag en darm problemen. Dosis gehalveerd, nog steeds deze bijwerkingen. Gestopt met dit medicijn en oorbonzen weer terug. Ik hoop dat een ander medicijn niet zoveel bijwerkingen heeft. Want het d[lees meer...]oet wel wat het moet doen.

27-08-2022 | Vrouw | 69
bisoprolol (5mg)
Bisoprolol helpt goed tegen hoge bloeddruk Maar moe en nachtmerries , net als metoprolol Regelmatig hoofdpijn en neerslachtig gevoel Beperk zoutgebruik dan kan de dosering wellicht naar beneden Kan geen alternatief vinden ; alles heeft bijwerkingen

31-07-2022 | Vrouw | 24
Verhoogde hartslag
Ben er letterlijk depressief van geworden, nachtmerries die me in de nacht wakker houden slapen gaat veel slechter Heeft iemand dit ook de nachtmerries zijn zo heftig en intens! Maagklachten en spierverslaping

14-02-2022 | Vrouw | 33
Hartklachten
Na verschillende medicatie te hebben geslikt. Kwamen er uit bij bisoprolol. Lijkt goed te werken alleen de bijwerkingen zijn minder. Enorm veel jeuk met dikke rode plekken (lijkt op netelroos) vocht in benen en enkels. Droge schilferige hoofdhuid en een moe en lamlendig gevoel. Nu 5 maandenverder en nog geen verbetering

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (596) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum